Julai 01, 2008

Adakah Hatimu Terluka?

Penangan cinta memang hebat.

Cinta boleh membuatkan orang jadi gila,tak tentu arah,hilang akal dan pelbagai lagi kesan sampingan yang negatif.Lebih banyak kesan positif dari negatif sebenarnya cinta itu tetapi jika wujud perasaan cinta seseorang kepada kaum sejenis nya,mungkin cinta itu mengundang sifat negatif.

Budaya gay di Malaysia ni memang wujud dan aku rasa umum sendiri sudah mengetahuinya.Ada dikalangan artis yang telah disahkan gay oleh Pak Jang aku,seorang make up artis dan aku sendiri pernah menonton sebuah video porno yang paling buruk pernah aku tengok (selain daripada video seorang nenek melayu yang memberikan happy ending kepada sorang lelaki desperate)

Video yang aku maksudkan adalah sebuah video yang telah didownload oleh member aku melalui Imesh satu masa dulu yang diberi judul "Malay Glasses."Member aku siap bagitau aku ni "Huish Tot,video blue melayu baru ni,dah abis download dah ni" dan aku pun dengan girangnya menunggu dia men-play video tersebut.

Apa yang terkandung dalam video tersebut?

Dua lelaki yang rupanya sebijik macam melayu yang normal dan mereka sedang berasmara.ARGHH!!Lagak mereka betul2 seperti sepasang kekasih yang sedang memadu asmara siap cium2 dan buat muka seksi lagi tu.Salah seorang daripada pelakon tersebut memakai cermin mata.Apa yang terjadi dalam video tu biarlah aku dengan member2 aku simpan sampai mati.Ada tak sapa-sapa yang dah tertengok video ni?

Itu perihal video.

Begitu juga kedengaran wujudnya kelab2 yang beroperasi khas untuk golongan gay seperti sebuah kelab malam di ibu negara Malaysia.Siapa yang inginkan seks sesama jenis silalah buat research sendiri.Paling mengejutkan selain daripada kelab malam,juga wujudnya restoran yang khas untuk golongan gay berkenalan,sebuah restoran yang boleh dikatakan agak mewah dan high class.Paling mengejutkan aku,ada seorang dua artis top Malaysia yang dikatakan kerap berkunjung ke situ untuk melakukan aktiviti-aktiviti sosial mereka.

Pada aku,kau nak jadi gay suka hatilah.Aku masa mula2 ada kawan aku jadi gay aku agak culture shock jugak sebab terang-terangan diorang mengaku diorang gay,siap buat pengakuan ikhlas dan mengaku ada boifren orang putih.

Melihatkan kepada perangai 2 orang member aku ni,nampak benar diorang sensitif dan berhati lembut.Perangai kadang2 mengalahkan perempuan dan kadang-kadang PMS diorang ni lagi lama daripada PMS pempuan betul.

Nak jadi gay jadilah,jangan kacau aku sudah.Itu antara kau ngan Tuhan kau.Tapi kalau kau tak gay lepas tu tuduh orang lain sontot bontot ko,ko lah manusia paling hina sekali pada mata aku.




4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

tapi tak semua lelaki lembut tu gay kan..sbb skrg ni kan banyak la sgt lelaki2 lembut..kalau tolak gak dorang ni,maksudnye total spesis lelaki biasa yang masih tinggal amatlah mengharukan...

Tanpa Nama berkata...

memang seme gay tak lembut, ade yang fizikal macam lelaki biase.
tapi "angin pasang" diorang (tak kire la yang lembut atau tak)melebihkan kaum perempuan. kalo emo, nak lebih² je. dramatik

Tanpa Nama berkata...

tapi nape hampir sume gay ensem???
kenapa??!!


p/s:bukan desperate

Mantot berkata...

mana ada gay semua hensem.kat universiti aku dulu gay muka cam longkang pun ada tapi mengaku dia awek,siap pakai bra merah lagi masa jalan2 kat koridor,kononnya takut org tengok nipple