Julai 01, 2008

Cerita Fiksyen : Tok Batin Kanibal dan 3 Orang Sesat

3 orang pelancong dari Malaysia,Raju,Ah Meng dan Saiful menaiki kapal terbang yang sedang terbang ke Eropah.Tiba di pertengahan jalan,enjin kapal terbang itu meletup lalu mereka pun diarahkan mengambil payung terjun dan terjun dari kapal terbang tersebut.

Terjun lah mereka sekaligus dan selamatlah mereka mendarat di satu pulau tak bernama.

Bila saja mereka mendarat,berpusing-pusing lah mereka bertiga di pulau tersebut sehinggalah mereka ditangkap oleh sekumpulan orang kanibal.Diikatlah mereka dan dibawa menghadap Tok Batin kaum kanibal tersebut yang bernama Tok Umbai.

"Kamu semua kenapa datang ke sini"tanya Tok Umbai (translate dalam BM)

"Kami naik kapal terbang,kapal terbang BOOM jatuh,kami pun sampai kat sini"jawab Ah Meng.

"Takkan kami nak landing dalam air kot Tok Batin?"tambah Raju lagi.Saiful hanya mengangguk2 mengiyakan jawapan mereka.

"Ok,takpe,macam ni.Kamu pergilah ke dalam hutan sana,carilah apa-apa buah yang kamu paling suka sekali.Tiap-tiap kamu akan berpecah dan pengawal aku akan temani kamu.Bila kamu pulang nanti aku akan bagi kamu arahan seterusnya.Jika kamu berjaya aku akan bebaskan kamu siap bagi kamu satu bot untuk pulang ke tanah besar.Jika gagal,kamu akan jadi lauk dinner kami malam ni,hahahaha"perintah Tok Umbai.

Bergegaslah mereka bertiga berpecah mencari buah-buahan yang paling mereka gemari ditemani oleh pengawal Kaum Kanibal tersebut.Orang yang pertama sekali pulang ialah Ah Meng.Dia membawa setangkai buah anggur.

Selang beberapa saat kemudian,Raju kembali membawa setangkai langsat.Tok Umbai menunggu kepulangan Saiful,mungkin kerana bosan menunggu,Tok Umbai pun meneruskan upacaranya.

"Ok,Raju dan Ah Meng.Aku nak kamu masukkan buah2 yang kamu pilih tu ke dalam lubang bontot kamu."

Raju dan Ah Meng terus bersusah payah mencuba dan mencuba tapi gagal memasukkan kesemuanya.Tok Batin pun tersenyum riang mengenangkan hidangan dinner malam itu."Kamu gagal!Pergi masuk dalam kuali besar tu"

Ah Meng dan Raju pun dengan berat hati nya melangkah masuk ke dalam kuali yang sudah tersedia rempah ratus dan bunga cengkih."Habislah kita jadi lauk malam ni Meng!"kata Raju."Nak buat macam mana.Tok Batin tu yang berkuasa kat sini,kalau kita tak ikut,mati jugak"jawab Ah Meng.Tatkala mereka berendam di dalam kawah suam tersebut kelihatan ada 2 orang yang sedang menuju ke situ.

"HAHAHAHAHA!"Tiba-tiba Raju tergelak besar.

"Apasal Raju,"tanya Ah Meng."Saiful bawak balik durian!"
Ah Meng pun tergelak besar,seluruh kaum kanibal pun tergelak besar.

"Hahaha,ok,budak!Cuba kau masukkan semua buah durian tu ke dalam lubang bontot kau!"

Saiful membuka seluarnya,gelabah sekali tindakannya takut tak berjaya.Menggeletar dia memasukkan semua 5 biji durian tersebut ke dalam lubang bontotnya.

"Eh eh,boleh masuk pulak semua,"kata Saiful sedikit keriangan,sambil mengutip buah anggur dan langsat yang tidak "digunakan" oleh Raju dan Ah Meng dan dimasukkan sekali ke dalam lubang bontotnya.

Tok Batin pun tidak mampu berkata apa-apa lagi terus menghadiahkan sebijik bot kepada Saiful.
Saiful pun terus belayar kembali ke Malaysia meninggalkan Ah Meng dan Raju yang terpinga-pinga.

(Pengajaran cerita ini : Tiada)

6 ulasan:

jannah berkata...

terus tak berselera nak makan buah bile baca part bontot.tok batin gile desperate.nafsu songsang betul..

paes berkata...

hahahah... gile lawak..! ngan buah orang lain pun dia sumbat sekali..

Ron Jerem Lee berkata...

oh man.... u rock.. haha, but how far he can belayar having so many fruits in his asshole? haha...

melVtec berkata...

hahahaaa durian ropanya...aku ingat timun yg dicari sepol

tsaicoutic tranmorphersys berkata...

hahahahahahahah.....lawak walaweh......wakakakakaka.....

eddie berkata...

wkakakkkakakakka....seyes lawak!