Julai 02, 2008

Surat Cinta Untuk Janna Syariza

Assalamualaikum Cik Janna Syariza,

Diharapkan agar kehadiran surat ini tidak mengganggu hidup saudari.Saya hanyalah seorang insan hina pada pandangan Khairy Jamaluddin yang mengumpamakan saya seperti seekor beruk.Oh,harap maaf.Terlupa pula saya bertanya khabar saudari.Apa khabar?Harap berada dalam keadaan sihat selalu.

Akibat daripada tragedi yang telah menimpa saudari dewasa ini,saya amat berharap agar saudari dapat bertenang dan dapat membuat pertimbangan waras mengenai masa depan saudari.Tujuan saya menulis warkah hina ini hanyalah untuk meyakinkan saudari supaya saudari tidak menyesal kemudian hari kerana tidak memilih saya sebagai teman hidup.

Saya adalah seorang rakyat Malaysia yang berumur 27 tahun.Saya mempunyai kerja tetap (saudari perlu ingat,wujud kes2 dimana isteri menanggung suami) dan ini menunjukkan saya adalah seorang yang stabil dan mempunyai masa depan yang boleh dikatakan agak cemerlang,gemilang dan terbilang.

Saya dilahirkan di Kedah dan dibesarkan di merata-rata tempat.Kata ibu saya,saya juga pernah dibesarkan di Rembau tapi semenjak Khairy Jamaluddin menjadi Ahli Parlimen Rembau,saya agak malu mengaku saya mempunyai kampung di Rembau.Seperti kata peribahasa,kerana najis mughallazah setitik habis semua najis mukhaffafah jadi najis berat.

Saya telah selamat menamatkan pengajian saya pada tahun 2004 dan kini sudah hampir 4 tahun bekerja.Walaupun pekerjaan saya sebelum ini agak tidak menentu tapi alhamdulillah kini saya mampu untuk sekurang-kurangnya membelanja saudari makan (kalau Cik Janna sudi)

Cik Janna,
Kisah hitam yang berlaku haruslah Cik lupakan.Buang yang keruh ambil yang jernih.Saya dengan ini mengakui yang saya tidak pernah diliwat oleh sesiapa pun,itu adalah kelebihan saya.Sudah pasti Cik Janna juga inginkan seorang suami yang tidak pernah diliwat oleh mana2 lelaki?Tidak pernah pun saya membenarkan seorang lelaki yang sudah berumur menyentuh tubuh saya.Jikalau ada pun lelaki yang cuba memperkosa saya sudah pastilah saya mampu menentangnya kerana come on la,saya 27 tahun lawan dengan lelaki tua umur 60 tahun yang ada sakit tulang belakang,mestilah saya menang kan?Dari segi kekuatan fizikal saya adalah pilihan terbaik Cik Janna.

Sebelum saya terlupa,di sini saya sertakan sedikit butir2 peribadi saya dengan harapan agar dapatlah Cik Janna pertimbangkan untuk dijadikan pilihan hidup Cik.

Nama : Man
Umur : 27 tahun
Alamat : Kuala Lumpur
Makanan Kegemaran : Nasi Ayam
Minuman Kegemaran : Teh Ais
Hobi : Mengumpul setem dan menulis
Cita-Cita : Menjadi seorang Timbalan Perdana Menteri selama-lamanya
Impian Hidup : Mendapat tempat dihati saudari

Saya mempunyai impian ingin berkeluarga dan saya sudahpun memilih nama anak-anak saya nanti (jika saudari tak keberatan menerima permintaan saya ini) Jikalau anak lelaki saya ingin namakan dia Najib.Jika anak perempuan saya ingin benar nama anak kita nanti Rosmah.Mungkin kalau rezeki kita murah nanti,anak yang ketiga (harap2 lelaki seorang lagi,saya ingin benar anak lelaki 2 orang) akan diberi nama Sharibuu.Diharap saudari jdapat menggambarkan betapa bahagianya kita berdua keluar bersama-sama 3 anak kita nanti,Najib,Rosmah dan Sharibuu berkelah di Kolam Suria KLCC.

Dengan ini saya amat berharap agar saya tidak bertepuk sebelah tangan.Petimbangkan permintaan saya ini,Insya Allah saudari tidak akan berputih mata.

Pecah kaca pecah gelas,
Sudah baca harap balas.

Ikhlas,
Mantot






29 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

cik janna jgn la pk 2 kali.. rugi tu.. mantot teruna lg 2.... huhuhu

Lord AK berkata...

betul tu.. tak rugi amik abg mantot ni bagus.. barang baeeek.. :lol:

Tanpa Nama berkata...

Cik Janna,
Jangan dengar semua cakap budak bujang nih. Pilihlah aku, jadi temanmu. Walaupun aku telah berbini, tapi trend sekarang cik janna kena ikut, cari laki tua, yang berduit dan kuat...aku le tu

Ron Jerem Lee berkata...

hey pal, your stuff is SO GOOD. haha!! i wish your proposal successful man! you the man!

Tanpa Nama berkata...

Hilang rasa hormat wa kat lu Bro

Tanpa Nama berkata...

bro bro bro.. kecur la lu bro.. menyampah aku orang panggil bro ni.. tak suke udah

Tanpa Nama berkata...

Assallamualaikum
Tot, loe betul betul crazy lorr.. Gw suka sangat cara loe. Propose gw aje dih....

Tanpa Nama berkata...

Mula-mula satu promosi, lepas tu masuk bab provokasi, lepas tu siap bagi biodata. Tapi aku tengok si Janna ni pun bukanlah lawa pun, dan korang pun tak tau lagi perangai die.

Khalid Abdul Mutalib berkata...

Betul tu Janna. Walaupun nama dia ada bunyi ...tot tapi sekurang-kurangnya dia bukanlah tupai yang mengaku telah ditebuk tupai.

Tanpa Nama berkata...

salamualaikum..!
Ni apa ni..korang tak rasa malu ke buat macam ni....tak ingat ke dgn dosa dosa lalu....yg sakit...yg pedih....yg buasih...yang tersusuk .. dan yang yang yang apa apa je laaa! udeh LE jgn kutuk orang tak elok....tak baik....tak berperikemanusiaan.....tak berpedoman...tak berwawasan...dan tak tak tak tak tak terhentak! berilah dia kebebasan.
JANNA....Proposal tu adalah yg terbaik dari segala proposal......TERIMA LAH MAN tu.
JANNA....... TERIMALAH.!
JANNA....
JANNA...
JANNA
TERIMALAH..... MAN....TERIMALAH..!

Buat JANNA Dengar lah LAGU "Trilogi CINTA" dari SALEEM iklim.

aaaaaaa.. nak dgr lagu bukak sendirilah BEB!!!!!!SADIS

kambingbiri berkata...

'kalau si bakal suami tak mampu mempertahankan kehormatannya bermati-matian, bagaimana mungkin si bakal suami itu mampu mempertahankan kehormatan isteri dan anaknya dari kene rogol dan liwat satu hari nanti?', to janna, one day anak anda akan tanya soalan yang sama pada anda....kes ini akan masuk buku teks sekolah dalam 10 ~ 20 tahun lagi, dimana anak janna akan mengadap tiap2 hari.. anda tak boleh sembunyikan kes ni.. wahai janna, anda patut pikir psl anak anda sendiri bukan pikir pasal kesetiaan pada si saiful lagi...

Tanpa Nama berkata...

Kau amik Saiful je la mantot ... hehehehe

akularimasukkedutaanturki berkata...

ANWAR ALJUBURI KAKI BONTOT

akularimasukkedutaanturki berkata...

APA LAK AMEK MANTOT...AMEK ANWAR AL JUBURI PEMIMPIN AGONG LA...BONTOT PUN BOLEH MAIN...AL JUBURI

Hantar Komen Cute kat CikJanna berkata...

agak2 dah jatuh cintan sgt kat Cik Janna ni..Hantar Cute2 Komen Cintan kat Cik Janna Punya Myspace atau Friendster..

Klik Sini

akularimasukkedutaanturki berkata...

Hantar Komen Cute kat CikJanna said...

agak2 dah jatuh cintan sgt kat Cik Janna ni..Hantar Cute2 Komen Cintan kat Cik Janna Punya Myspace atau Friendster..
............................
ALA BUAT APA HANTAQ KT JANA...HANTAQ KT ANWAR AL JUBURI PEMIMPIN AGUNG HARAPAN BARU RAKYAT MALAYSIA LA...NANTI BOLEH DOK KONDO MEWAH...AL JUBURI TLG BAYAQKAN...TAPI KENA BAGI BONTOT LA...GO AL JUBURI GO..

Tanpa Nama berkata...

Mungkin Cik Jana ni pun dah x virgin kot.. so x perlah kalau dapat yang macam tu.
Lagipun ko Mantot bukan galmor. Jana nak yang glamor. Yang kenal rozzymau and mana tau rozzimau dah pakau dulu si apoi ni kot???

Mantot berkata...

huish,jangan tuduh sebarangan dia tak virgin melainkan ada bukti video blue dia (macam kebanyakan gadis melayu buat skrg ni)

Tanpa Nama berkata...

haha lawak giler

jannah berkata...

apsal nama die lebih kurang sy?
hmm..kalau sy jd cik janna tu pun,tak amik dah khairy tu..tak mau la suami orang..laki yg kene main bontot scr rela pun sy tak mau gak..

Tanpa Nama berkata...

haha...

mlps la saiful bahari...

ada tunang...

brg bek...

nk buntut jgk...

huhu...


apa pnya tur la bdk 2...

klu dh gla bntut sgt join la pesta bdk guy dkt KL yg msh blum ada pncghn 2...

huhu....

Tanpa Nama berkata...

hahaha...macam gampang hahaha :P

-3211

Mat Sentut berkata...

I recommend Cik Jana terima jer lamaran Mantot! mmmm... jgan lupa ambil Mak Andam Rosmah !!

Tanpa Nama berkata...

Hehehehehe... masing2 takyah mencalonkan diri.
Minah ni selera dia lain aarr..

Tanpa Nama berkata...

another stupid topic. no wonder why you're claim yourself as a beruk.

well done, beruk.

Iclick Two You Ent berkata...

aku nak jugak.. ambik laa aku.. barang baik.. tak pernah kena liwat

Tanpa Nama berkata...

pe nak jadi daaa....
aishhh cube idop jangan nak maki2 n kutuk orang lain leh x... aishhh~!

Tanpa Nama berkata...

pandai giler mak bapak ko ajar ko tulis surat...
hahahaha.....

Ct nurJanna... berkata...

hahaha..name pon lebey kurg aku gak la...eeeeeiii xnk la cri laki2 yg dh kna bontot...nnt dpt anak pon nk kna bontot gak..hehe