Ogos 14, 2008

Kata Kunci Hatiku

Sayangku walau siapa pun anda,

Kalau boleh jangan lah cuba menghack abang punya Blogger akaun.Abang amat terkejut bila tiba-tiba dalam akaun email Abang,ada satu notification letter dari Blogger memberitahu sama ada Abang ingin reset password abang atau tidak.Tak perlulah berbuat begini walaupun kita sudah tidak sehaluan lagi.Bukankah perpisahan kita dulu satu persetujuan bersama.Abang kini sudah bahagia bersama orang baru.

Tidak perlulah berkelakuan sebegini rupa kerana tak ada gunanya sayang cuba menukar password Blogger akaun saya,kerana blog ini dilinkkan hanya ke email akaun saya.Sayang yang berkelakuan buruk jadi Abang hanya menceritakan keburukan orang-orang yang awak sayangi di blog abang.



Mungkin Sayang mendapat elaun untuk cuba menjahanamkan blog-blog pembangkang tapi pada Abang,lebih baik Sayang cuba menjahanamkan website Utusan Malaysia kerana cerita palsu dan fitnah yang terkandung di dalam tu sungguhlah banyak.Yang Abang boleh percaya dalam tu hanyalah berita sukan sahaja.

Tak tahulah jika berita sukan dalam Utusan Malaysia juga tipu belaka.Mungkin Utusan Malaysia akan cuba melaporkan Malaysia menang di Olimpik.

Cukuplah.Biarkan Abang dan blog abang sendirian.
Jangan ganggu Abang lagi.

Ikhlas,
Mantot


4 ulasan:

puwa berkata...

hehe...aku minat blog ni..jangan duk kacau

Tanpa Nama berkata...

sapa yg cuba buat taik tu mantot..bgtau aku..

Tanpa Nama berkata...

I visit this blog nearly on daily basis. I really enjoy reading it. Glad to know there is another Malaysian out there who is truly practising the the good values that Islam had taught.

Mantot berkata...

hahahahah...
i am not a very good muslim because u can see there's a lot of porno inside here dan aku pervert