Ogos 08, 2008

Liwatlah Aku Puas-Puas,Aku Nak Dakwa Kau Lepas Ni

Syed Hamid Albar ada menyatakan Saiful tidak akan didakwa.Dakwaan Syed Hamid Albar,orang yang mendakwa sudah menjadi seorang saksi penting dan tak seharusnya dibicarakan.Tapi masalahnya,kes tersebut bukan kes rogol atau liwat tanpa kerelaan.

Kes itu adalah kes liwat suka sama suka antara Anwar dan Saiful.

Jadi,bila dibacakan di mahkamah yang kes yang dibicarakan ini sebenarnya adalah kisah liwat Anwar Ibrahim dan Saiful Bukhari secara kebenaran kedua-dua pihak,Anwar betanya kenapa Saiful tidak dibicarakan sekali?

Bukankah dalam sebutan kes menunjukkan dia juga rela diliwat (sampai beberapa kali pulak tu)?

Apa yang Anwar tersilap hanyalah satu.Anwar Ibrahim tak ke balai polis dahulu untuk membuat laporan Saiful Bukhari membenarkan Anwar Ibrahim meliwat jubur Saiful Bukhari beberapa kali.
Ini akan membuatkan Anwar menjadi pihak pendakwa dan Saiful terpaksa menjadi pihak pembela.Itulah kata-kata Syed Hamid Albar.Tapi,kalau Anwar membuat dahulu laporan polis,adakah mungkin Anwar akan ditatang dan disokong seperti mana sokongan yang diraih oleh Saiful Bukhari dari Kerajaan BN?

Jadi kesimpulannya,kalau anda gay dan anda ada pasangan lelaki anda(tak kira lah anda meliwat atau diliwat) dan pasangan anda berlaku curang lalu membuatkan anda marah,sila buat laporan polis cepat-cepat.

Mungkin pasangan anda itu akan dipenjarakan 20 tahun.
Inilah dia Undang-Undang Malaysia yang karut.
Lihat lah komen Menteri Dalam Negeri kita sendiri.



12 ulasan:

lieza berkata...

huhu...aku sokong ko tot..
aku pn hairan,npe c saifol ni gna peguambela negara???!!dia xmampu nk upah lawyer ker....

ephol berkata...

aku x paham bto... menteri ni cakap guna otak ke paler lutut..?? kita cuba satu situasi ni yek mantot...

katakan la aku & ko gi rompak bank... dalam deal kita bahagi 2 hasil rompakan tu... sekali ko sudah tipu sama aku, bawak lari sumer duit.... aku pon gi la buat report polis yg mengatakan ko sudah tipu aku tentang hasil rompakan yg sama-sama kita lakukan...

agak2 kalo masuk mahkamah la, ko sorang je akan didakwa ke atau dgn aku2 sekali kene,,,??

adiosssss..

Tanpa Nama berkata...

waktu jd menteri luar dok cakap bahasa melayu bila kuar berita.. la ni bila dah jd menteri dlm negeri dok ckp omputih plak... saja nak mengelirukan org ramai

Tanpa Nama berkata...

ku ingatkan shaberry tu menteri paling bodoh untuk tahun 2008 ni... rupanya si hamid lebar ni dah mengatasi kebodohan pak strawbery.

gayboy berkata...

situasi disebuah balai...

pengadu: encik, saya telah diliwat. tapi suka sama suka la.

polis: sebagai pengadu, awak akan dijadikan saksi utama dan kita akan menangkap peliwat awak.

pengadu: tapi, saya pun liwat dia juga.

polis: takper, sebab awak pengadu maka awak akan dilindungi sebagai mangsa.

Tanpa Nama berkata...

takkan le dsai tu nak buat aduan polis yg saipol tu rela diliwat.

Tanpa Nama berkata...

"takkan le dsai tu nak buat aduan polis yg saipol tu rela diliwat"

...nak buat laporan apa??? memang dsai tak buat benda tu.

perkara ni dah jadi joke sebab benda tak betul nak dijadikan betul juga. sampai menteri pun dah jadi bodoh nak benarkan perkara yang tidak benar.

Mantot berkata...

en anonymous,

aku bukan kata anwar patutnya gi report dulu,cuma bayangkan kalau anwar pegi report dulu.

sama ke layanan diorang?si gemok syed hamid albar tu bercakap camtu,aku assume camtu la.dia menteri,mesti pandai kan..

Tanpa Nama berkata...

Memang bodoh punya komen..tapi, ingat dia boleh ISAkan kita

Tanpa Nama berkata...

banyak banyak budak botak yg jadi menteri, aku paling menyampah ngan botak hamid albar ni, asal berita pasal anwar kuar, dia pun kuar sama, dah la tak hensem, botak lak tu, sekali tgk cam komunis pun ada, nympahhhh

Tanpa Nama berkata...

banyak banyak budak botak yg jadi menteri, aku paling menyampah ngan botak hamid albar ni, asal berita pasal anwar kuar, dia pun kuar sama, dah la tak hensem, botak lak tu, sekali tgk cam komunis pun ada, nympahhhh

Tanpa Nama berkata...

banyak banyak budak botak yg jadi menteri, aku paling menyampah ngan botak hamid albar ni, asal berita pasal anwar kuar, dia pun kuar sama, dah la tak hensem, botak lak tu, sekali tgk cam komunis pun ada, nympahhhh