Ogos 26, 2008

Bijan Oh Bijan


Bijan,
Hari tu lepas Saiful bersumpah bukan main lagi kau pergunakan isu liwat Anwar Ibrahim.Habis kau jaja ke mana-mana.Anwar liwat lah,Anwar gaylah. Pada kau sumpah Saiful pada waktu itu cukup sah dan jauh lebih sah dari mana2 akad nikah yang telah dilakukan di Malaysia.

Bijan oh Bijan,
Tapi kini,kau kata itu semua tak sah pulak sebab yang ada hanyalah seorang yang berpangkat rendah,Ramlang Porigi.Lepas tu kau suruh rakyat tunggu pengesahan Mufti.Mufti Wilayah pun tiba-tiba buat statement kata SAHIH SAH.Woohoo,2 orang UMNO yang ada pun bertepuk tangan!

Bijan,
Rakyat dah nampak lama dah yang sumpah tu tak sah hanya selepas upacara tu dibuat.Pada rakyat,siapa Ramlang Porigi?Kenapa hanya wakil penuduh disitu?Aku tak perlukan pun Mufti nak mengesahkan hal ni.Aku tak perlukan pun buah fikiran kau untuk memberitahu aku yang upacara tu karut belaka,jauh lebih karut daripada sebuah cerita fiksyen.Tapi kenapa tiba-tiba kata-kata berubah?Bila Ramlang senyap dan jadi Pak turut,kau sokong dia.Bila dah terbongkar,Ramlang pulak hilang kelayakan

Bijan,
Jangan perbodohkan orang ramai.Rakyat Malaysia tidak bodoh lagi.Hanya ORANG BODOH dan BANGANG saja yang menyokong orang macam kau.Sudah,berambus kau balik.Rosmah panggil suruh cuci pinggan kat rumah dan mop lantai.

4 ulasan:

eddie berkata...

Bijan=Najib


hahaha nice one tot~~~ :D


anyway....hope all the best for malaysia....whether btol ke tak anwar tu gay....Allah ja tau....bab sumpah2 tu....ramai yang yakin ngan Saiful Bukhari...tapi aku dah penah jumpa org yang sanggup sumpah pakai Quran tapi tetap tipu dan dusta....mungkin ada balasan bagi org mcm tu....

kelembai berkata...

org yg tak beriman saja berani bersumpah secara terbuka mcm tu.. pasai bg aku kalau org tu betoi2 beriman jika benar sekalipun nescaya kita bleh nampak air muka yang amat takut sangat ketika bersumpah..

fadzil berkata...

bersumpah dgn tuhan ttp sah wlau xde saksi..aku yakin kbenaran pasti terbongkar..

jiban berkata...

name penuh bijan..
baBIJANtan