Ogos 22, 2008

Puteri Mengaji,Cantik dan Seksi

Aku tak tau nak komen apa.Clueless.
Kulit putih melepak tu.

12 ulasan:

kelembai berkata...

putihnya tot..hang tak bekenan ka..

romzi berkata...

memang putih dan gebu... ok gak ni.... kalu nak pakai... hehehehe....

buruh berkata...

uih.. memenuhi ciri-ciri isteri pilihan, boleh mengaji, putih, cantik, gebu, all-in-one ah

ahib0205 berkata...

adus berani betul gitu cara nak baca kalam Allah

anti-illuminati berkata...

I sense something wrong with Malaysia Muslim Islamic practices though i am no a muslim. This doesn seems right to me at all.

Lord AK berkata...

Apalah punya bodoh lah minah ni.. Buat malu kaum je.

Takde orang sound pulak tu. Tak leh nak cakap apa lah..

Tanpa Nama berkata...

bengong nye popuan....tak de adap

Tanpa Nama berkata...

haha ni lah yang kerajaan umno sial nie nak....

kacakkah aku? berkata...

putih gebu tak jadi masalah..yg jadi masalah di pandangan mata aku yg tak beberapa nak jelas ni adalah isu penutupan aurat.Tutup auratkah macam tu?pakai tudung tp nmpk rambut dgn telinga..mmg dari kecik aku peratikan,kumpulan politik ni ada satu macam fesyen pakaian..pakai tudung tp nampak jambul kontot kat atas kepala.b

nurul huda berkata...

ceh!!
bt malu jer...
bt majlis keagamaan kate nye..
tp bace al-Quran pakai baju nipis mcm tisu!
blh nampak kulit sume..
ya Allah!

afiqah :) berkata...

ish, buat malu kaum je :(

Tanpa Nama berkata...

Dah lah bodoh, paper pun bodoh sama puji melambung. Kena simpan gambar ni untuk mengundi nanti, tunjuk kat makcik2 ngan pakcik2 kampung inilah UMNO yang memperjuangkan Islam.