Ogos 22, 2008

Terima Kasih!Abdullah Badawi Legenda Negara

Terima kasih kerana penurunan yang amat ketara,memang membantu dalam meringankan kos sara hidup rakyat.Sudah pasti taraf hidup rakyat akan semakin meningkat.

11 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Pak Lah layak dapat Datuk atas jasa membantu rakyat.

Iskandar Shah berkata...

bukan kata datuk, patut dpt tun je.

Cheongsamlover berkata...

Alah... Tipudaya sempena pilihanraya permatang pauh je tu...

Tanpa Nama berkata...

Pak Lah Bangang

mypuwa berkata...

oh terima kasih bodowi

lieza berkata...

sume ni agenda politik dorg...dlu ckp 1hb sept..pastu disember..tup2,b4 pilihanraya plak...
ntah2 nnti PKR menang,PAKLAH nekkan lg 50sen..jd 3 rggt...hahaha....PAKLAH..Oooo PAKLAH...TERIMA KASIH BANYAK2 ATAS KEPRIHATINANMU INIIIIIIIIIII..

SadClown berkata...

Aku dah agak mmg trun sket punye...

Tapi knape die announce awal dari spatutnye ye? Ckap ari tu die takkan umum until 31st August. Sebab by-Election?

Aku xbrape geti sgt ekonomi ni, tapi pada pemerhatian aku, krajaan naikkn harga petrol dulu berdasarkan harga minyak mentah dunia. Masa umum naik tu harga USD125 setong. Sekarang dalam area USD116 tak silap akule.

Kenape apabila trun ikut harga petrol(gasoline) dunia plak? Masa petrol naik dulu harga gasoline dunia USD1.39. Skang USD 1.29. Kalo trunkan ikut harga minyak mentah aku rase lagi byak kot.

Ade sesape yg rase pndai ekonomi bley explain?

aj3k berkata...

Harga minyak mentah 21/08 jam 8.15 malam...........USD$114.85 p/b
Harga minyak mentah 21/08 jam 10.50 mlm........ .USD$116.44 p/b

Harga minyak mentah 22/08 pada 11:30 pagi.................USD$121.14 p/b
harga minyak mentah 22/8 jam 4.10 ptg..................USD$121.44 p/b

itu naik ke turun?alahai pak lah.nak tipu org lagi.suma ni propaganda.firasat aku lah, kalu BN kalah,minyak naik 1 sept 2008.

SadClown berkata...

woww...bia betul. byak gile naik tu dalam mase shari je? Dkat mane ko dpat source ni...

Tanpa Nama berkata...

naik RM 0.78, 'turun' RM 0.15,
jadi semenjak BN menang pilihan raya dulu, harga minyak naik RM 0.63.
pi mai pi mai masih tetap kenaikan tahap melampau.

Tanpa Nama berkata...

hoo dia suka suka hati naik kan minyak ahhhh skang kita ramai ramai dgn suka hati menurunkan dorang dari tampuk pemerintahan!Ayuh!