Ogos 22, 2008

IKLAN:Komik Terbaru Di Pasaran - Agent America

Kisah "Agent America" terbitan Ayam Comics mengisahkan mengenai seorang lelaki yang bernama Anwar Ibrahim.Bila waktu siang,dia adalah penasihat kepada sebuah parti politik di Malaysia tetapi bila malam,rupa-rupanya dia adalah seorang kaki liwat lelaki dan juga seorang ejen Amerika Syarikat.


Sahabat-sahabat baik Anwar Ibrahim juga adalah orang-orang Yahudi dan daripada orang Yahudi inilah Anwar Ibrahim belajar bertutur dalam Bahasa Hebrew.Ini membolehkan Anwar Ibrahim menonton filem Passion of The Christ tanpa memerlukan subtitle.

Sejak menjadi ejen Amerika,Anwar Ibrahim juga aktif melakukan aktiviti2 liwat dan sasaran utama dia adalah jejaka-jejaka gagah dan tampan.Anwar lebih gemar jejaka yang lebih kuat daripadanya kerana dia berpegang kepada prinsip "Kalau senang nak dapat,tak cukup thrill nak meliwat"

Komik ini sebenarnya sudah mula diedarkan semenjak tahun 1998 tetapi telah dicetak semula dan telah dikemaskini agar sesuai dengan peredaran semasa.Illustrasi nya juga telah diupdate dengan stroke2 yang lebih segar dan masakini.Juga diselitkan sekali preview untuk isu ke 2 di mana Anwar Ibrahim@Agen Amerika bakal berdepan dengan KJ@Kakak Jenglot yang suka bergaduh sambil mengenakan pakaian wanita.Pasti mengghairahkan!

Dapatkan segera di mana-mana pengedar risalah Barisan Nasional berdekatan anda.
Harga : Free untuk Ahli BN

1 ulasan:

Lord AK berkata...

Mungkin ni tak berkaitan tapi aku nak cakap jugak.

Haritu aku tengok cerita Zohan. rating dia "U", so ramai lah mak bapak yang bawak anak² dia pergi tengok sekali. Tapi cerita tu penuh lawak lucah jer. Melampau pulak tu.

Aku tak tau apa dalam kepala mak bapak yang bawak anak diorang pas tengok citer tu, tapi yang pasti diorang mesti menyesal punya lah.

So aku terpikir, apa punya teruk lah sistem rating wayang yang kita pakai ni sampai cerita lucah camtu pun boleh dapat rating "U"? Rosak.. rosak..