April 20, 2010

Bukti Kukuh Zaid Ibrahim Bukan Setakat Minum Arak,Kaki Perempuan Lagi!


Hah.Nik Aziz siap letak dalam poket botol arak.Zaid Ibrahim pulak bukan setakat sebarangan perempuan,Beyonce pulak tu.Memang buruk benar kelakuan Pakatan Rakyat ni.Takde apa yang eloknya.Dah la minum arak,ajak orang lain minum arak sekali.

Pemimpin-pemimpin UMNO diharap agar dapat terus bangun memperjuangkan dan memperkembangkan syiar Islam di bumi Malaysia ni.Diharap juga agar Datin Rosmah Mansor dapat menasihatkan sikit kelakuan pemimpin-pemimpin pembangkang yang semakin liar. Anda wanita pertama negara.Gunakan kuasa anda!



Come on la gambar camni pun menteri2 bole percaya?Siap dapat liputan Utusan lagi front page.Aku buat lagi real la,siap bole nampak botol dalam poket.Kenapa aku tak diberi publisiti camni oleh menteri?AKU NAK POPULAR.AKU NAK JADI JUTAWAN!AKU NAK PROJEK!

Najib,ambik la aku kerja Kerajaan.Aku boleh buat gambar2 macam ni beratus-ratus keping lagi.Kau nak gambar apa?Anwar tengah sodom Saiful?Anwar tengah memasukkan timun ke dalam lubang dubur Saiful?Hadi Awang tengah curahkan arak macam pemenang F1?Semua tu aku bole buat.

Mesti RAMAI PERCAYA PUNYA!
HAHAHA.

99 ulasan:

honey bedazzled berkata...

hhahahahhahaha terbaek!!!!!!!

Khairi Mohd berkata...

Muahahaha. Mmg terbaik!

Ko memain ngn tok guru ya. jd sesumpah karang mantot hehe.

nak cilok gmbr lu. gua letak link kau sama ya.

Tanpa Nama berkata...

Hahaha i like your sarcasm!

ejaMaria berkata...

tak agak2 tu edit gambar! tak takut ISA yek? hehehehe

Xora berkata...

sangat sinis.... :D

mr edz berkata...

mane kau cilok tu

Faisal Admar berkata...

apa anda dapat? kepuasan? hmmph.

Mantot berkata...

mana ada akuu cilok.aku buat sendiri la.ingat geng2 penyokong umno je ke reti buat gambar camni.

Khairi Mohd berkata...

ko jwb la soklan faisal admar tu mantot. sian dia.

Wira Nordin berkata...

ohh..terbaik lah..
letak kuda jugak...
pasni ada la geng geng yg nak beli gambar lu tu..hehehe

keemo berkata...

salam. mantot, aku suka baca blog ko ni.. mmg realiti.. tp aku rasa ko wat gambar Tuan Guru mcmtu x elok lah mantot. ko bayangkan org yg jenis cetek akal senang je ingat ni gambar betul.. lg pun yg ko dok wat main tu org yg kuat sembahyang, org yg hidupnya berpandukan sunah nabi. kuat agamanya.. dh mcm mmpersendakan ulama.. aku sedih tgk ko wat mcmni..

keemo berkata...

and FYI, aku bukan penyokong mana2 pihak.. cuma aku suka ngan org yg kuat pegangan agamanya.. sbb tu aku suka ngan Tuan Guru.

buruhKasar berkata...

ntahnye mantot,
dah la nik aziz ngan zaid ibrahim tu orang kelantan.
terasa aku.

Mantot berkata...

Aku suka Nik Aziz.Gambar ni bukan menghina dia.Gambar ni tujuan dia nak menghina jentera pilihanraya Barisan Nasional.

aku buat gambar ni dengan harapan agar puak2 UMNO ambik jadikan "bahan bukti" kempen pilihanraya diorang.hehehe,best apa kalau Muhyiddin Yassin buat speech,"Kami dah dapat bukti dari perisik dalaman kami gambar Nik Aziz dgn Zaid Ibrahim tengah minum beer sambil didodoikan oleh Beyonce.Dah la minum arak,suka dekat penyanyi Amerika pulak."

Anda tau kan pasal kes gambar Zaid Ibrahim pegang botol Jack Daniels tu?

kalo ada yang tertipu tu aku rasa mmg patut dia kena tipu sbb ada gambar beyonce kat situ.DAH LA LETAK BOTOL DALAM POKET!

bila BN sendiri boleh jadikan gambar superimpose sebagai satu bahan propaganda pilihanraya Hulu Selangor...ko fikir la pasal tahap mentaliti diorang.tak tahu mana betul mana salah,asalkan dapat pekena calon PR sedas dua..jalan aje.

Aku rasa sape yg masuk sini boleh kenal mana satu sarcasm dan mana satu fakta.

Tanpa Nama berkata...

nik aziz 2 sorang ulama'...
erm..pikr2knlah..

insan kerdil berkata...

Ya Allah Ya Tuhan Kami,Kami sebagai hambamu memohon agar Kau timpa kan lah seberat² azab seksaan terhadap insan yang menabur fitnah ini.semoga ini menjadi pengajaran kepadanya serta kepada ummat yang lain.

Mantot berkata...

Ya Allah,ni apa kena berdoa-doa ni...

ni lah masalahnya bila terlalu serius dalam hidup.

keemo berkata...

mesti kena serius.. pasal hidup bukan permainan.

zulaikha berkata...

haha. i like. sangat sinis.

btw ko boleh tengok betapa ceteknya peyokong umno (ekceli budak2 yg tlh diberi upah) di hulu selangor dgn asek buat 'butoh' dan 'fuck'. annoying betol.

http://zlkha-zlkfl.blogspot.com/2010/04/hulu-selangor-pix.html

gary berkata...

"mesti kena serius.. pasal hidup bukan permainan."

wahhahhahaahhaahahhahaa...ko pegi baca blog mantot buat apa? pegi la baca blog serius!

http://blogserius.blogspot.com/

LaLaLovy berkata...

memfitah dosanya lebih besar daripada membubuh 7 orang yg tidak bersalah. Well, terang- terang ni gambar edit.,.
Adakah di kota yang penuh dengan segala kemudahan juga membangun dengan islam dengan pemerintahan sekarang
?
Mengapa tidak diperketat undang- undang supaya nampak kewibaan pemimpin tersebut?

Bukan kah sekarang ini sudah menjadi syurga maksiat?

bibopp berkata...

hahahaha.lawak la ade yg lurus bendul sgt la plak.lawak, lawak

syikinshuhaimi berkata...

ish xbaiklah..
Pelik ar Malaysia ni napelah xnak bersatu..
siap kutuk mengutuk lagi...aku pn xphm..sesama Islam lagi..pelik2..

Anak Kelate berkata...

haha..terer2 bab super impose ni..tgk mantot pun bleh bt looks so real..so jgnla nk perbesarkn hal gini wahai penyokong umno

p/s:utk mereke yg serius tu,sbnrnye mantot ni sindir je ngan kes hangat skang :P

SHE berkata...

HAHAH...MMG TERBAEKKK....I DOUBLE-DOUBLE LOIKEEE.....WAHAHAH...AKU HERAN ORG YG CAYE NGAN GAMBAR2 PICISAN N FITNAH2 MURAHAN DR BN...JGN JD BODOH MCM DYORG....AKU SUKE GMBR NIH...HAHAHHAA.....LETAK KT BANNER KEMPEN, GERENTI MELETOPPP....

Tanpa Nama berkata...

bro mantot,
aku mengikuti tulisan hang ni sejak awal april..tu pon bro aku habaq mai..hang ni aku tgk tulisan condong ke arah opposisi..
tak kisahla..janji bole bezakan mana hak n mana batil..btw..posting terbaru hang..kalo org cerdik baca,mmg faham la..tapi kalo dungu2 baca..satgi dia cakap hang cuba mempermainkan aib org laks..baik hang remove gambaq2 nie..bahaya dowh..btw mantot, hang nye artikel2 mmg layan abiss..lawak sinis...hahah..perbanyakkan lagi rencana dgn menyelitkan sketsa kehidupan...

cheers!!

nurul cakapcakap berkata...

satgi ada orang umno guna gambar ni sebagai bukti. dorang kan bodoh. dah kekeringan isu. si zaid suka joget masa dekat uitm dulu pun kena ungkit. nak kata tua sangat tak jugak, tapi otak dah macam orang tua kerepot yg dah nyanyuk.

Zulfadli berkata...

maybe org yg bg respon negetif tu baru skali due je dtg sne kot. ak bace post ne awal2 lg da tau da post ne nk sindir gmbar superimpose tuh. ceit.. masuk utusan tu beb "kami akan buktikan" tp tu je? wat rugi letrik ngan bandwidth tenet jek.

Alexia Aqram berkata...

1. ini hanya sarcasm je kan mantot.

2. kalau percaya gambar ni, sah orang tu bengong

3. kalau amek serius sangat gambar ni sampai doa-doa, sah orang ni tak boleh di jentik

sebab tu aku tak suka pembangkang lebih-lebih, serius sangat macam lahanat..

eh, apa daaaaaaa....

..nOj.. berkata...

terbaeekkk la. siap letak lam poket tu. haha

Tanpa Nama berkata...

air dlm gelas tuh kasik kaler kuning sket.... baru nampak real.. ahhaha

Tanpa Nama berkata...

mne ko tau BN yg buat superimpose tu???? hahahaha... fikir2kanlah thp mentaliti ko lak yer. aku bukan nak back up BN. but! aku ckp ikut logik. tak baik main tuduh2...bukan org BN jer berkemungkinan buat perkara tersebut, lain2 parti pon bleh. PKR pon bleh, pastu tuduh BN yg buat konon2 BN jahat segala. atau mmg BN buat pastu BN ckp PKR tuduh BN,tunjuk PKR jahat segala. nmpk? segala kemungkinan mungkin. aku bukan mau tuduh, aku cuma mau igtkan ko, b4 ckp mentaliti org lain, selidiki mentaliti diri sendri dlu. hentikanlah cari kesalahan org. *peace*

napelah aku terjumpa blog ni. hadoi.

Othman Juliana berkata...

soalan tambahan kertas periksa: -

1) kenapa mereka yang asyik nak kutuk atau tidak puas hati di sanubarinya suka letak anonymous? (atau nama tanpa link?)

ok. soalan ditutup. *wah, dah macam sesi Q&A lak* hoho~

berkata...

Botol dalam poket
Berlaga-laga
Dengan sepasang guli
Bercahaya
Sarung dibuka, keris
Terjaga
Mata tertutup, mulut
Ternganga
Lidah terjelir, haus
Dahaga
Hujan turun berantai
Mutiara

Tanpa Nama berkata...

*sigh*

aku ingat BUDAK TADIKA je yang suke tengok gambar w/o reading. ade jugak orang dewasa yang tau beza hak dan batil tp anggap mantot sengaje carik pasal buat gmbr mcm tu.

klu mcm tu pegi la bace kamus bergambar. what u see is what u're gonna get.

get over urself la.

aku rase mantot did a great job nak tunjuk betape rendahnye moral org yg buat fitnah psl zaid ibrahim tu. termasuk utusan bangang tu. memalukan sungguh!

great job mantot!

Tanpa Nama berkata...

oi...beyonce ko nye resolution grainy la..itu je kantoi..hahaha..

areev19 berkata...

hahahaha...i loike this post...

♥cikmOt♥ berkata...

memang terbaekkk...leh dapat anugerah ni

AkU berkata...

LOL..
Terbaek la..sarcastic sial..
btw..tuk mereka2 yg bukan reti but..masih belum reti..huh..??ignore..

LANN berkata...

Bengap mana yg tak faham apa Mantot nak sampaikan ni. Ini nama perli la. Takkan Nik Aziz nak buat perkara tuh, mestilah ada orang editkan balik. Duh. Tak belajar photoshop ke?

Bro Mantot, kipidap. Post2 lu semua best.

zawiruddin berkata...

assalamualaikum bang irman... mesej da ok da...tapi gambar ni tak bape sesuai la...takot orang len salah tafsir.

kalo gambar zaid sorang je tak pe...ni melibatkan nik aziz ulamak kiter. wlupown orang cakap die da nyanyuk ke, ape ker, die tetap ulamak kiter.

itu ape yang saya fikir la... tak tau la pendapat orang lain macam mane.

sorry bang, terpaksa mencelah skit. huhu...adiooosss. dont take heart...adik ipaq sendri no...

Tanpa Nama berkata...

JGN MENGHINA ULAMA'
KO NI MMG MCM YAHUDI!
X KIRA LA NIK AZIZ TU PEMBANGKANG ATAU KERAJAAN. LETAK LA GAMBA ORG LAIN.
KO MMG MKN TAIK CINA!
CINA NI IBARAT YAHUDI ASIA!

Tanpa Nama berkata...

MMG SILAP BESAQ HANG PAKAI GAMBAQ TOK GURU NO...

Jef Hadi berkata...

beb.itulah politik.dorang semua politikus.

Politikus=politik+tikus.

tikus kan kencing melata.Tak kira tempat.Haha.

Baik punya brader!

Sue Anna Joe berkata...

Orang yang akan bengang tengok gambar ni adalah orang yang sama melenting bila tengok gambar lego tu.

PELiK berkata...

terbaekkk!!!
letak la name sape yg kutuk tu..
jngan pkai anonymous..
ni la org kite,nmpak je,melenting..
xnk pikir dari perspektif laen..

Tanpa Nama berkata...

assalamualaikum to the owner of this blog and readers.

i totally understand and clearly got your point in this post. i really do.

but one thing - ever heard of 'niat tidak menghalalkan cara'?

please, before you posting something sensitive like this, think twice. or you just ended by making yourself look stupid.

please think about that.

wslm

zawiruddin berkata...

dude... tak baek la me'yahudi'kan orang...

keterlaluan sangat tu!

Mantot berkata...

Cina Yahudi Asia?
China la yg skrg ni membantu bagi bekalan gasolin dekat Iran lepas Malaysia tarik balik bekalan minyak aritu.

COME ON LA.
KAU MENAIP TU PUN KEYBOARD TU KAU BELI KAT KEDAI CINA MAA

Aslina berkata...

ahh... kini sesiapa pun boleh menggunakan photoshop.




tu je aku nak cakap.

melayurepublik berkata...

1. zaid ibrahim memang pernah jadi kaki minum. kena percaya

2. gambar di atas adalah palsu. jadi jangan percaya.

3. gambar zaid pegand JD. sangat la rekaan. kerana a. zaid orang kaya, ada high-taste. JD tak main la, paling koman pun Johnny walker black label. JD hanya banyak budak muda yang minum. org mcm zaid? takkan.

b. tengok bibir zaid je dah tau dia tak layan beer. dia prefer cocktail or wine. mungkin juga scotch on the rock. mungkin..

melayurepublik berkata...

1. zaid ibrahim memang pernah jadi kaki minum. kena percaya

2. gambar di atas adalah palsu. jadi jangan percaya.

3. gambar zaid pegand JD. sangat la rekaan. kerana a. zaid orang kaya, ada high-taste. JD tak main la, paling koman pun Johnny walker black label. JD hanya banyak budak muda yang minum. org mcm zaid? takkan.

b. tengok bibir zaid je dah tau dia tak layan beer. dia prefer cocktail or wine. mungkin juga scotch on the rock. mungkin..

brat2104 berkata...

1st je tgk gambar, terus tergelak.. hehe.. tu lom baca kat bawah tu.

paham ko menyindir.. harap2 semua orang melihatnya begitu.

by the way, x kira la sape pon yg buat super impose tu.. x kira la apa tujuannya, dah2 la..

by the way, zaid ibrahim pernah kata itu kisah lama.. xterasa ke kita kena terima kalau org dah berubah?

as if la semua org itu perfect

Tanpa Nama berkata...

salam....
minta tuan empunya blog memberi penjelasan tentang post ni..nampak sangat masih ramai yg x faham mksud post awak kali ni...

Tanpa Nama berkata...

bro...
blog lu dh masuk KBSB la...
hehe...
feymes la lu bro...

Tanpa Nama berkata...

edit cam cibai..fuking stupid..Xda idea lain ker.

Tanpa Nama berkata...

mantot,,, walaupun memerli parti lawan... tapi ini adalah sendaan yang kurang elok.. x patut buat macm ni..

Tanpa Nama berkata...

Mantot> tukar la gambar orang lain bukan Nik Aziz.

Perjalananku Masih Jauh... berkata...

ni lah salah seorang barua2 kerajaan...
pe yang umNO perjuangkan ISLAM???
bg satu contoh skit tang mane syiar ISLAM di tegakkan... nyatakan hukumnya....
bengab... bahlul..!!!


!!!

LeH Nidduhellos berkata...

agak2 la nk fitnah2 cmni.....
tuan guru kot...kalo adik hg xpa la nk wat lawak bodoh cmni

Si PeNCaRi KeBeNaRaN... berkata...

hang jangan main2 mcm ni, sbbnya hg dh hina sorang ulama' ( kalu bkn ulama' pon hg ttp brdosa sbb hg dh memalukan org lain), dlm kes skrg dikira fitnah la sbb gmbq ni diedit, nak mlwak pon ada batasnya n jgn smpai mengaibkan orang lain, mcm mn kalu org lain aibkan hg, mcm mn hg rs??? mrh??? sedih??? x puas hati??? tp jgn risau, hg xkan msk ISA, sbbnya hg edit gmbq blh PR bkn BN, kalu BN, aku rs lm dh hg msk sn, pastu x kluaq2 dh...

wargadunia berkata...

Zaid tu asalnya memang kaki botol pun. Cumanya gambar tu ja tak berapa real. Dia mengaku minum pun sebab banyak bukti, kalau tak, aku berani jamin dia akan nafikan sekeras-kerasnya. Dia tak boleh nak hipokrit sebab bukti banyak.Lalu dia dengan hipokritnya mengatakan dia tidak hipokrit. Aku rasa banyak lagi calon lain yang lebih 'suci' daripada Zaid ni. Tapi tu laaaa...

Mantot berkata...

KBSB tu apa?

Tanpa Nama berkata...

kami benci saiful bukhari. aku rase mcm bodoh plak budak2 situ skrg. i mean, diorang just letak je gmbr ni and then tak mention anything ape tujuan ko buat gambar ni. tah pape.

lps tu seme org yg komen cume nmpk gmbr ni je, bukan tgk post ko ni. so masing2 slh phm, and igt kau ni pencacai UMNO plak.

ko takyah layan la weh. buang mase je

Akhi Fairuz Al-Jengkari berkata...

kbsb tu fan page kami benci saiful bukhari di facebook.

Tanpa Nama berkata...

AKU SUTERA BIRU DESAK AGAR GAMBAR NI DI TARIK BALIK DENGAN SEGERA KERANA MELAMPAU WALAUPUN SEKADAR NAK SINDIR BN. JANGAN TAMBAH "LUKA YANG DAH PARAH"

Mantot berkata...

patut la ramai masuk.

Tanpa Nama berkata...

sutera biru,
grow up. do some reading.

Akhi Fairuz Al-Jengkari berkata...

itu ler..mungkin ada yg bagi maklumat pd admin kbsb tadi..apa2pun, entri yang menarik..cuma aku kurang setuju dgn gambar itu...cukup2lah dgn gambar2 yang menghina TG sebelum2 ni..jgn tambahkan koleksi itu..

aku tau niat ko baik. tapi tak sesuai. nk berundur, dh buat kan. pandai2 ko la..

Tanpa Nama berkata...

SUTERA BIRU said, Aku faham dan baca sebelum buat komen. Tapi jangan tambah "snowball effect" harap faham maksud aku. banyak lagi cara lain boleh buat dengan berkesan. Lawan cipta gambar ini untuk tersebar. Selagi banyak gambar tersebar ( untuk tujuan apa pun) pada mereka itu saat "kepuasan"...

nur berkata...

adoy~~~ ak paham part yg sinis tu bro~~ tp en owang x leh terima ma ade nik aziz~~
hak3..

Tanpa Nama berkata...

SB,
kau bace tak semua comment yg ade kat KBSB tu? mostly pun tak bace this post, tapi dah decided nak kutuk gmbr ni.

lps ni, KBSB put up whatever shits pun, diorang percaye bulat2. dah mcm org yg sokong UMNO la. terime bulat2 semua tahi UMNO sumbat dlm otak diorang sampai jadik bodoh.

whose fault really?

KBSB made it seem like mantot's an ass for putting up such picture.

mantot did his job being cynical in his post (as he always, always did in his posts before). most of us here (who actually read AND understand his message) takde masalah with the way he expressed his opinions here.

so, IMHO, mantot doesn't have to apologise for anything. dia dah state ape tujuan dia buat that pict. KBSB tak blh terime, then it's their friggin' problem.

Danism berkata...

mantot,aku paham niat ko n mesej ko tp ramai x phm..
now,da femes gmbr ni kt fb,n ramai yg kutuk2 n doa2 kt ko..da dkt 100 dah komen...ko better do sumthing la sblm prkara lbh bsr jadi

Mantot berkata...

biar aje diorang.

Tanpa Nama berkata...

Kereta Mayat pernah bagitau aku, kalau kau tak niat salah or buat salah, orang doakan kau jadi teruk macam mane pun, kau tak perlu risau.

sbb tak buat salah.

Black Kamen Rider berkata...

KBSB: AHH KBSB ADMIN BUDAK TAK SUNAT..BAHSA PUN PAKAI LU LU GUA GUA..PEGI MAMPOS SAMA LU...GUA BUKAN PENCACAI UMNO TAPI MUAK TENGOK MELAYU MACAM ADMIN KBSB POYO ..PENGIKUT2 PUN SAMPAH MACAM ZOMBIE..SEMUA DIE CAKAP SEMUA BETUL...BERFIKIRAN TERTUTUP...CUBA LA INTELEK SKET..

@SUTERA BIRU..KO APEHAL NAK SUH ORANG BUANG POST KAT BLOG ORANG..KO INGAT KO GABAN PERKASA NAK SURUH2 ORANG..PEGI LA MAMPOSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS

PENGIKUT KBSB PUN SAMAAA PEGI MAMPOSSSS..IKUT SAMA NAJIB NGAN ANUAR SEMUAA BODOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO

Tanpa Nama berkata...

BKR,
lagi satu kata ganti nama yang mereka guna:

KOWANG = korang.

mmg KIDS. lols!

Other Malaysian berkata...

salam.

aiya.
ade jugak terselit kaki jilat Najib dlm ni ye? haha. dah tu Anonymous lak nama dia..

mungkin zaman dia skolah @ belajar dlu, takde software Photoshop ni. yg ada pon mungkin Paint? atau lebih teruk lagi Notepad je kot?

GROW UP la :)
skrg zaman teknologi. kalau aku eltak pic kau diri sebelah Obama, lepas tu tunjuk kat kampung, sure org kampung anggap kau wira Malaysia sbb pnah bergamabr ngan Obama. kan kan kan?

p/s: HAHA. sempit gile otak!

afiqsiddhartha berkata...

Pening gila baca komen bukan main banyak. Sekarang aku boleh buat list melayu cetek akal, melayu hina dan melayu urban. Aku nak tunggu gambar kau masuk mangga! Biar orang lain nak kutuk apa, melayu tipikal memang sensitivitinya melampau-lampau. Melayu tipikal.

sufian berkata...

minta maaf mencelah rakan2, saya tau stp org masing2 ade pandangan sendiri dan bagi saya walau macam mana baik niat kita sekalipun bukanlah dgn menghalalkan segala cara..lagi2 pulak berkaitan dgn perkara yg boleh mengaibkan diri seseorang, berfikirlah dgn sedalam2nya akan pengakhiran sesuatu perkara sblm kita melakukannya, banyak sudut perlu diteliti dan diambil kira..saya harap sgt en. admin bole mengambil kira komen2 diatas yg mane pro dan contra semoga boleh dijadikan iktibar tok mase2 depan.. salam

Khairi Mohd berkata...

adoi tak menahan aku baca komen2 korang haha.

gila serius ke ada yg pecaya gmbr ni betul?

gila tak sangka aku mentaliti orang kita tahap cipan mcm ni ahhaha.

mika berkata...

Agak2 kalau Nabi ttbe muncul apalah dia fikir pasal kita kan? Sedih tengok semua pecah belah.

Just a thought.

honey bedazzled berkata...

ada yg percaya ke gambar ni? bodoh betul.

Tanpa Nama berkata...

hahaha.
dorang ni, kenapa?
mesej tu pentinggggg

TeenCampForLife berkata...

kalau nak cakap pasal zaid kaki minum, aku rasa ramai je pemimpin UMNO yg kaki minum gak. tp knp lak zaid yg mewakili PKR dok sebok2 die war-warkan..

Tak baik meng"yahudi"kan org. tp kadang2 org PAS pon buat gitu gak.

entry ni just utk menyindir. tp kalau yang dah taksub tu tak bleh buat ape la. tp aku rasa kalau nik aziz tgk gambar ni mesti die melenting. ye la, kita main2kan gambar die. cemar imej die. aku bkn taksub pada Nik Aziz, tp die kan Ulama'. so aku rasa gambar tu kurang sesuai la kot. walaupun tahap die tak sama dgn nabi, tp Ulama tu pewaris Nabi

mungkin pemikir2 liberal rasa, "come on la.. jgn la serius sgt. die melawak je" tp aku still rasa niat tak menghalalkan cara.

p/s: jimbait lu tot.. patut la tak masuk semlm.. ko dok layan komen org rupanye

sepol Utusan berkata...

musim panas skang ni tot, rmi yg Emo haahaha

Tanpa Nama berkata...

terbaek!kalau nik aziz bace die tak mara punye, die tau ape tujuan mantot buat sme ni...chill la~

Tanpa Nama berkata...

siapa isytiharkan nik aziz ulama?? tak tengok ke video haritu menceritakan kisah nik aziz yg hanya patut digelar ustaz, bukan tok guru? kerana ada golongan taksub maka barulah korang takut dia cam ape jer

Other Malaysian berkata...

aha.
jum try invite YB Nik Aziz tgk pic ni.
biar dia komen dan aku rase, otak dia tak SEDENGKEL atau SECETEK manusia yg bulat2 percaya gambar ni. :)

Tanpa Nama berkata...

yang bikin lawak baru2 ni sebenarnya pasal 'kamal', 'alan, ngan 'nathan'. ade ke tpm boleh buat lawak kedai kopi dalam surat kabar!? kah3.. satu malaysia la konon,,, org kolot boleh la die kencing..

Shahrul Yusof berkata...

KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH! (tiru blog Tukar Tiub)

Jenis tak boleh bawak bergurau pun sibuk je nak hantar komen. Lagi bertambah lawak entri ko kali ni Mantot.

2 thumbs up!

=)

hikhik

Tanpa Nama berkata...

byk gler komen tok entry neh! haha.. aku rase smlm pon x byk cm ari nie.. aku rase laa.. bg sesape yg emo2 psl pas.. psl nik aziz.. better ko suwoh diorg bce blog kickdefella tu.. aku da bce separuh smlm... menarik.. thanx bro...

ed berkata...

check dis out.
http://dzulhaqq.blogspot.com/2010/04/masya-allah-zaid-ibrahim-minum-arak-dan.html

Tanpa Nama berkata...

bagus tu mmg bagus...tapi betul la yg lain2 cakap...tu gambar Tok Guru...xelok...sebb level hormat Tok Guru ni kena tinggi...sbb kita bnyk pakai ilmu yg dia sampaikan...lagipun org yg guna akal dia boelh la paham...tapi klu dah UMNO totok tu...buat cmna pun tetap bengap jugak...
org bnyk xpercaye dr coment yg sy bace...tapi org xbape suke sbb letak gambor Tok Guru kot...

Tanpa Nama berkata...

Orang yang suka fitnah orang tu BAAABIIIIII.... hah marah ni.

nurul huda berkata...

hahahah pandai gile mantot edit!
dah terabg2 kt ctu manot ckp yang gmbr 2 sume tipu belaka, nape still ade yang marah mantot?
er pening..

Tanpa Nama berkata...

http://saifulislam.com/

Unknown berkata...

Semoga Allah melaknati si pelaku Fitnah ini.. Marilah kita mengaminkan agar Allah menimpakan bala sekeras-kerasnya kepada pembuat fitnah ini. Supaya kita bersama mendapat pengajaran. Amiin..

Tanpa Nama berkata...

astaghfirullahalazim..