April 29, 2010

Artis Wanita Yang Paling Cantik (Pada Pandangan Mata Aku) Dan Lain-Lain Hal Berkaitan

ARTIS WANITA YANG PALING JELITA
PADA MATA AKU


Mata dia besar dan bulat.Suara dia agak kelelakian dan sebenarnya tak berapa sesuai jadi penyanyi,tapi dengan wajah begitu,dia boleh saja mendendangkan apa saja dekat telinga aku.


Satu-satunya artis wanita yang aku rasa lepas dia pakai tudung dia tak cukur kening lagi dah.Bila teringat "Spanar Jaya" sama ada aku akan teringat Wardina yang masih ranggi atau Sharifah Sofea punya "dua spanar jaya."


Macam mana lelaki tidak akan jatuh cinta dengan wajah yang selembut itu?


Satu hari,sewaktu mak aku tengah browse2 drama dekat TV,aku tiba-tiba melompat daripada sofa."Mak,stop jap.Nak tengok Rita Rudaini!" Mak aku mengangguk tanda approved taste aku."Good boy," kata mak aku.

.............


ARTIS LELAKI YANG AKU AKAN OFF TV BILA DIA KELUAR TV


Dari dulu sampai sekarang dan sampai bila-bila pun,aku takkan suka dengan dia atau lagu dia.


Perlukah aku berikan komen lagi?Adakah anda perlu bertanya,kenapa ....dia?



Jika anda selalu ke sini,sudah pastilah anda tahu betapa tak gemarnya aku dengan dia.


Dengan mulut senyum tersenget nya.Dengan kebingungan dia yang tak tahu nak jadi "alim" atau nak jadi "artis." Atau dengan pengikut2 dia yang tah apa-apa.Atau riak wajahnya yang selalunya kononnya tenang.Atau dengan pengaruhnya yang terlalu besar sehingga membuatkan seorang member aku menjadi seperti "Mawi ke 2" siap try cuba ikut senyum senget dia tu.ARGHH!Fikir pasal dia ni membuatkan aku jadi tensen!ARGHH!

Esok,kembali semula kepada benda2 serius.
dan gambar bonus untuk gadis2 pembaca tegar majalah Mangga atau URTV


36 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

wow.
jed jaidi.

CAHAYA berkata...

gila geli gambar last. Euwww!

Alexia Aqram berkata...

rita rudaini.

hot mama. sape taknak?

kita sama taste mantot. good boy.

Sue Anna Joe berkata...

Diorang ni semua memang cun natural. Tidak langsung perlu mekap tampal tempek-tempek. Haih, beruntung betul!

Siapa laki gambar last tu? Apesal aku tak kenal? Geli weh.

hanuman berkata...

maya:mmg overal cun..kacuk kot...

wardina:aku suka lemah lembutnya dan ilmu dia...

eja:pp dia mmg kaw...geram...

rita:hidung dia buat aku gila...

arghhhh...aku mmg xsuka apa yg org ramai suka...tmbah2 lg fenomena seni mcm mawi...ntah kat mana yg bgus sgt dia tu..

Tanpa Nama berkata...

mas anizan...
kuza...
norish karman...
pastuh ada lagi sorang artis oldtimer (top zaman 90an) yg kulit die putih2 pink, gebu abes...

Tanpa Nama berkata...

haaa...
baru aku teringat...
maria farida...

Other Malaysian berkata...

aku baru selesai menjamah buah mempelam. tibe2 aku tgk gambar yg last tu tersembor smer isi dalam mulut aku. dah tak memasal aku kene lap monitor, kibod, mouse dan sebagainya.

p/s: tgh webcum ke mamat zed zaidi ni?

afiqsiddhartha berkata...

Heliza kau lupa. Tak best lah macam ni.

LANN berkata...

gambar last skali mmg tak boleh pegi punya

Tanpa Nama berkata...

his lips are pink.

Tanpa Nama berkata...

ada masa, pegi la blog nie. not my blog but bnyak boleh dapat dri sini. just mencadangkan
http://saint-guerre.blogspot.com/

Mantot berkata...

Sue,camna ko bole tak kenal dia?aku ingatkan SEMUA pempuan kat Malaysia ni tergila-gilakan dia,hahahaha.

Afiq,aku ingat Heliza,cuma aku carik gambar dia yang make up tak tebal sangat takde.

Xora berkata...

Mantot, gambar last tu buat aku geli skit.. mungkin pemandangan dalam bilik senggama menakutkan aku.

ditmercury berkata...

tot,

aku tau kau tak suka jehan. mamat baju hitam tu, jehan ke?

aku pun tak kenal la nama zed zaidi tu. tapi tengok muka aku cam la. hahaha

*aku pmpuan*

Nerzhul berkata...

good boy mantot.goodboy.

Tanpa Nama berkata...

ah! aku tak minat ah si rita.

mr edz berkata...

hazami takder ker?

Kap berkata...

berdarah hidung wa cakap lu!

aku tunggu Rita jadi janda, ambil nombor daa.

Narcolepsy berkata...

mmg orang laki akan cakap anuar zain ni x bleh blah kot kn.
kawan saya klu kluaq lagu anuar zain kat radio, trus off.
tak da nk tukar stesyen, OFF ja trus..

ziana zain? ai laiiikk :p

farwalis berkata...

tengok gambar mula-mula dah cair dah.

gambar lain okaylah

sampai gambar last..........aduh!

profwacko berkata...

heliza mane nie?? heliza af ke??

aku rasa dia tu version mawi perempuan, tapi tak berapa kuat aura nye.

gambar last buat aku tergelak kuat plak, habis satu opis tgk aku. DeDems

K2r~90 berkata...

no comen ????

intan berkata...

lisa??cantik jgk..
byk lelaki ckp nk tgk perempaun cantik ke x tgk muke mula bangun tido ngn muke siap mesti same.rs nye mcm betoi jgk eh?

Jef Hadi berkata...

incik anonymous..huhu..bukan nak kutuk lah kan der..tapi.. norish karman??

haha.

Tanpa Nama berkata...

smpai hati trtgl siti nurhaliza.. die sgt gorjes!!

Verdict berkata...

yang artis pompuan semua aku stuju.

yg gamba las skali tu MEMANG tak blah! aku pike gay mane tah td..eiiiii

Ahya berkata...

yg last mmg super dupper euuuuwww!! Maya mmg gojes, urm but not rita, blerrgh. eheh :)

Elya Roza berkata...

i vote for nashaa....die perempuan melayu yg cantik :)

.:pUbLiC_eNeMy:. berkata...

LIsa Surihani lagi sorang..!!mmg cun natural abess..suke giler tgk dia.. :)

Tanpa Nama berkata...

aduh.da kawen harap encik mantot ni boleh berubah sket.kesian kat isteri kat rumah tu.idop ni kejap je.harap dpt byk kan muhasabah diri.faham kan?peace!

Tanpa Nama berkata...

gmbr yg last tu x leh blaa!!! tlg ar~~~~ buang cepat2... semak jer kt cnie.. hahaahaa

Tanpa Nama berkata...

wife tak terase ke klau tgk posting ni? klau tak ada can poligami

Tanpa Nama berkata...

bini aku suka tgk Awan dania..sbb aku meluat kat jehan miskin, selalu aku tukar channel astro ceria, layan ngan anak aku yg umur 1 thn 2 bln..lagi baik dari tgk jehan miskin...

Tanpa Nama berkata...

bini aku suka tgk Awan dania..sbb aku meluat kat jehan miskin, selalu aku tukar channel astro ceria, layan ngan anak aku yg umur 1 thn 2 bln..lagi baik dari tgk jehan miskin...

COKLATLOVER berkata...

sama la..kiter pon suker sume artis pompuans tu..
tapi yg artis laki ..tak paham kenpa ader gambar yg last skali tu..mmmm...