April 02, 2009

Berita Hangat atau Basi : Harapan Dari Pihak Istana


Adakah masih ada harapan daripada pihak Istana?Adakah khabar-khabar angin yang bertiup dari istana itu benar?Entahlah,jangan pasang harapan tinggi sangat.Kita sudah terlalu kerap dikecewakan.

KUALA LUMPUR [1.30 pm] - Ini satu berita panas yang pasti mendebarkan. Pihak kami baru sahaja mendapat satu berita yang paling eksklusif dari Istana Negara sebentar tadi. Ia berkaitan isu peralihan kuasa antara Pak Lah dan Najib Razak. Menurut maklumat Yang di- Pertuan Agong Tuanku Mizan telah memperkenankan perletakan jawatan Pak Lah, tetapi Tuanku mohon perlantikan Najib Razak sebagai Perdana Menteri Malaysia yang ke-6 esok pagi ditangguhkan. Apapun kami masih menunggu maklumat lanjut berhubung dengan berita ini. Patutlah ketika keluar dari Istana sebentar tadi Najib kelihatan tidak ceria dan tidak mahu bercakap kepada pihak media yang sedang menunggu beliau. Cuba lihat dua laporan terkini akhbar arus perdana berkenaan perkara ini.-pahangDaily

[UPDATE] Semua berita mengenai penagguhan majlis angkat sumpah Najib Mongolia sebagai PM tidak akan berlaku,majlis masih akan berlangsung esok pada jam 10:00 pagi.Tidak ada bantahan atau apa-apa yang diharap oleh rakyat dapat dilakukan oleh Sultan Mizan.

Jangan pasang angan=angan lagi.Kita tunggu esok,tengok macam mana.


Budaya masyarakat Cina?Macam ni budaya masyarakat Cina?
Ni lah contoh Melayu bengap,belajar tinggi-tinggi pun kalau bengap memang bengap.

9 ulasan:

adila lalala berkata...

ni budaya hedonisme,,bangsa pe2 pon sama je,,agak bengap la bila mengeluarkan kenyataan sebegitu,,

a w e n g berkata...

seigt aku budaya cina tidak jauh ngan budaya melayu in terms of berlaku sopan n jaga adab. pakai cheong sam beradat tuang teh pada in laws etc. tade pun miniskirt tube top mengiur geleng pinggul dendang lagu black eye peas ~ huu.

haha adea baca pasal tangguh angkat sumpah.. update lagi bro issue nih.

ULTRAMAN berkata...

najib naik jd PM ke?

rfq berkata...

have u ever heard about sarcastic..Dr.M did that in this video. Hopefully u can compared it.well bro!!

Sarah berkata...

Apa ke bodoh sangat jawapan dia tu? Malu gila ada pemimpin macam ni.

Tanpa Nama berkata...

bodoh la statement die..

Tanpa Nama berkata...

melayu bengap? wei, org macam korang la yang buat melayu hancur! bodoh! korang yang buat malu bangsa sendiri. ko orang ape? bangsa ape? bangsa yang x de bangsa ke?

Tanpa Nama berkata...

BEST LA ANG JAHIDMIDI

Tanpa Nama berkata...

Pandai pulak budayawan-budayawan BN, mencari warna pakaian biru tua sedondon dengan warna bendera dacing BN.

Syabas!

Tingkatkan lagi usaha murni ini!