April 25, 2009

Picture of The Day : Menghilangkan Kerinduan Ketika Berjauhan

Aku tak update weekend ni.Aku nak gi jalan-jalan tangkap gambar.Untuk mengisi hari anda hari ni,aku tinggalkan bersama satu kenangan manis yang aku ingin kongsi bersama dengan anda semua.Terime kasih!

Aku hampir-hampir muntah dan aku berharap korang akan merasai benda yang sama bila tengok gambar ni.Bersatu kita teguh bercerai kita roboh!Mari kita berubah,mari kita mula mengeksploitasi lelaki pulak!

20 ulasan:

Obefiend berkata...

Paris Hilton cakap

"That't hot"

tak tahu mana lebih gay

1. is it the pose?
2. the yellow socks?
3. the pink sheets and bed covers

or

4. the flower and barbie motives

HAHAHAHA.....

ini mmg kategori WTF gambar ni.

I-AM-NURI berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
baby at|ey berkata...

alololo~
pose die.
btol2 x bole blah~
=P

I-AM-NURI berkata...

alalala...
manja nye!!
stoking 2 cute!
ahahaha.. :D

Real Guest berkata...

wadafak?!

buruh berkata...

kalo korang nak tau muka mantot macam ni la.
tapi mantot pakai spek, dan takde misai.
sila bayangkan...
hahahaha

mantul berkata...

buruh said...

so, mantot telah mengeksploitasikan dirinya sendiri kea?..huahuahauahauk tul!

leh antar kat MANGGA ni, mesti laku gle majalah cenggini..

p/s: tula, aku dh ckp jgn baca MANGGA, kan ko dh kena kezutan budaya..BESAR TU!! pengaruh dia=P

Siberkop berkata...

Tula, kalau pakai spek...

kucai berkata...

gila huduh thap buduh laki nie..
buduh thap huduh gila laki nie..
mau aku muntah ijau kalu jumpak dia..

abdul rahman berkata...

ko mmg gay mantoto. muaahahahaha!

Tanpa Nama berkata...

Kejelitaan adalah juga hak milik setiap teruna.AWWWWW

truejohor berkata...

weekend aku da tak bermakna tgk gamba camnie..adoi la..

DoOrDie berkata...

masuk je kat mana2 majalah yang ade...alahai...putus selera beb!

kehidupan berkata...

mantot.. kenape ko surf gambar nih weh? what ru looking for broo??

hHAHAHAHAHHAHAHA.. ur so gay!

DaRk AnGeL berkata...

lulus buat masuk mjlh mangga nih...
kahkahkah.. (buweekkk~~)

RhyZe berkata...

'Mari kita berubah,mari kita mula mengeksploitasi lelaki pulak!'

fair enough~ hehehe...

Tanpa Nama berkata...

hodoh....!

Tanpa Nama berkata...

korang nak tgk lagi comel????
ini x-roomate aku kat Arau masa 97
http://www.myspace.com/raniaescova

M berkata...

mak aihh...buruk tahap kimang-kimangan..

Buduh punye Lembu!

a w e n g berkata...

woo.. ada iras2 jason segel sehh.