April 29, 2009

Selebriti Perangai Macam Tali Barut Setan


Aku pegi jalan-jalan semalam.

Nampak ada sepasang couple tengah berpeluk2 sakan kat shopping kompleks.Mamat tu tengah peluk pinggang minah tu sambil minah tu bersandar dekat bahu mamat tu yang nampak cam bidang.Aku tengok dari belakang aje la.Aku round2 lagi pusing2 ngan member aku.Terjumpa lagi couple ni.Tengah tengok2 beg tangan.Bila aku tengok muka diorang barulah aku perasan,patut la muka macam familiar."Selebriti" rupanya...atau lebih tepat lagi artis murahan.

Mamat ni aku rasa salah seorang daripada boyband cap ayam Malaysia satu masa dulu,takde la popular sangat tapi ada la jugak lagu dia keluar radio.Aku rasa ada dia buat album solo beberapa tahun lepas tapi tak laku.Sekarang dah agak senyap.Yang pempuan ni pulak,pelakon,tapi pelakon drama2 yang takde faedah,sebab aku pernah tengok dia berlakon dalam TV.Takde lah berbakat mana lakonan dia,lebih baik diambik ibu jari kaki aku jadi pelakon,lagi banyak ekspresi muka mampu ditunjukkan.Muka lawa la,tapi aku rasa lawa make up je.Takde la selawa Kate Beckinsale yang aku impikan.

Aku tak kisah korang nak bercouple ke nak berpasang-pasangan,tapi takyah la menunjukkan yang kau tu sangat affectionate dekat public.Apa ko ingat sini Hollywood ke?Dah la sepanjang masa aku duk tengok diorang,tangan lelaki tu seolah2 membelai punggung minah tu dengan tangannya yang licin,kelihatan selalu membuat rawatan manicure.

Jangan la buat camtu dekat public sebab bila orang ramai nampak,orang ramai akan jeles.Membuatkan yang jeles ni pun akan terikut2 sama perangai buruk korang tu.Korang kena paham la korang selebriti jadi orang2 Melayu ni kebanyakannya berangan nak jadi selebriti! Jadi apa2 yang selebriti buat pun diorang akan ikut contohnya berak sambil berlari ke,makan pakai kaki ke.

Aku sangat pasti kalau Mawi pakai seluar dalam jalan2 dekat KL,mesti ramai yang akan ikut.Trend semasa!Rugi aa tak ikut.Kita mesti ikut trend kalau tak,kita tak termasuk dalam golongan orang-orang yang cool.

Argh!Jelesnya aku!

13 ulasan:

Obefiend Weiland berkata...

aku sanggup tengok lagi orang public effection dari orang berjiwang dekat facebook

"oh daniel is the love of my life he is the greatest BF evarrrrr"

lepas tu dalams atu hari 6 kali ubah status dan semunya berkisar pada balak dia. nak muntah aku dibueknya

kyo_9 berkata...

nk ikut trend ke nk ikut otak?
kate diri dah baligh, tp kalo x leh bezakan yg baik dan buruk.. ape cite?

wat malu jer artis2 murahan nih..

Tanpa Nama berkata...

erk,gmbar saper ko ltk tuh??

Kamen Black Rider berkata...

la..biase la tu..loser betul tuan punye blog ni...kamon ziz iz ze new agezz~!!

Tanpa Nama berkata...

ang tak tegor ke weh??
aku kat shah alam nih...
ada kapel haram jadah dok pelok2 cmolot2 kat mapley...
lagi la celaker...
nak tegor...
blom lagi...
tapi aku paku ngan hembos asap rokok ke dorang...
last blah...
ingat ape...
nak romen g balik la...

Tanpa Nama berkata...

fuck u kamen! new age bapak ko! ko ni bangsa ape? agama ape? ko ni la bangsa yang x de bangsa! bangsa macam ko la yang kononnye open minded, new age blagak macam tau semua benda.dey pegidah ngan new age ko munafik setan! aku benci orang yang kononnye tau ape tu new age la, open minded la. kot nanti ade gay duk beromen tepi jalan lagi mau panggil open minded? lagi mau panggil new age? then bile tgk kitab kita dipijak ape semua lagi mau open minded? lagi mau new age? hey, go fuck urself! u don't know shit bout anything!!

Real Guest berkata...

amik ko kamen...aku baru nak komen dah ada org komen ko kamen..wahahahaha...sedangkan org putih pun ada quote get a room...sbb benda tu tidak menyelesakan sesape...ingat...keluar rumah je klasifikasi U semua benda...jgn nak lelebih...kalau tak percaya tuhan,berambus dari malaysia...kita ada rukun negara..sapa taknak ikut boleh keluar.

M berkata...

haha..kan da kene..kamen oi..tak sangke ade org yg cam ko ni..baik ko jage2..kang kene baka ko nyer Baja ..hahaha

Ustaz Kamen Black Rider berkata...

hahahahaha..korang ni sume loser!! mesti takde awek pastu bengang orang lain boleh pegang2 sane sini ngan awek..aparaaa...

dah dah gi pasang blue akira fubuki ke ape ke...pastu ko pegang2 je la ngan tangan kiri ko tu...

WAAHAHAHKAHAKAHAKHAKAH~!!

p/s: doakan je la aku masuk nerake ke ape kan...

✿ n0ra ✿ berkata...

Kelako ler korang sumer ni... AHcik nak tau gambo saper tu aaa? Macam pernah tgk ajer gambo mamat tu; tpi rasanya yang artisnya pompuan tu kan? Aiyerrrr... lufer ler saper tuh...

BTW... jangan disangka yang membenci perbuatan yang dibenci itu tidak pernah melakukan perbuatan yang dibenci itu. Mungkin hanya tidak dilakukan dikhalayak ramai ajer...

Then again, kalau dah kawen sokmonya takde rler plak nak berkelakuan macam tu kan? Maybe sbb boleh buat kat rumah yer tak?

Tanpa Nama berkata...

prmpn nih pelakon dlm filem Aduhai Saliha yang Mawi berlakon, tpi tak pernah keluar panggung..huhu,sebab nih kot tak keluar..perangai tak leh blah

Tanpa Nama berkata...

hahaha..i felt sorry for kamen...sebab takda org doa pun tuhan dah pilih awal2...lol.

yg FAP pakai tgn kiri tu dia la tu,sbb tu dia ckp tgn kiri.WAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!kantoi sial!

sori la kamen...yg loser dgn syok sendiri yg jauh dari sosial tu engko.!org lain dah kahwin buat kat umah.yg selalu ckp tu mmg cam tu FAPPING kat komputer dan takda kawan tu engko sorang je!!hahaha!! insecure!!

Naim Marinin berkata...

hahahhaa.. mawi pakai spenda ats kepala then berak sambil berlari. memg aku tak akan ikut!