Mei 27, 2011

Kalau Setakat Buku Jingga,Barisan Nasional Pun Mampu Bagi 3 Buku Kepada Rakyatlah!

15 ulasan:

Akulah Pak Lan berkata...

Kah kah kah

Nik Zulkhairi berkata...

buku 555 tu dah jadi barang kawalan. harga mengikut teori demand vs supply. wakaka..

mr edz berkata...

aku nak porn magazine...

morovlizki berkata...

Buku ni memang top dlu kalu nk wat htg kt kdai rncit,kdai mkn hatta kdai beskal.kah3.kirenye be end mngembalikan nostalgia lalu la.pintarrrrrrr.kah3.

Aslina berkata...

buleh guna kat semua kedai dalam malaysia tak? dari guna kredit card. keh keh keh...

armzeli berkata...

lawa poster...nak donlod lah...tak kat pesbuk..

Kap berkata...

kemas! kemas!
undur tetap undur!
tukar tetap tukar!

Cik Kiah berkata...

Nama pong BN : Barang Naik.!
hahaha..
semakin tercekik, gaji je tak naik-naik.

Tanpa Nama berkata...

eh..apa pulak buku 3x5,

bukan ke BN sekarang berkecimpung dalam industri porn!

muahhahahahhahah

merbok berkata...

ada sapa tau harga buku 555 la ni berapa?? last sekali aku beli masa tu 10sen!! :)

Tanpa Nama berkata...

hahaha...

kalau 3 buku tu dah habis, semua orang boleh dapat salinan baru secara percuma. pen sila beli sendiri.

Dapatkan juga kalkulator yang dijual secara berasingan. bateri kalkulator juga dijual berasingan.

stok buku merah kuning dan biru takkan habis jadi rakyat tak perlu risau akan stok yang tidak mencukupi menjelang musim-musim perayaan.

go BeEnd! undilah BeEnd untuk kesejahteraan sejagat.

Tanpa Nama berkata...

Rakyat dihambakan, kroni diutamakan. oh yeah...

che'ila berkata...

bnyak hutang sangat sampai kena ada tiga buku 555..haha.laWAK.

nami chan berkata...

tak paham lah

sim_2096 berkata...

hahaha...kesian yg x paham..