Februari 24, 2009

Raja 12 Hari,Raja Roslin Hashim dan Zarina Ann Julie Dalam Keadaan Paling Sopan


Roslin Hashim,"jaguh" badminton negara sudah pun berkahwin pada 30 Januari 2009 dan untuk menunjukkan kegigihannya dalam memecahkan rekod negara,dia telah pun bercerai pada 11 Februari 2009 (cek balik tahun tu,tahun yang sama tu ya!)

Ya,inilah dia Jaguh Negara.Contoh yang patut diikuti oleh anak-anak kecil.Bet dengan aku,Lee Chong Wei kalau dia kahwin dengan Wong Mew Choo nanti,akan berkekalan lebih 12 hari.

Jadi,rekod baru untuk Roslin.Takde sesiapa nak bagi Datuk ke dekat dia?Hahahahhaha.Burn RM15,000 camtu.Baik bagi aku,boleh aku kahwin cepat sikit.

Alasan dia cerai,tak rasa dilayan dan dihormati seperti seorang suami....isk..kenapa lah ko tak smash aje bontot ex-bini ko tu,tunjuk dia sikit siapa suami....

Oh,untuk meneruskan gosip artis hari ni..
Sebagai bonus aku letakkan sekali gambar Zarina Ann Julie yang paling sopan sekali,sebab dia pakai baju...tah apsal dia ni popular sangat pun aku tak tau.Tak kena banned ke dia aa?


Ini adalah gambar Zarina Ann Julie yang paling sopan aku jumpa.Gambar camni aku rasa ibarat dia memakai tudung dan menutup aurat.Pelik betul rasanya bila melihat seorang artis yang tak suka berbaju memakai baju lengkap dan pakai tali pinggang.

Kalau boleh,gambar lepas-lepas ni,pakai tali pinggang sahaja,OK?

6 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Kalau tak baca kat sini, memang saya tak tau apa2 pasal ni.

kucai berkata...

mmg gila ah dia nie..
nmpak baek ja..
tpi bla dia tnjuk sport light dia..mantot pon trpegun keriangan..
huahuahua

bungaditepijalan berkata...

ish2..
dia kawen wat mcm main pondok2 plak.

Tanpa Nama berkata...

first time aku rasa dia cantekk..dlm cite pontianak tu aku tgk die bese2 jerk..

sKywAlkeR berkata...

Uff..15 ribu tu leh wt belanja aku kt Uni dr degree smpai Master..Uu..Banyaknyee...Burn cmtu jek..Mentang2la da "dpt",12 ari kawin,trus cerai..

MRN berkata...

Tot.. org kahwin dan cerai tu rahsia.. tak elok jadi topik tot..
rezeki lain2..