Februari 05, 2009

Saiful Dipaksa Mengaku Diliwat?


Ada ura-ura mengatakan yang Saiful Bukhary yang senyap saja kebelakangan ni ingin membuat pengakuan di mahkamah yang dia telah dipaksa oleh pihak-pihak tertentu (sah-sah orang UMNO) untuk mengaku telah dicabul terunanya oleh Anwar Ibrahim.

Memandangkan kat Malaysia ni apa-apa saja pun boleh jadi,undang-undang pun dah takde sebab SAMSENG BERKUASA jadi kita tengoklah apa kemungkinan yang akan terjadi kepada Saiful Bukhary:

1) Kemungkinan paling besar,untuk mereka-reka kes,lubang jubur Saiful akan di terojoh juga menggunakan kayu atau besi yang sudah diletakkan DNA Anwar Ibrahim.Lalu terus dibawa ke mahkamah untuk menunjukkan bukti yang masih fresh.

2) Saiful akan ditangkap dan diliwat betul-betul oleh seorang lelaki gagah dan tegap.Sebelum lelaki itu mencapai inzal,cepat2 dilakukan teknik pengunduran (seperti dalam kelas Biologi dahulu) lalu satu sudu berisi DNA Anwar Ibrahim akan dimasukkan ke dalam lubang juburnya lalu disapu disekeliling dinding ususnya.

3) Saiful akan dibayar imbuhan wang yang banyak daripada Najib untuk mengaku dia diliwat.Perasan tak salah seorang wakil yang berpaling tadah dari DAP tu muka dia masam?Tu sebab dia tau duit dia akan diberikan kepada Saiful Bukhary.

4) Najib akan mengugut Saiful dengan mengatakan Rosmah ingin meliwatnya menggunakan sebatang kuih cakoi (siapa tak tau?) Bayangkan perasaan Saiful bila mendengar ROSMAH MANSOR ingin meliwatnya.Manusia biasa memang tak sanggup menahan azab seteruk itu.

Apa-apa pun Saiful,terima kasih kalau berani nak bercakap benda betul.Cuma prepare lah diri anda dengan ugutan dan ancaman samseng-samseng bergelar Datuk Seri dan Tan Sri.

Apa yang bakal terjadi?Entahlah.
Malaysia,macam-macam boleh jadi.Macam-macam ada.
Kenapa artikel ni mengarut?Menteri boleh mengarut,kenapa rakyat tak boleh?

P.S - Kepada Cik Janna Syariza,surat saya dulu masih lagi kekal isinya dalam hati saya yang kudus ni.Pintu hati saya sentiasa terbukak untuk awak dan saya akan membimbing awak ke jalan yang lurus (dan jalan yang bengkok sekali-sekala)

7 ulasan:

Amer. berkata...

ahaha. kuih cakoi?

liwat tradisional namanya. hehe.

kucai berkata...

bukan koi donut ka..
huahauhauhau

Tanpa Nama berkata...

die ngaku ke tak ngaku ke..ape bezenye? semue org tau die memang sahih penipu besor....

Mantot berkata...

ada beza...
ni peluru kuat nak bantai balik najib kalau dia mengaku kena paksa.

i dun give a damn berkata...

uproarious!!

death wishes for UMNO n cronies.

Tanpa Nama berkata...

pasal tula doa-doa pembangkang tak makbul. pasal pembangkang mempunyai orang macam ko ni. berbahasa lagi teruk dari bunyi babi sedang menyondol.

insaf la wei. disebabkan dosa dosa mulut ko tula, niat murni parti pembangkang nak menunjukkan kebenaran, tak tercapai, dan doa tak makbul.

Tanpa Nama berkata...

ZH

pelik2 la mesia ni , malu aku ~