Februari 05, 2009

Malaysia Sudah Jahanam

Menteri itu juga manusia biasa,orang,darah daging.
Boleh rasa sakit kena bakar.
Boleh rasa sejuk kena salji.

Hidup di dunia mungkin bahagia.
Hidup kat Akhirat kita sama rata.

Terima kasih kepada sistem-sistem yang manusia ciptakan untuk menjadikan sesetengah manusia terpilih hidup senang lenang dan golongan-golongan manusia yang berkuasa jadi hanyut lupa diri,rasa syok sendiri macam Tuhan.

Tak mungkin Tuhan akan panggil anda Datuk Seri,Datuk,Tan Sri dekat akhirat.

Malaysia Dah Jahanam!

Orang Kedah,marilah kita sama-sama berjuang memepertahankan kemerdekaaan Kedah daripada jajahan Barisan Nasional.Jangan bagi Kedah jatuh,sebab Kedah jadi target sekarang.Dah lah aku takde kampung sekarang.Balik beraya makan kuih atas Highway 4 lane.Highway dibuat atas dasar "kemajuan" dan "pembangunan."

KEPALA BUTO KO PEMBANGUNAN!
HABIS ORANG MELAYU NAK DUDUK KAT RUMAH TERES JE?TAKLEH NAK ADA TANAH LANGSUNG?

Banyak lagi negara lain yang takde sumber,takde tanah ,boleh jadi lagi baik dekat rakyatnya.,tak perlu rampas2 tanah ni.Tanah Malaysia penuh dengan syaitan korup,iblis korup,tak suci lagi.

Malaysia sudah jijik,busuk,macam bangkai.
Halau segera anasir-anasir jahat yang datang dari Kerajaan sekarang.

Siapa Najib?
Kalau bapanya bukan bekas Perdana Menteri?

Seorang lelaki gemuk berkulit kemerah-merahan yang memang patut dapat bini serupa Rosmah Mansor sebab Tuhan dah tetapkan,jodoh lelaki yang baik adalah seorang perempuan yang baik.

Jadi,Rosmah itu......baik?

6 ulasan:

ema songall berkata...

Ok, aku memang setuju sangat pasal rmpas-merampas tanah nie.
Lepas tue mula lah jual kt cina and india.
tengok jela tanah kat KL, segambut, sumer hak milik Cina.
Bodoh, mmg bodoh.

Masa g trengganu bln lpas, mmg ak bangga sebabnya, sumer banglo-banglo kat KT tue org melayu!
Mcmni la patut!

Electric berkata...

Barisan Nasional Keji!

perfectwater75 berkata...

Salam Bro!

Bila rakyat mula kutuk, keji, caci, maki, hina, tahana, celakakan SULTAN atau institusi raja secara umum maka di sini bermulalah cetusan satu revolusi rakyat yang puncanya jelas UMNO/BN...Maka dengan itu, tidak ada yang mampu membersihkan imej raja yang teruk tercemar dek perbuatan songlap, korup dan biadap insan bernama isteri rosmah ini...Padanlah lelaki yang 'baik, maka isterinya juga 'baik.....

hahaha!

THX!

Tanpa Nama berkata...

bro mantot.. aku mmg dah lame follow blog ko.. sbb isi2 die sentiase menarik.. termasuk la yg ini... aku pun kdg2 rase mcm xnak duk malaysia je kalo camni

yg best line last skali tuh.. hahaha.. nice one..

Tanpa Nama berkata...

Seorang lelaki gemuk berkulit kemerah-merahan yang memang patut dapat bini serupa Rosmah Mansor sebab Tuhan dah tetapkan,jodoh lelaki yang baik adalah seorang perempuan yang baik.

Jadi,Rosmah itu......baik?


adakah kita yg cipta depa yg dok kat kiri ngan kanan kita sampai kita bleh tau org tu baik ke jahat??

Tanpa Nama berkata...

kite blh tau seseorang tu baik atau jahat dari perbuatan atau sikap org tu....tp yg dok kat kiri dan kanan tu lebih tahu lagi...jahat ke tidak org tu....