Februari 11, 2009

Pesanan Untuk Lelaki


Tak fair pulak kalau bercerita hanya untuk perempuan.Jadi di sini aku nak kongsi sket tips yang aku dapat hanya untuk lelaki yang baik praktikkan.

Tapak tangan seseorang perempuan boleh menceritakan tentang perangai atau sikap seseorang itu sama ada lelaki atau perempuan. Melalui tapak tangan juga kita boleh merenung masa lampaunya dan apakah yang tersirat dihatinya. Sentuhan ini disebut sentuhan antara hati ke hati. Akan tetapi ilmu meneliti tapak tangan ini tidaklah perlu mempunyai ilmu firasat atau batin. Memadai dengan melihat beberapa perubahan fizikal tapak tangan seseorang itu, sama ada mereka yang kuat bekerja, malas atau bermacam-macam lagi.

Justeru itu untuk memastikan seseorang gadis itu masih dara melalui tapak tangannya. Retak pada bahagian kanan dan kiri tapak tangan kanannya menandakan gadis itu sudah tiada dara. Jika gadis itu masih dara, telapak tangannya samada sebelah kiri atau kanan tidak akan retak. Keretakan ini kelihatan jelas dengan urat-urat walaupun tangan gadis itu lembut. Sebalikknya gadis yang masih ada dara akan kelihatan kiri dan kanan telapak tangan kanannya licin dan lembut. Sebaliknya mereka yang tiada dara, jika ditekan pada bahagian kiri dan kanan tapak tangan kanannya, warna pucat akan berlaku dan lekukan akan kelihatan terlalu mudah menolak balik ke asal.

Walau bagaimanapun tidak semua gadis akan mempunyai sisi reka bentuk yang dinyatakan sedemikian. Ini selalunya berlaku pada gadis yang berkulit tebal dan agak kasar. Tetapi untuk mempastikan kedudukan sebenar gadis itu antara masih dara atau tidak, anda juga oleh memerhatikan pada bahagian tengah tapak tangan kanannya. Jika terdapat garisan yang terputus pada bahagian tengahnya bermakna gadis telah hilang daranya. Akan tetapi garisan itu tidak putus bermakna gadis itu masih suci.

Selain daripada tapak tangan, ibu jari dan jari kelingking juga boleh memberikan petunjuk sama ada gadis itu masih suci atau tidak. Untuk tujuan itu anda banya perlu menyentuh ibu jarinya dan genggam selama satu minit. Jika ibu jarinya panas dan kelihatan merah apabila dilepaskan dari genggaman anda, gadis itu masih dara.

Akan tetapi jika jari itu kelihatan kecut dan pucat walaupun panas, gadis itu sudah tiada suci lagi.

Untuk melihat jari kelingking pula anda hendaklah memegang jari kelingking gadis itu dengan sedikit kuat selama seminit, kemudian lepaskan. Tanyakan kepadanya bagaimana rasa jari kelingkingnya setelah digenggam dan dilepaskan.

Jika gadis itu mengatakan tiada rasa apa-apa, bermakna dia sudah hilang dara. Tetapi jika dia berkata sesuatu yang sebagai contohnya, berdenyut, berdebar jantungnya, tersentuh perasaan pada hatinya atau setidak-tidaknya sedikit sakit yang berdenyut pada jarinya, maka gadis itu suci.

Biasanya sentuhan yang saya maksudkan ini hanya boleh dilakukan antara lelaki dan perempuan sahaja. Jika perempuan dengan perempuan melakukannya ia tidak memberi kesan kepada yang melakukannya. Tetapi untuk tujuan meneliti tapak tangan, anda sendiri boleh melakukannya dengan memerhati garis-garis yang ada. Jangan risau jika terdapat garis-garis pecah pada telapak tangan anda jika anda masih dara. Sebenarnya ada kemungkinan oleh kerana anda bekerja agak keras, maka terdapat pada bahagian tapak tangan anda pecah-pecah atau berurat.

Walau bagaimanapun keperibadian yang mulia dan sentiasa menjaga kesucian diri tidak akan memberi sebarang kesan terhadap diri anda. "

Haha,lepas baca ni jangan lah pulak bergaduh sebab gelfren anda ada tanda-tanda yang disebutkan,ni hanya panduan ya?Kepada perempuan yang tidak berdara lagi dan belum berkahwin,silalah pakai glove kalau anda takut rahsia anda terbongkar dan teman lelaki anda seorang yang sangat baik dan tidak pernah menyentuh anda.

Baru tau takut,masa buat seronok tak ingat dunia.Aku ingat nak buat eksperimen nak menentukan benda ni sahih ke tidak tapi masalahnya aku takut kena lempang kalau aku tanya benda ni kat member aku.Hehehehe.

19 ulasan:

milo boyd berkata...

lahh kene buat ngan laki ke..penat je aku picit jari sendiri..wahahahaha

3rdmarch berkata...

kene wat ngan laki..
payah la camni..
cara lain x da ka?

blurb berkata...

aku tak pahammm....aku dah follow tp aku blurrrr lagik.

*tot,engko sudah DEWASA*

hahaha!!!!

Mantot berkata...

entahlah,aku tak pernah try.nak try kat awek aku,aku takut dia kata aku tak percaya dia

Tanpa Nama berkata...

bro. dr mana sumber article ni. blh aku tau.

buruh berkata...

Macam mana nak tau laki tu teruna ke tak?

kene genggam telur la nampaknya,

Kalau tak rasa apa²-dah takde teruna

Kalau rasa contohnya, berdenyut, berdebar jantungnya, tersentuh perasaan pada hatinya atau setidak-tidaknya sedikit sakit yang berdenyut pada-tahniah!anda masih teruna

Mantot berkata...

aku dapat dari satu artikel kat forum mencari jodoh,apa tah nama website tu,tak ingat ak

Tanpa Nama berkata...

pompuan suci hanya utk lelaki suci saje.

lelaki kotor sila sedar diri anda.nak memilih konon.

anda tebuk anak dara orang hari ni. besok adik/kakak atau anak dara korang ditebuk orang mcm apa yg anda dah buat.sama ada anda tahu atau tak.

dah tetulis hukumnya begitu. fikir-fikirkan.

nik berkata...

tot, try la kat member ko tuh...takde nye dia nak lempang ko, ko cakap la baik2...hahaha...

kucai berkata...

ntah tot...tnya ja..
dia x mkn orang pnya...
dia mkn nasik ja..
hahaha..

Tanpa Nama berkata...

aku x tak payah check sbb aku yg penebuk awek aku..hahaha

Tanpa Nama berkata...

bodo sial...bangga pulak tebuk awek...bangga langgar hukum tuhan...tapi best gak sbb kalau takde orang mcm ko nanti tak meriah pulak neraka akhirat...janji tuhan adalah janji yang pasti...haha ketawa kuat lagi...takut kakak adik anak anak pompuan ko seme kene gangbang pulak kalau ko dapat cash tak payah tunggu akhirat...

Rabiatul Adawiah Sulaiman berkata...

erm kalu jadi lelaki yang pernah rosakkan dara perempuan, x perlu la mengharap dapat yang dara lagi :)

Tanpa Nama berkata...

tot. ini adalah tipu semate. tableh pakai la artikel nih. ces

Mantot berkata...

hahha,mane ko tau,ko dah try ke?

mArc The Great berkata...

To anonymous..dah try ke?
Confirm ke gf ko masih dara..hahaha

Tanpa Nama berkata...

dude,ak dara lg ek..konpom 100%
tp part retak tgn n garis putus tu kene ngan ak. nampak sgt artikel ko neh xley pakai

Tanpa Nama berkata...

haha tergelak bace artikel ni..cumil...hehehe..aishh laki ni...hahaha membace sambil tergelak2

Tanpa Nama berkata...

camne kalo pompuan 2 da ilang dara..tp die da insaf n tobat setobat2 nye...n mengharapkan laki yg suci menerima die...dptkah???