Februari 27, 2012

Mamu Penang Mengamuk Habis Semua Cina Lari dan Melayu Pun Terpelihara





Lepas puas mengamuk sakan ni, pastilah orang2 ni akan balik
dan berkaraoke kerana karaoke adalah budaya UMNO yang paling diorang minat.
Lagu yang wajib dinyanyikan ketika sesi karaoke UMNO adalah lagu "Combi Combi Abang Sayang" atau "Abang Mamu Gatai Nak Menikah Dua."


..........



Jangan simpan duit dekat BSN.

18 ulasan:

CaBaiKeRinG berkata...

depa ni semua anak2 haram yg dah bercapoq bangsa.. bukan bangsa india muslim... india muslim sibuk meniaga cari duit.. ni semua bangsa haprak keparat...

Tanpa Nama berkata...

"saya bukan UMNO tau..."... hahahaha

Tanpa Nama berkata...

samseng ramai , berani sikit , hakikat .

Alynn Notnot berkata...

haha sejak bila bsn tukar namaaa?!

Edward Khil berkata...

PAS! Y U NO LIEK MAMAKS?

batu pelangi berkata...

Bila lihat aksix dalam video ini sahlah puakx ini memang patut pun
dipanggil umno haramjadah.Hangpa tak
bagi kaum cina memaki hangpa biar
aku yang berbangsa MELAYU memanggil hangpa UMNOYAHUDI HARAMJADAH!!!!

mr edz berkata...

kih kih kih.. gelak ala jkkk...

Tanpa Nama berkata...

Skrg mn2 ada himpunan PR puak2 ni sibok jd samseng. Harap rakyat atas pagar nampak benda ni semua. Jgn dok sibok dgn fb jer.

ABU

saya ahli pas tau berkata...

"saya ahli pas tau !"
tapi
"umno lu jgn maki arr !"
apa kebodohnya puak-puak ni.

Tanpa Nama berkata...

gua mmg respect la dgn org umno nie...tambah lagi spek yang gemuk tuh... min1:04-min 1:09...taim org tuh ajak bertumbuk...lari kebelakang...mmg dasar org umno..bangsatttttttttttt

Tanpa Nama berkata...

mantot ..can i ask u a favor ?ak ada masalah sikit dengan umno neh .tambahtambah abe jib botak tuh .dia asyik burukkan kelate je .tension aku .dok usha mana-mana pun ,aku jumpa pasal abe jib kata kelate negeri termiskin .lepas tu ,ramai pulak penyokong si nate jib botok tuhh dok komen macam haram jadah ..boleh kau pulak yang bagi kau punya opinion pasal isu neh ?

#aku berharap sangat ni .

Tanpa Nama berkata...

pernah pikir tak nape geng2 umno ni cukup5 takut bila pr buat perhimpunan?dorang tak paham ker,ni perhimpunan bantahan projek lynas tu,bukan minta umno turun kuasa pn...umno takut dgn bayang2 sendiri...

Tanpa Nama berkata...

KO TU YG BANGANG.......SOKONG CINA....BUDUS.....JILAT LA CINA KOMUNIS TU....Hahahahahahahahahahaha

Tanpa Nama berkata...

aku dapat peribahasa baru!
lempar kerusi sembunyi tangan..
WIN!

SHE berkata...

LOL... BSN RUPANYA BANK BARISAN NASIONAL. BARU TAU! HWA.. HWA..

Tanpa Nama berkata...

memalukan betoi mamak pariah yg buat kecoh neh..Pffffffftttttt....-mamat kb-

Raden berkata...

fuhh.. pertahankan UMNO mcm mempertahankan agama islam... hebat org kuno (UMNO) ni... hebat

Raden berkata...

opssss... terkutuk UMNO lak... dh gigil nih... hahahahahahaha