Februari 26, 2012

Berita Paling Menghiburkan Aku Semalam


Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak hari ini menerima anugerah Imam Khalifah Agong Gayong oleh Pertubuhan Seni Silat Pusaka Gayong Malaysia. Dalam majlis yang diadakan di Perhimpunan Raksasa Perpaduan Gayong PSSPGM di Kompleks Sukan Kriss Modenas di Gurun, isteri perdana menteri, Datin Seri Rosmah Mansor turut menerima anugerah utama pertubuhan itu yang membawa gelaran Sri Pelangi Srikandi Utama.

15 ulasan:

ieda berkata...

oh yaa dia pandai bersilat ke ?? hurmmmmmmmmmm ;)

bulohhijau berkata...

ada la tuh kot...kalau tak, takkan senang2 dapat... kah3

missus vidic berkata...

anugerah ni macam anugerah nak bodek jer...eiii please lah

mr edz berkata...

kalau perang diorang dulu lari ke luar negara.. khak ptuih

Alynn Notnot berkata...

euwh.

Tanpa Nama berkata...

Ustaz badrul amin kene tangkap khalwat ngan bini org agak2 nk suka ke nk kecewa?

Dlu aku slalu lyn kaset zikir munajat die..skrg?hmm..

Voltron

Lady Windsor berkata...

berapa banyak pelangi dan srikandi daaa ..bahahaha...

Tanpa Nama berkata...

Kes Ust. Basrul Amin aku percaya dia dianiaya. Takkanlah dia sebodoh itu tidak berhati2.
Rupanya banyak dah geng Gayong ni keluar dari persatuan coz persatruan pun dipolitikkan! Hape lah nak jadi dengan mentaliti ampusana ampusini!

punchdrunk lovesick berkata...

kalo diteliti btol2...apa yg korang nmpak??? aku nmpak orang melayu ni gler gelaran... gler pangkat!!!hahahahaha

Tanpa Nama berkata...

Oh... dalam dunia...
Oh... kita raja...
Oh... jangan lupa...
Oh... Jangan gila

Gila darjat
Gila nama
Gila kuasa
Gila Harta
Semua gila

Hukum Karma - WINGS

RABUN berkata...

sejak menceburkan diri dalam arena politik dah serupa macam kartun aku tgk persatuan silat ni....

Tanpa Nama berkata...

aku tak boleh bayang cemane rupa kak mah kita tu kalau dia reti bersilat..hurmmm

*tengah try imejin kak mah bukak kekuda.. seram!!*

-kuali-

Tanpa Nama berkata...

Hahaha, ni nak kene bakar la baju silat PSSGM ni...Haish, malu gua jadi ahli w'pon tak abis blaja

Kak Mah berkata...

anugerah rubbish je nih.. hahaha..

*aku terbayang kak mah bersilat :P

kejora berkata...

kak mah dpt anugerah?aku x puas ati btoll..meh sparring ngn aku dulu