Februari 06, 2012

Keberanian Untuk Tangkap Gambar Yang Mempunyai Gayness Vibe




Tak ramai yang mempunyai keberanian bergambar sebegitu.
Hanya lelaki yang betul2 yakin dengan kelelakian dia
mampu berposing macam tu.

Sekarang ni aku sedang berusaha mengurangkan keinginan untuk letak
gambar perempuan seksi dalam ni.

Aku akan terus mencuba. Doakan aku berjaya.

Selamat menyambut Maulidur Rasul!




13 ulasan:

Cik Ina Do Do Cheng berkata...

setuju,tak semua lelaki berpotensi bergambar cam tu : )

Salam maulidur Rasul 1433 hijrah.

Fabulous Me berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
Muhammad Syahmi berkata...

siapa model dalam gambar tu ek...?

tak salah posing mcm tu, asalkan model tu tak gay, ok lah...

Radin berkata...

Semoga berjaya. :-)

Hazwan Arif berkata...

special program? woi ape ni woi

Fatimah Ali berkata...

ohsem. gayness mode activated.

Tanpa Nama berkata...

Kedua-dua lelaki jambu tu mesti Anwar berkenan.

Cik Siti Fairuz berkata...

gampang gambo no.3.. aku ingat pompuan je posing mulut buka-buka. aargghh adakah aku sorg je yg nampak.. eee

mr edz berkata...

sila letak gambar rosmah

ParkAir berkata...

Stock majalah mangga ni..

Tanpa Nama berkata...

eh mana ada gayness vibe, muka sama cam adik beradik je *think positive* hahaha

Tanpa Nama berkata...

thats what people call bromance.combination of brother and romance to show a close relationship between 2 straight guy :)

Tanpa Nama berkata...

Apa lah maulud nabi lepas tu letak gambar perempuan seksi. Jangan cemarkan perkara yang suci!