Mac 15, 2011

Emm..Sedapnya Lauk Hari Ini


Aku bz.
Letak gambar ni aje lah dulu.
Kau rasa photographer dia dtg sini letak nombor fon tak?

Berita Hari Ini:

Pengharaman terhadap premis perjudian di Terengganu didakwa masih lagi berkuatkuasa melalui Majlis Bandaraya Kuala Terengganu (MBKT).Ketika dihubungi Malaysiakini, pegawai bahagian perlesenan yang enggan namanya didedahkan itu memberitahu, pengharaman itu dikuatkuasa sejak 1999, semasa negeri itu diperintah oleh PAS.

"Kami (MBKT) tidak mengeluarkan sebarang permit (untuk premis perjudian) kepada sesiapa pun sejak PAS memerintah pada 1999 sehingga hari ini, kerana perkara itu adalah haram.

"Dan sekarang, di bawah pentadbiran BN, pengharaman itu masih lagi diteruskan kerana tidak menerima sebarang permohonan atau arahan untuk meluluskannya atau mengeluarkan permit premis perjudian kepada mereka yang berminat," katanya.

Bagaimanapun, Exco Terengganu Toh Chin Yaw berkeras bahawa pengharaman tersebut telah ditarik balik sejak BN mengambil alih kuasa daripada PAS pada 2004."Sejak BN mengambil alih, semua larangan terhadap premis hiburan seperti karaoke, kedai penjualan minuman keras, pusat snuker, konsert dan lain-lain telah ditarik balik.

"Berkaitan dengan premis perjudian, sesiapa (yang berminat) boleh memohon permit membuka premis perjudian, selagi mereka mengikut syarat yang diperuntukkan oleh undang-undang," kata Toh ketika dihubungi Malaysiakini.

15 ulasan:

sarah mohamad berkata...

siap usap2 dulu tu sebelum ngap . hihi

eszol raar berkata...

tak

teratotech berkata...

Aku harap kalau dia letak nombor pun sebab National geographic atau apa2 la tak nak kasik dia keje freelance lagi dah.

ralphrazaq berkata...

saya penah wat entri pasal ni kat blog...ada 1 pic 2 lg best, rimau 2 siap jilat2 lg..

Rabiatul berkata...

haha mantot, tgk ni..i tk pro or anti anything, tpi this is just way embarassing -__-'
http://www.youtube.com/watch?v=C51IznwN_mU

shiho-chan berkata...

ank ruse tu ckp , M.E.R.C.Y ...

Ara berkata...

hahahaha lol at the caption! XD

Ana admi berkata...

hahaha..manja je harimau tu belai..dlm hati snyum utk lauk mlm ni..:))

cewek.medusa berkata...

tot, aku curi pakai gambar ni gak.. kalo kau rasa nak marah, sila letak nombor fon ye.. ahaks

wootwoot berkata...

haha komen gmba lg bnyk dr komen brita ari ni..

AkuTakSukePublisiti berkata...

mane Syed berapi xleh blah tuh??xnk backup ke photographer yg lg pro mang terbahek dari ladang??..haaahahahhahaa....

nk guna gak la gmba nie..wahahahahahahaha

MaRyAm DzuLkifLi berkata...

itulah beza sewaktu pemerintahan BN dan PAS,,PAS mengharamkan, BN menghalalkan,,,xtahan 2ayat ni

"Kami (MBKT) tidak mengeluarkan sebarang permit (untuk premis perjudian) kepada sesiapa pun sejak PAS memerintah pada 1999 sehingga hari ini, kerana perkara itu adalah haram.

"Sejak BN mengambil alih, semua larangan terhadap premis hiburan seperti karaoke, kedai penjualan minuman keras, pusat snuker, konsert dan lain-lain telah ditarik balik.

Freelance Troller berkata...

Seriously nganjingan ko mmg power la Mantot...mantot FTW!

eh? takde org yg clain gmbar tu dia punya ke?? kalau tak,ni aku claim aku punya.

beb...lu suke2x hati amek gambar yg gua capture kan...gua tak puas hati ngan lu....jom setel...

012-3456789

Raden berkata...

hahahahahaha... lawak la... hahahahahaha...

p/s: pasal gmbar tau...

Tanpa Nama berkata...

Apsal X letak aje nombor tlipon tu skali kat gambar tuh? Once it appear online, majority (U should be aware that majority in M'sia is dumb) will consider it public.
Drp
RYSMHP