September 07, 2009

Gosip-Gosip : Gangster Anti Kuil Suami Artis?


Ada gosip2 yang melayang mengatakan yang samseng berbaju ketat dan berseluar yankee itu disertai dengan topi 1Malaysia adalah anak kepada bekas Menteri Besar Kedah iaitu Osman bin Aroff dan juga suami kepada Raja Azura (yang mulut becok tu...)

Aku tak nak kata apa2,tengok la sendiri gambar ni.
Mungkin pelanduk dua serupa.Cuma probability tu byk,mmg diorang duduk Shah Alam dan mmg Raja Azura ada bau2 bacang dengan Sultan Selangor.

Sama ke tak?Aku tak nak komen kesahihan gosip tu.Siap boleh konfemkan atau nafikan,sila la bgtau sini.

7 ulasan:

Obefiend berkata...

VK LINGAM KATA;

looks like me
sounds like me

but it is not me

correct? correct? correct?

gary berkata...

wakakakakakakakakakakakakakakakkaakakakakakakak

aku suke komen diatas!

Tanpa Nama berkata...

bukan laki dia la..
orang lain tu . laki dia sekarang baik ,dulu masa sekolah je samseng psal bapak MB

Tanpa Nama berkata...

evil twin kot...

indiekad berkata...

isk..lain la..rambut je sama huhu..

Tanpa Nama berkata...

bukan hero dia pakai spec ker?? Nampak veterab skit.. yang berseluar yenki nie nampak muda trang tang2...

Mantot berkata...

kalau tengok sekali imbas nampak sama.tapi mata dia lain.