November 05, 2011

Kenapa Aku Perlu Sokong Seksualiti Merdeka?


Tuhan jadikan manusia tu perfect...
Sempurna...

Secara semulajadi nya..manusia dilahirkan fitrahnya ;

1. Baik..bukan setakat baik..suci.
2. Lelaki suka pempuan
3. Pempuan suka lelaki
4. Takkan suka benda jahat

Itu Tuhan punya kerja.Melainkan special kes macam orang khunsa,tapi orang khunsa pun tau sama ada dia tu lelaki ke pempuan. Jadi..Buat apa kau nak sokong..orang Melayu yang cuba lawan fitrah dia? Orang agama lain? Biarlah..aku bukan tau apa pegangan diorang. Tapi pegangan agama Melayu yang Lesbian,Gay dan Transgender sama aje macam apa aku percaya.

Berhentilah salahkan Tuhan.
Anda songsang bukan sebab Tuhan buat anda macam tu..
Tapi sebab anda nak jadi macam tu.

ps - Ambiga..Ambiga..kau ingat lepas Bersih hari tu, kau boleh buat apa saja ke?


25 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Nice one Tot!

menunjukkan ko x mnyokong membuta tuli

-wise

Ladynoe™ berkata...

Homosexual bukanlah kehendak nurani seperti yang digebangkan oleh mereka yang homo. Homosexual berpunca daripada penyakit hormon. Aku sangat lupa hormon apa. Semua penyakit ada ubatnya.

Bagi yang homosexual, kami yang tidak menyokong seksualitimerdeka bukanlah bermakna kami membenci, prejudis, homophobic dan bigot. Kamu juga manusia biasa, ya faham, tapi keminatan kamu itu adalah songsang melayan fitrah alam dan berpenyakit.

homosexual boleh diubat. carilah ubatnya.

aku juga menentang sexualitimerdeka.

Rimi H. berkata...

saya juga menentang seksualiti merdeka!

Ambiga..Ambiga..bawak la bertaubat..

Tanpa Nama berkata...

Mantot,
Then how do u explain what happened to our tokyogaymonkey?
-peek

Saya Suka abang mantot berkata...

Tot...nape hr ni punyer krg ummpphh...x puas baca..hehe..

Tanpa Nama berkata...

@Saya Suka abang mantot- aku pon x puas baca. hehe

azrul berkata...

aku respaek sama kau nih mantot...ada prinsip dan tidak mengikut arus

Lady Windsor berkata...

Ambiga..p&@€#¥k...aku dah lama hangen dengan ini pompuan..siot jer! Saja jer cari pasal...

azmie berkata...

"Orang agama lain? Biarlah..aku bukan tau apa pegangan diorang" ambiga tu bkn Islam mantot, so?? biarlah?? kena nasihatkan marina tu, walopun dia penah mngaku dlm the star dia dah murtad (tak puas ati kat harussani pasal kes valentine)

Curly Amirul berkata...

wah..awek dalam gambar tu bikin aku ereksi ah..

Hidemichi berkata...

Selera dia yg pelik dok salahkan Tuhan.

anon gay berkata...

slamat hari raya eidul adha tot..

Tanpa Nama berkata...

aku suke part "ambiga2.. ko ingt lepas bersih hari tu ko boleh buat ape je ke"

Kamarul Adli Bachek berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
Kamarul Adli Bachek berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
Tanpa Nama berkata...

homo bkn punca dr penyakit.. punca nyer sbb PEGANGAN AGAMA YG LEMAH! aku ckp ni bknla aku bijak agama atau apa.. manusia songsang nie ibarat syaitan yg cuba memesongkn pale otak kite. sapa yg menyokong elok dicampak dlm kumbahan jer.kalo la ada melayu kite yg ikut kata ambiga tu,mmg dh ilang akal la org tu.kpd lessy2 kt lua tu,korg nk ker jd game partner ambiga tu??? si ambiga tu la yg BERPENYAKIT!

Tanpa Nama berkata...

Sekadar komen. Saya lelaki melayu beragama Islam. Sekarang berumur di awal 20 an. Sudah hampir pecah kepala berikhtiar, mencari ubat dan penawar mengubat homoseksualiti. Namun tiada juga. Pernah hampir beberapa kali, terfikir untuk membunuh diri. Sungguh mudah untuk menuduh, kerana kalian semua tidak mengalami situasi yang sama. Aku tak pernah meminta untuk dilahirkan gay, namun? WTF is this feeling given to me? WHAT KIND OF LIFE HAVE I GOT HUH? I FEEL LIKE THE GOD HATE ME FOR CREATING ME LIKE THIS.

Tanpa Nama berkata...

mantot xle nk explain more because sedikit sbyak kna kt btg hdg sndiri nti, pasai dia duk sokong ambiga dlu.. that kind of people u want to be the speaker for "more democracy and transperancy in malaysia"? bole x hangpa buka mata skrg??? is it really transperancy is being fight for?? or ambiga just nak a bunch of idiots to be behind her when malaysia collapse??.thanks to those idiots. *tepuk dahi bai!

Tanpa Nama berkata...

seksualiti merdeka ni memang dah pernah buat dekat malaysia sebelum ni secara aman. dah dua tahun tak silap(kalau salah betulkan)
cuma tahun ni saja y diperbesarkan. mediaa.

Tanpa Nama berkata...

Seksualiti Merdeka is about discussion and spreading awareness on the lesbian, bisexual, gay and transgender (LBGT) community and not a free sex party, said Datin Paduka Marina Mahathir.

Marina, who has launched the event in 2009, said she was upset with the unfair reporting by certain quarters, portraying the event as a "pesta seks bebas".

“In the past two years, the event was held without a hitch. It only discussed human rights from the LBGT (lesbian, bisexual, gay and transgender) community,” said Marina.

She added that the event was filled with talks and activities to spread awareness on the LBGT and also sexual orientation.

Tanpa Nama berkata...

Other people's sexual choices are the least of my concerns when billions of taxpayers' money are being squandered and pocketed by cronies

Tanpa Nama berkata...

kambing, lembu, khinzir, babi, hanjing....rasanya takde yg Gay & Lesbian kan.... maknanya diorang ni lagi hina dari binatang2 tu....

Tanpa Nama berkata...

to:
Anon : November 7, 2011 11:38:00 PM GMT+08:00

aku simpati terhadap ko bro. jgnla ko putus berdoa dan harapan. aku berharap ko dpt jumpa dgn org yg betul2 arif dlm menyelesaikan hal yg sgt rumit tu. ok. take a good care. :)

-zam-

B.O.B.A berkata...

isu ambiga nie simple jer.. kita sokong perjuangan dia masa bersih tu.. bukan batang tubuh dia... dan untuk kes seksual merdeka ni aku kecam sgt2 dia. tapi cuber pikir sejenak... adakah ambiga tu membawa isu ni mengikut lunas undang2 yang digubal oleh dia sendiri??? UBN jugak... so sapa yang patutu dipersalahkan.... mana JAKIM JAWI JAIS>> masih dengan barbican, isu ESQ dan isu tauliah ke... Mufti2 mana masih dgn poco2 ke... kamonlah....

Tanpa Nama berkata...

ish, r u sure gay ni penyakit? betul ke semua laki fitrahnya lahir suka perempuan? em, jgn jadi judgmental, kalo ko x lahir sbgai gay.

http://bedaduz2.blogspot.com/2011/10/otak-kena-makan-dengan-ulat-sebab-makan.html

cuba baca link mamat ni. walaupun dia mengutuk seksualitimerdeka tapi dia lebih neutral ttg seksualiti manusia. takdelah dia menghukum golongan gay ni sesuke hati.

agak2 la bro nak sebar fitnah. ko lahir dah suka perempuan, senang la. tpi ko x payah la ckp sume laki lahir fitrahnye same. cube ko lahir sebagai gay? ko rse nak bunuh diri tak?

btw, sory sbb aku anonymous.