Mac 23, 2009

Interview Khas Bersama Datuk Shah Rukh Khan

New Delhi,22 Mac - Datuk Shah Rukh Khan hari ini menyifatkan tindakan Jawatankuasa Disiplin UMNO ke atas Datuk Ali Rustam adalah satu tindakan yang berkesan dan perlu diambil,demi kepetingan masyarakat Melayu.

"Tindakan itu betul walaupun perit diterima,saya berterima kasih padanya kerana menjadikan saya orang penting kepada masyarakat Melayu," ujarnya sebagai pembuka kata.

"Walaupun saya masih baru dalam dunia politik Malaysia,tapi saya percaya,itu semua baik untuk masa depan negara kita,"ucapnya ketika diajukan soalan oleh pihak wartawan.

"Memandangkan Datuk Ali Rustam sudah terbukti makan rasuah,apa yang perlu disangsikan lagi? Adakah perlu wujud golongan-golongan daripada Pakatan yang ingin mempertikaikan keputusan itu?Cukuplah dengan sandiwara politik Anwar Ibrahim itu, siapa dia pada Malaysia? He is nobody! Tak perlulah saya menghunus keris saya,saya rasa tak patut kita sampai ke tahap itu," ujarnya lagi.

"Kita sepatutnya cuba hidup dalam suasana harmoni dan saling bantu membantu.Kenapa terlalu ramai golongan yang menentang kerajaan?Adakah mereka terlupa jasa kerajaan kita sekarang membina negara dalam 50 tahun lalu?Kesinambungan itu perlu diteruskan."

Tambahnya lagi,rakyat perlu bijak memilih dan tidaklah patut percaya dengan dakyah-dakyah pembangkang."Itu semua karut!Kita orang Islam,kita perlu ingat apa hukum-hukum dan landasan kita!"tambahnya bersemangat.

Wartawan cuba mempersoalkan mengenai babak-babak lakonan Datuk Shah Rukh Khan yang seolah-olah melanggar hukum-hukum agama yang disebutkannya,malang sekali Datuk Shah Rukh Khan menafikannya dengan jawapan "Tidak relevan.I am just acting,normally my character's not a Muslim guy."

Bila diajukan soalan mengenai ura-ura Datuk Seri Abdullah Ahmad Badawi tidak akan meletakkan jawatan sebagai Perdana Menteri,"Kamu rakyat! Kami menteri! Jangan ditipu dengan cerita-cerita karut pembangkang!Cukup,jangan buat spekulasi lagi.Datuk Seri Najib Tun Razak seorang pemimpin berkaliber dan bakal menjadi Perdana Menteri terbaik kepada kita,"jelasnya sedikit tegas.

Akhirnya pihak wartawan yang sudah tidak mampu berdiam diri terpaksa mengingatkan Datuk Shah Rukh Khan yang walaupun dia bergelar Datuk, dia bukanlah seorang Menteri apatah lagi seorang Melayu dan walaupun sehebat mana dia mengampu bakal Perdana Menteri,dia bukanlah relevan kepada masyarakat Malaysia,respons nya;

"Please, I am a Datuk now and my Datuk title must mean I have authority over the Malaysian,don't worry,you are pardon. Ada satu kompilasi album saya baru keluar,The Best of Datuk Shah Rukh Khan,belilah yang original; semua lagu popular saya ada dalam kompilasi tu.Pastikan ada perkataan "Datuk" di depan cover album." (Delhifake News)

P.s - memang betul ada kompilasi "The Best of Datuk Shah Rukh Khan " baru keluar dan janganlah percaya interview ni.

6 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Hahaha
Betol sgt2 la tuh
Orang cakap semua orang dtg malaysia akan dapat datuk

even kalo ada UFO datang landing kat malaysia pun akan diberi gelaran datuk kepada alien yg bawak kapal tu!!

Tanpa Nama berkata...

sampai skrg pun aku masih rasa geli nak sebut nama "Datuk Shah Rukh Khan" heh

kyo_9 berkata...

lol.. mati2 ak ingat interview btol tadi..

RhyZe berkata...

wakakaka!! siutnyerr... ley x dah terbaca abes smuanya... huhu...

Tanpa Nama berkata...

pergh...ingatkan interview btl....^_^

milo boyd berkata...

jimbait..

interview yang 'useless'..wops..ampon bro