Mac 12, 2009

Kepala Keliru,Otak Kosong

Kepala otak aku blur skrg ni.

Aku takleh tido sbb baru lepas tengok bola.Dah la bola main extra time sampai penalti,hampir2 sakit jantung jugak la,jadi jantung aku takleh nak rilek2 dari tadi.

Nasib baik menang.Tengok bola memberikan kesan psikologi yang sangat besar kepada karier aku.Ada member aku yang sampai demam kalau team kalah,mintak MC tak gi keje.Housemate aku,mintak cuti semata-mata nak tgk bola pagi2.

Membuatkan aku selalu rasa nak berenti tengok bola.Dah ada banyak dah masalah sosial seperti gelfren yang terlalu ramai sampai takde satu pun yang boleh dipilih dan masalah2 sosial lain.Camne la rasanya terlibat dengan dunia happening ni aa?Pegi disko,minum arak,makan pil,beromen sana-sini...nampak mcm best.

Kenapa la aku minat bola dan tak minat pegi disko mcm anak Najib Tun Razak,best hape peluk2 pempuan,lawa lak tu.Yang peliknya,anak si Najib ni hensem sangat ke?Muka cam tapir je.Ke pempuan sekarang ni ramai sangat yang jual badan nak cepat kaya?Link

Yang aku hangin ada pulak cerita keluar pasal gambar anak Anwar Ibrahim dengan geng2 dia,kononnya dia punya member teruk dan geng2 dia gay.Kepala jubor ko cakap student aku gay.Link kat sini - Blog Mangkuk Takde Idea.Tengok sekejap2 dah la.Takyah nak promote blog dia.

Aku nak start rumours palsu jugak la satu hari nanti.Sori aku merapu,aku excited sket sbb menang bola walaupun nasib baik.Malam ni aku update benda serius.

12 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Perempuan skrng smua sama! Mana ada lubuk duit kat situ dia nak berkubang! Cheh!!

Tanpa Nama berkata...

xlawa pun pompuan ni..bibir tebal semacam jer..hahhahaha

Tanpa Nama berkata...

bibir tebal la sdap bj..ahhaa

Tanpa Nama berkata...

bibir tebal tp bodo x guna jgk.

Tanpa Nama berkata...

adoi lawak tol la tgk post yg kate ihsan tue gay..tgk gamba mmg tak kontroversi pon.laen la azizah mahnan..mmg sebijik tetek die kene pegang..
bile tak amek gamba ngan awek2 pki sexy2, die kate gay plak..aku pon tatau la ape nk jd ngan mentality owg melayu nie..pembela negara konon..

EQUILIBRIUM berkata...

nasib arsenal manang ye..kalau idak mesti 2 3 hari takde enti baru hehehe

Tanpa Nama berkata...

udah pangkah anak plak...
hahahaha...
blog ni pangkah anak najib...
blog angin perubahan pangkah anak anwar...
adoi...
tatau le awak nak cakap camne...
heh heh heh...

Tanpa Nama berkata...

dah student dia...dia defend la...thehehe..

Mantot berkata...

aaa..
takde,aku nak menunjukkan sebenarnya penyokong umno suka keluar isu yang sangat2 trivial bila nak kutuk pakatan.

kita pun boleh buat jugak,menurunkan level kita sama cam diorang.

milo boyd berkata...

tuh namanya..blog tade modal...hahaha klaka

Tanpa Nama berkata...

ok orait...
fair n square...

N berkata...

blog angin perubahan yang kutuk anak anwar tu try nk download trojan kt pc aku.ada ker ptt.nasib bek antivirus aku detect.