Jun 09, 2008

Cakap Itu Doa


Memang susah nak jadi pemimpin ni.Kalau buat apa yang rakyat tak suka,rakyat maki.

Pak Lah bodoh.
Fuck Lah.
Pak Lah Kaki tidur!

Orang tua2 cakap kalau kita sebut benda sampai 40 kali,benda tu jadi betul.Kalau seorang rakyat Malaysia cakap "Pak Lah Bangang" 3 kali sehari,dah berapa juta bilion kali dah benda tu dah jadi doa.

Ambik!Doa kita dah dimakbulkan.
Pak Lah memang dah takde akal langsung dah.78 sen.

2 ulasan:

Electric berkata...

pak lah semakin bebal.pemberian hadiah terbesar sbb Terenggannu juara keseluruhan Sukma, diberinya Sekolah Sukan.
Wadafak!
Kalu menang olimpik tak pe la jugak.Sukma standard nye mana sampai leh bg berjuta2 ringgit utk buat sekolah sukan.
Wadafak sekali lagi!

Tanpa Nama berkata...

dan pak lah... klu dimaki lbh 40 kali... dan andai yg kamu buat hanya sedikit yg benar... dan berdoa dia sbg insan yg teraniya... bukankah kamu pulak yg dpt balik segala tomahan itu... huhuhu