Julai 14, 2011

Orang Kata Budak Kecik Nampak Hantu Dia Menangis,Betul Ke?


Betul la kot?
Kalau 2 orang serentak nangis?


...............................

Semalam,lepas berita TV3...

Ada promo,
"Najib sejak kecil lagi dilatih untuk menjadi Perdana Menteri
menggantikan bapa beliau."


Aku baru tau jawatan PM Malaysia ni
memang boleh main pass2 aje bagi anak beranak.

Lepas ni ...anak dia pulak nak naik tau.

34 ulasan:

mr edz berkata...

salah tu.. sebenarnya rosmah yang jadi PM sekarang ni

Tanpa Nama berkata...

2nd bro...wohooo...

ck slmh berkata...

kahkahkah!!!
sian bdk2 tu.

Master Yoda berkata...

Kah kah kah...nice comment bro "mr edz"....

mr edz berkata...

tima kacih..

Gagak berkata...

najib senyum pksaaa

Adlilatun Nur berkata...

senang lah hidup camtu dr kecik tau nak jadi PM. huhuhu

aQel berkata...

macam mana la agaknya training untuk jadi pm. kahkahkah..

azizol berkata...

dr kecik dah dilatih?
hancur la harapan sy nk jd pdana menteri, ayah sy keja kampung je..

Tanpa Nama berkata...

pagi2 pak jib dah kena sindir beradap ~~ kui kui kui

Master Yoda berkata...

Aisey,anak gua pon dah takde chance la nak jadi PM wanita yg pertama Malaysia ni....

Kene la gua tarbiah dia jadi dr ke dentist ke lecturer ke, hahaha

Nik Zulkhairi berkata...

aku pun nak latih cucu aku jadi pm, mana tau anak aku jadi pm pas ni. tapi boleh ke? sebab aku bukan pm. wakaka..

Encik Khairi berkata...

bukan hantu dah tu tahap jembalang dah tu hahaha.

Tanpa Nama berkata...

Mr. carbon says-
Di didik ntuk jadi kaki pempuan kot? cube tgk gamba anak lelaki dier...berkepit dengan 2 org perempuan...mase mude2 dulu Najib mesti macam tu jugak agaknye...kehkehkeh

Cik Siti Fairuz berkata...

"Lepas ni ...anak dia pulak nak naik tau"

adakah bersih di masa dpn memerlukan bkn sekadar sabun? perlukah agent peluntur yg power spt clorox,vanish d'pink, thinner, turpentine..etc?

matdarts berkata...

budak2 tu nampak anak dajjal kot kat najib tu....pasal tu nangis...hahaha....

Ateeka Amer berkata...

kalau dengan najibun dah nanges, dengan rosmah tak tau ler. sawan terus agaknya.

serenity9260 berkata...

hahahaha,aku suka post ni

1.Rumah Untuk Para Skater Skateboard
2.Pendedahan Bagaimana Ahli Yoga Duduk Terapung Di Udara(Video)
3.Pedang Terbaru Dari Cold Steel,Mungkinkah Pedang Armaegeddon?

Tanpa Nama berkata...

bro..

UMporNO, PEKASAM DAN UMNO YOUTH TAKKAN DIAM SAHAJA?

PEJUANG ISLAM UNGGUL, SYUMUL LAGI TERMAKBUL ZUL 'BISUL' NORDIN TAKKAN DIAM KOT?? DIAM SBB PANGKAT 'DATUK' PUNYA PASAI KA?..

DAN MANA PERGI MAHAPURU SILAT LANCAU BARISAN KETIGA??

HEHEHE


Gerakan has strongly hit out at the DAP, daring it to severe ties with its coalition partner PAS for persistently pursuing its intention to establish an Islamic state in Kedah. -

SUMBER: MALAYSIAKINI

Tanpa Nama berkata...

PAS: Kita harus galak bukan Islam terima al-Quran, bukan herdik
July 14, 2011

KUALA LUMPUR, 14 Julai — PAS berpendirian bahawa mempelajari tentang al-Quran dan Hadis merupakan satu tuntutan yang bukan sahaja perlu digalas oleh seluruh umat Islam, tetapi juga digalakkan ke atas orang yang bukan Islam.

Justeru menurut Ketua Dewan Ulama PAS pusat, Datuk Harun Taib al-Quran dan hadis merupakan sumber rujukan untuk kesejahteraan sekalian manusia.

“Sebagai orang Islam kita seharusnya menggalakkan penganut agama lain mempelajari tentang al-Quran dan hadis untuk mengenal Islam secara lebih mendalam dan bukannya mengherdik dan bertindak di luar akhlak Islam yang akhirnya menjauhkan bukan Islam dengan Islam,” kata beliau dipetik HarakahDaily hari ini.

Harun mengulas tindakan Ketua Pembangkang Dewan Undangan Negeri Selangor Datuk Mohamad Satim Diman kelmarin mempertikaikan Adun DAP kerusi Sekinchan Ng Suee Lim yang cuba mempergunakan hadis ketika perbahasan kelmarin.

Dalam laporan hari ini Satim dipetik berkata beliau kesal dengan sikap membisu wakil rakyat PAS dan PKR beragama Islam berhubung perkara tersebut.

Harun berkata, “bagaimana mereka ingin mengenali Islam kiranya kita menghalang mereka untuk mendekati Islam.”

“Sekiranya ada kesilapan dalam kefahaman, maka menjadi tanggungjawab kita sebagai umat Islam membimbing dan bukannya mengeluarkan kenyataan yang tidak mesra yang akhirnya mereka lari daripada memahami ajaran Islam,” jelas Harun yang juga Adun Manir.

Beliau menjelaskan, PAS bersikap ‘menerang dan bukannya menyerang’.

Justeru, katanya, Umno wajib sedar bahawa al-Quran dan hadis adalah sumber hukum.

“Jika Umno benar-benar ikhlas cintakan al-Quran dan hadis, maka sokonglah agenda Islam yang dibawa oleh PAS,” katanya.

INILAH MASALAHNYA BILA UMNO INGAT ISLAM HANYA UNTUK MELAYU SHJ...

Nasihah Nasir berkata...

hahahaha....cool

Nasihah Nasir berkata...

hahahaha....cool

Tanpa Nama berkata...

a..a...x tahu...dua2 budak tu terberak kot tgk najib...hahaha

Aslina berkata...

ada budak2 tadika buat muka horror habes tengok bik mama...

masa program permata tu kot. tadika mana tah. tapi mmg mcm nampak antoo ah...

Tanpa Nama berkata...

BAPAK DIA PERDANA MENTERI, AKAN MELATIH ANAK DIA PERDANA MENTERI

-------
BAPAK KAU SAMPAH MASYARAKAT, JADI AKAN MELATIH ANAK ANAK MENJADI SAMPAH MASYARAAKAT JUGAK. MACAM KAU.

persoalannya skrg, bapak kau kerja apa? yg kau nak bising2?

"kemana tumpahnya kiuah kalau tak ke nasi?"

kau berbulu ke kau tak dapat jd PM? kau pergi salagkan bapak sbb bapak kau dulu2 blaja bodo, so lahirnya org bodoh takbole pikir mcm kau.

-susan-

Tanpa Nama berkata...

BAPAK DIA PERDANA MENTERI, AKAN MELATIH ANAK DIA PERDANA MENTERI

---------------
BAPAK KAU SAMPAH MASYARAKAT, JADI AKAN MELATIH ANAK ANAK MENJADI SAMPAH MASYARAKAT JUGAK. MACAM KAU.

persoalannya skrg, bapak kau kerja apa? yg kau nak bising2?

"kemana tumpahnya kuah kalau tak ke nasi?"

kau berbulu ke kau tak dapat jd PM? kau pergi salahkan bapak sbb bapak kau dulu2 blaja bodo, so lahirnya org bodoh takbole pikir mcm kau.

Tanpa Nama berkata...

itu pun jadi isu kaa? bolo punya org. kalo bg ambiga jd PM mungkin kau tak bising kot.malah melompat mcm kera. sbb snng diri kau dilembu2 kan? kan?

Gagak berkata...

pergh anon.. u la yg bolo punya org....

macambetul

Mantot berkata...

apsal aku takde rasa apa2 aa baca komen kau,anon?

mungkin aku terlalu bodoh dan bebal kot sampai takde rasa apa2 langsung

Khaleeqa Idrus berkata...

Aku tak nampak apa salahnya dgn statement tu. Mungkin kau salah interpret kot! Dilatih menjadi PM sama erti dgn dilatih menjadi seorang pemimpin. Tak kiralah pemimpin apa sekali pun oh. Pemimpin keluarga, pemimpin sebuah syarikat, pemimpin kelab. Yang lebihnya PM kita, sebab dia meneruskan perjuangan bapa dia dlm bidang yg sama. Kalau nak, kena berusahalah beb. Haiya.

Keladi Masak Lemak berkata...

Mantot

Aku curious cmne ko bleh dpt gmbr2 cmni..?ko goggle ape?haha

Raden berkata...

kena cekik??... tak per, janji UMNO yg cekik...

Tanpa Nama berkata...

sama gak tu bro.. anwar ketua pembangkang..pastu izzah plak..passing baton gak tu..dua2 sama..tahik jugak...

Tanpa Nama berkata...

em samala anwar dgn izzah, siap ngan bini skali, karapl dgn gobind sigh, limkit siang ye jgk x??