April 14, 2011

Jualan Tudung Murah-Murah Dan Berbau Masam!



Aku paham kenapa diorang mencuri.

Diorang takde duit tapi diorang nak tutup aurat.
Nak beli tudung takde duit,tapi takut berdosa dedah rambut.
Jadi diorang mencuri tudung.

Alhamdulillah,diorang ada rasa nak berubah ke arah kebaikan.

20 ulasan:

sarah mohamad berkata...

hahaha. tudung pun nak di curi.

♥ BIRU ♥ PINK ♥ berkata...

eh, diorang nk pakai ke nk jual..huhu manusia macam ni pun ada ke.

Perempuan Lanjut Usia berkata...

ni bukan nak pakai. die nak jual balikkkkkk.eeeee

Kasmawati Jaafar berkata...

aku tak rasa diorang nak pakai tudung ni. macam2 je la..
at least, diorang tak pakai tudung masa mencuri.

Munna berkata...

bkn nak pakai tu..nak jual balik..mcm2 cara org nk dpt kan duit skrg ni..haiihhhh

Wahida Nasution Thakhrim berkata...

jangan susun banyak2 tudung sampai halang pemandangan.. laluan tu sempit, 2 org berdiri pun dah boleh lindung pandangan jurujual dan pekedai..

amazed berkata...

huiyooo teros separa kosong rak tu!!

fendy berkata...

nampak sangat kebodohan para pencuri.tahniah kerana menjadi pelakon2 utama dalam cctv kedai ni. :)

cafiena berkata...

apabila menyalahgunakan pakaian longgar, tak pasal-pasal nanti pakai baju kurung haram sebab isu kecurian, pakai tudung pun kena singkat..

macam sekarang pakai purdah haram sesetengah tempat sebab isu keselamatan..orang menyalahgunakan purdah untuk sembunyi muka..

ieja_abu berkata...

akhirnya pencuri2 ni berjaya ditangkap ke tak??

Nur azreen ali berkata...

kat mana ni?macam indon punya orang jer...

skandaLdariLangit berkata...

*ketawa*

pernah jmpa vid di fb cara sama curi pakaian sukan.

tapi nampak bodoh. sebab curi sampai rak clean. agak2 la =="

Nazirul berkata...

macam mana lah dia kepit sambil jalan bawak tudung?

memang geng kangkang la depa ni

hahaha

broken_nigina berkata...

syukur.

Hikari berkata...

kekadang org mencuri ni bukan dia nk sgt pun barang tu. tapi sebab habitual.. tak buat ada rasa macam tak kena je..

alan hussin berkata...

perghh selepas kejadian fitnah video seks.. ramai berpandangan positif ngan aksi rakaman cctv.. tak ley tuduh sebarangan erk? =p

topek berkata...

FAIL!

SHAREL berkata...

macam mana pulak yang kes tak pakai tudung, curik duit rakyat pulak tu?

Cik Nad berkata...

tak boleh blah kepit benda besar tu. ke dia ada poket doraemon celah kangkang.. gila

Balqis Riza berkata...

hahaha gila babas punya positif thinking ehhh