November 08, 2010

7 Ciri Wanita Yang Membuatkan Aku Rasa Dia Hot

1. Perempuan yang main gitar 



Mana-mana perempuan,tak kira lah dia cun ke tidak,asal dia masuk band dan sarungkan strap gitar ke tubuh,dia akan dikategorikan sebagai perempuan seksi.Tak payah pakai seksi pun takpe,asal ada gitar,seksi.


2. Perempuan yang main dram


Spesis ni adalah spesis yang paling rare..lagi rare lagi hot.Cuba tengok gambar di atas?Hot bukan?Cuba bayangkan dram tradisional tu dibuang?Tidak lah hot sangat kan sebenarnya gadis itu?

3. Perempuan yang lasak

Perempuan reti bawak motor ala mat rempit?Perempuan reti memanjat gunung?Perempuan reti bertukang kayu?Automatik dia hot.

4. Perempuan yang main game atau melibatkan diri dengan teknologi


Salah satu cara yang diamalkan oleh ramai gadis US yang ingin digilai lelaki2 dunia.Tapi,kalau setakat ada iphone,itu tak dikira.

5. Perempuan yang reti melukis komik


Serius.Aku tak tipu.Lagi lah pulak bila tak ramai pelukis komik wanita yang ada kat Malaysia ni.Satu masa dulu,kartunis Cabai (Tiga Dara Pingitan) adalah seorang wanita yang hot pada aku.Yang kat atas ni nama dia Fiona Staples.

6. Perempuan yang komedi


Jarang dijumpai spesis ni,sebab selalunya lawak2 orang perempuan ni lembut sket dan lawak2 orang lelaki kasar sket.Sebab tu tengok mana2 cerita sitcom,karakter paling lawak adalah karakter lelaki.Tapi,selalunya itu sebab lelaki tak berapa malu.

7. Perempuan yang selamba

Aku paling suke jenis ni.Tak make up,tak berapa bergaya,tak berapa peduli pasal kecantikan diri,asalkan tak pengotor sudah.Sikit2 nak masuk tandas,tengok cermin....boring gila aah.

93 ulasan:

Cipina berkata...

saya pun suka perempuan yang nombor last sekali. jenis selamba, tak terlalu kontrol, rileks je.

Unknown berkata...

saye pn suke yg last.. :)

Bidadari berkata...

suka ketujuh2 nya & semua pon tak ada dalam saya

Mcjust berkata...

aku pandai melukis komik dan tak pakai mekap.. wahahahah maknanya aku hot! :p

Unknown berkata...

abang mantot..yang mana satukah ciri2 yg ada pada isteri abang mantot..? hehehe =p

giha lalala berkata...

ehem.. ehem.. terbaek!!

Misae-Nohara berkata...

setuju!!!!!!!!!!! aku dari dulu rasa perempuan yang pandai main gitar mmg sgt hot. tapi aku x rasa aku boleh pandai kalau belajar main gitar walaupun aku jenis yang tak takut pun kalau kuku patah atau rosak.

aku suka semua sekali!

marina anakcikbob berkata...

ok,sume tu aku ada..so,aku hot? yezza... hot tempered..

Tanpa Nama berkata...

Pompuan yg mulut celupar langsung X hot...Pompuan yg X pandai jaga maruah diri pun X hot.
Drp,
Lelaki perasan.

Unknown berkata...

suke no 3 n last skali :)
hehehe
tu la shara sebenarnye

Sheherazade berkata...

no.7 :)

Bukan si buaya berkata...

perempuan main gitar mmg GLER HOT... n sume yg ada sume saya suke!! haha

terbaik!!

ashraf berkata...

aku rasa ramai yg setuju yang last.aku xsuke pmpuan yg ngengada :)

p/s latest entri krayonjingga:
Istilah Komputer
Hobi Lelaki
Serangan Gay

sarah mohamad berkata...

suka yang no 7 . perempuan selamba memang dia jadi herself (:

miya berkata...

like no.7...

yahoo tuhan yahudi?
hutang menggunung nak tunjuk kaya

aku 22 tahun dan tak mekap lansong berkata...

haha! aku tak mekap, aku pakai biasa2 jek bila kuor, aku tak heran pun dgn segala fesyen mak nenek sume, yg penting aku tampil (cewah tampil, wahaha) selesa, dan kemas. paling koman pun aku cuma pakai lipbalm je, tu pun not the glossy2 one. kuor pun pakai slipa jek. dan tudung pun bukan jenis lilit + mengerlip2 tuh. tu pun stil bwh paras dada (siriyes aku rasa besalah kalu dada aku kuor tertonjol2) and i am 22 now, dan amek bidang sains ternakan!

atas sebab itu, sekarang aku boley consider diri aku sbg seorang yang HOT! wow!

Kap berkata...

makan hot & spicy juga tak hot.
aku suka awek memasak & tak layan fast food.

Aini berkata...

Tak reti main gitar & dram, tak reti bawak moto jugak. Suka cantik. Oh memang out of the list secara terang terangan la..haha...

Tak hot tak ape, tapi jgn dibenci ye =)

Datin Lulu berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
Tanpa Nama berkata...

wow, aku memang hot... lipstik dan eyeliner dah 3 tahun tak habis lagi, bedak aku pakai baby johnson, baju pakai biasa biasa je, handbag murah..walaupun gaji aku 5 angka..aku memang hot.

mantul berkata...

lantakla jenis yg camne pun..yg penting pompuan tu sentiasa ada sifat/ciri2 keibuan...tu yg paling HOTTTTT!!!!!!!!!!!!!!!!!

Darkkadabra berkata...

Susah nak cari perempuan Melayu yang aku buleh talk about games and tech.

Nak cari lelaki Melayu yang talk about games and tech pun susah jugak.

mimizuzuhaha berkata...

main guitar mmg hot la bagi aku. sbb aku tak pandai cis!

Ann berkata...

mmgu lps de member ak nmpk 2 org dak pom bawk moto bkuasa besar dlm kampus..

bg aku sgt HOT lah!

ramai pom yg xsuka make up tmsuk aku...

Unknown berkata...

Suka yang main gitar..sebab nampak cam cool dan relax...penah ader hasrat nak blaja gitar tapi tak kesampaian..huhu

Ck berkata...

tang nomo tujuh tu ..wat aku bersetuju sangat.....hee..hee..hee..

Tanpa Nama berkata...

hot?erm...i like to be spicy.

Lili Sakina berkata...

ok aku x hot bagi kau...

shams berkata...

perempuan yang pandai jage dri pun kire hot gak la kan...
byk sudut nk nilai hot ke ke tak..

SUPERMAN berkata...

aku ada semua ciri di atas..

tapi aku bukan pompuan.. hot tak??

Tanpa Nama berkata...

saye reti lukis ngn suke gyle men game. bole lah kire lasak jugak. tapi hot? ehhh? hahaha

zamtercinta berkata...

ingatkan lelaki yg banyak komen..
rupanya prempuan lebih sensitif..hehe.

TheBentPencil berkata...

hebat bro! 1st time gua jumpe post unconventional camni. klu tak asik2 "ppuan yg boleh memasak, ppuan yg suka jaga budak, etc."

gua ada kenal perempuan no 1, 3, 4, dan 6.

sayang sekali, mereka single.
it seems that perempuan2 camni tak laku dekat tempat gua.

they all nak yang ala2 perempuan melayu terkahir. gua kecewa...

WeenAzura berkata...

thumbs up for the last criteria bro.

Cik Lily Putih berkata...

aku yang no. 7 tu. ok tak?

Cieri berkata...

ko tulis y last tu,ramaiii terus pompuan2 ngaku hot. alamek,,before ni tak terasa diri sendir hot kai?

y bertahun2 tak tukar lipstik n eyeliner tu,yuck.dont you know how dirty it is?

aku pakai iphone tapi aku tau cara2 nak JB n unlock phone.aku buat sendiri JB iphone aku n psp(2000,3000) pun insya allah boleh.

aku rasa diri aku cukup lasak.bape orang je pompuan y suke men snobod. y men suka2 tu tak kira la.

tang pakai makeup tu,aku tak berapa setuju. aku selamba tapi when I need to put on makeups,then I will. cam time aku tak bape sihat,ada interview ke ape ke. tapi takde la sikit2 masuk tandas baiki makeup.aku makeup so aku nampak presentable.say YES to neutral makeup bukan makeup y bulu mata 14lapis ngan shading 13inchi tu.

aku tau aku hot before baca entry ko lagi

Tanpa Nama berkata...

pompuan gne tudung labuh pastu rotan sebijik kat tangan baru hot.. ye tak?/

Bidadari berkata...

kikiki. hambek kau sedas. nice one Cieri

LaLa berkata...

S.E.T.U.J.U

gman berkata...

tp masih x hot, perempuan yang over agresif. condescending.

raw berkata...

untung lah korang kat atas tu, HOT kehkehkeh

Tanpa Nama berkata...

i mmg tak hot lgsg lah kalau macam ni.kecewa gila.

Tanpa Nama berkata...

couldn't agree more,lgi satu prmpuan yg reti skate.hot!

ashraf berkata...

pompuan reti skate? trigt zaman dorg tiru2 avril lavigne dlu..haha

sume bajet hot nak men skate.padahal seko2 xreti.haha

SHE berkata...

AKU NK MEN DRUM. DL AKU SLALU TGK PAK SU AKU JAMMING NGAN MEMBER2 DYE KT UMAH NENEK AKU. TP MS TUH AKU KECIK LG. NK JOIN DEKAT2 PON TAKOT. SMPAI SKRG CITA2 AKU XTERCAPAI. JD AKU XHOT. OK, AKU PASRAH.. UWAA...NK MEN DRUM

Amirul Idham berkata...

taste lu sama dgn gua la

Blogger berkata...

Sarah palin hawt?? exotic gile taste. hahaha. Tapi type last tu terbaek. kalau wujud gua nak buat bini.

mashi berkata...

yg las bes..mst rmai sentap...

Tanpa Nama berkata...

nape mantot sejak2 akhir2 ni selalu cite psl pompuan2 yg die rasa hot n cntik???nape dia xcakap "aku rasa bini aku hot".

Mantot berkata...

kalau aku post benda2 camni,itu maksudnya aku tak sempat nak menulis betul2.

Tanpa Nama berkata...

yg pmpuan, tibe2 sume nk ngaku dia yg last.

yg laki, tibe2 sume setuju yg last tu hot.

padahal, kalau pmpuan xmekap, xdenye laki nak pandang. lg dikutuk selekeh, xpandai bergaye ade. cari awek yg mekap tebal bj ketat rmbut rebonding gak.

yg pmpuan, dh laki suke yg mekap tebal, pndai brgaye, baju seksi2 yg jual kat fesbuk tu jugak yg korg bli.

Nadira R berkata...

setuju dengan The Poyo Me dengan comment atas saya ni..

kawan2 saye yg klaka yg lasak yang main game jarang ade bf..slalu nye yg hot2 cantik2 prempuan mlayu terakhir jugak yg banyak org nak. dan selalu nye menjadi bualan rebutan..

and about yg nombor tujuh tu..time kena tunggu awek tu kat toilet mmg la lelaki boring..tapi bila kawan2 puji awek die tu lawa ke pandai bergaye ke ape..dorang gak yang bangge..ye tak..hahaha:P:P

Tanpa Nama berkata...

aku rasa pengkid tu lagi hot la..hahha

THESUPERMOON berkata...

d poyo me, miss nadira are so right. perempuan2 yang dimentionkan mmg jarang ada bf, selalunya mereka akan ada kawan laki2 yg ramai.

tapi yang jelasnya, laki sekarang rata-rata pandang appearance, muka comel, suara manja, body hot, checked!

Tanpa Nama berkata...

1. perempuan pakai jeans, shirt, bertudung yang hisap rokok sambil minum coffee di perkarangan suria KLCC.

2. perempuan yang bertindik di pusat.

3. perempuan yang pakai skirt ketat yang boleh nampak panty liner.

nota (celah) kaki:
pervert kah aku?
kalau ya maknanya kebanyakan lelaki adalah pervert!

sedang mencari awek hot berkata...

meh sini ak bagi contoh utk hampir semua type:

1- bassist sick puppies - emma anzai - hot psl mmg hot n plus point main gitar dalam band. bukan maen sorg2 mcm liyana estrella. tp liyana tu pun hot gak.

2 - drummer the corrs - name x igt tp die nmpk sgt hot time maen drum.

3 - pompuan dlm nitro circus skali dgn travis pastrana tu.

4 - youtube cenel rocketboom. name x igt la plak. ades. yg ak igt die hot.

5 - ade sorg awek kt central market. hot gile tgk die lukis komik.

6 - ellen degeneres. umur dh 50+ tp masih cute n sweet. yg paling penting die entertaining n kelakar gile.

7 - sile cari sendiri di kawasan masing2. yg ni bagi aku kdg2 hot tp slalunye tak hot. sempoi bwat member, ye. bwat awek, susa sket. haha.

sekian, contoh2 yg korg bley rujuk. yg general x igt name tu mintak maap la ye.

rare breed cmni susa nk cari. sume nk pompuan melayu terakhir jek.

Tanpa Nama berkata...

so mak korang yang jaga korang saampai besar panjang tu tak hot la ye? asyik2 jaga anak..boleh korang ckp mcm tu ye..ni yang buat aku hot ni!

Tanpa Nama berkata...

pompuan yg bole repair keta, plumbing, power electronics, repair brg elektrik.. ni kategori HOT! kan?

Tanpa Nama berkata...

bini aku kerja, buat master part-time, anak aku 3 org, weekend dia pi kelas, mlm dia masak utk aku dan anak2.hobi dia fotography and big bike.dia cun.aku suka,aku sayang dia. hot tak bini aku?

Mantot berkata...

hot bang.
cuma sepadan ke tak abang dgn bini abang tu?hihihihi

ini yang termampu berkata...

alahai semua keKala tak reti.. tak hot la ya..

hehe.. keKala boleh masak je, reti kemas rumah, bongkar rumah pun reti..

hot itu subjective... i like hot and spicy KMC(bunda keKala punya word)

Tanpa Nama berkata...

nak yg lawak?cuba cekidaud Chelsea Handler.lawak tahap gaban,tp utk yg memahami sarcasm jelah

rekbing berkata...

no1 tu mmg jadi top list aku sjk dari azali lagi..hehe

Tanpa Nama berkata...

perempuan no 4 tak wujud. chanel youtube rocket boom tu dia dibayar...sama mcm pompuan dalam techtv dulu...semua tu APA PUN TAK RETI MAIN/INSTALL. pathetic.

KALAU ADA YANG MAIN PUN game bodo mcm facebook...itupun tak lama...

anony mana yang nak hot kat emak sendiri tu?? tu lagi bodo...bodo mcm anjing.patutla game pun tak reti main.

ashraf berkata...

anonymous atas ni pon bodo gak. kutuk org die pn anonymous gak. haha

lepak la. ni kan skadar blog untuk dibaca2 je. tu pun nak mara2 adeh

milo boyd berkata...

thanks mantot..aku tau aku hot. aku memiliki semua ciri di atas kecuali main drum. hehe ;)

mimizuzuhaha berkata...

milo: hebat la ko. goreng gitar sebijik kat sini

LoveShak berkata...

Wei...aku ada 1, 3, 4, 6 dan 7...weee...xsangka i hot ye...wakakakka

milo boyd berkata...

mimizuzuhaha, tuh satu je yang buat aku kurang hot..aku tak reti memasak atau menggoreng. dan nak menggoreng sebijik gitar bukannya mudah. LOL!

mimizuzuhaha berkata...

milo: jom blaja menggoreng nasik goreng ikan masin dgn pakcik hb1. pergh ikan masin dia aku ingat sampai skang

Tanpa Nama berkata...

Bro, kena tengok music video ni,
Hot giler Daphne Iking main dram.

Grrrrrr

http://www.youtube.com/watch?v=K6ig6rFc1fo

milo boyd berkata...

aku nak blaja men drum sambil mengoreng nasi..supaya aku bertambah hot. hahaha

raihana berkata...

anonymous yag cerita pasal wife dia multi-tasking n hot tu sweett sgt!

saya suka tgk suami yang peka dan mengagumi isterinya!

Unknown berkata...

HOT kot sbb no.6

belum start bercakap boyapren ku dah gelak.tak paham tol.tapi beliau berkata kelakar tengok kelakuan daku.pelik tapi bener.

m.a.n.n.e.q.u.i.n berkata...

Gua ada guitar, tapi tak pandai main pun. Dok sangkut kat bahu je. Hot kah? Kahkahkah!

Mizah Adam berkata...

aku main dram! tp takde pon org dtg kat aku kata aku hot?? ala... jgn la malu2! aku main dram tak bererti aku ganas.. O.o

Renee berkata...

hey! i read basic drums note, strum the guitar terribly but pass the changing of simple chords, draw cartoon, wear light make up, selamba n sometimes witty (tapi aku men game yg berakhir dgn ville saja) and I AM HOT??!?!?!
thanx man..u just made my day; today.
smlm aku rasa mcm nk mati jer

Z H berkata...

aku yang selalu rempit ngn motor ulang - aling dari ampang - beranang boleh dikategori hot la neh? wahh , beshnye!


PS : pakai baju kurung lagi tau :P

Tanpa Nama berkata...

oh man, such a geek and nerdy. euww..
haha, ko mesti tak hensem kan.

Mantot berkata...

aku hensem

Nazsabrina Iman Zulfikar berkata...

I'm no 3,4, 6 and 7 but hehehe aku tak hot pun...

Tanpa Nama berkata...

setuju sgt2..i like the last one.. :) 205% like..

Unknown berkata...

saya suka pepmpuan kalu gigi dia dikategorikan sebagai pagar ta siap tapi mmpu tersenyum lebar... love christinna perri!

iamBIG berkata...

gua bawak motor cam rempit...so gua hot...muahahaha....

Tanpa Nama berkata...

aku ada sumenya...adakah aku super duper hot????wooowwweeeee!ahahahhahahhh

Catpucinno berkata...

adakah saya hot kalau saya main DOTA . all rampage ! XD

Tanpa Nama berkata...

aku xsuke pompuan yg mengaku dia hot.nuff said.

saya 20 thn berkata...

dpt awek/bini yg boleh main game skali best gak...just jgn melampau2 dah laa..hehe

nihara berkata...

wau..ahahah..sy out of the list.

plain83 berkata...

No.1, 5 n 7..itu adalah saya. Kira rare spesis la kot yek? Visit my art gallery at deviantart n my mp3 gallery n contribution at ultimate-guitar ^^

fara feroza berkata...

yang lawaknya..... ada gak girl yg cakap dia no 7..pastu listkan kelebihan dia..hahaha...adakah itu hot..?? confuse..:)

Unknown berkata...

saya perempuan yang lasak dan saya seorang perempuan yang selamba . baru rock gitu . \m/

eddeved berkata...

kau jangan tak tau, lelaki yang main gitar dan dram pun hot juga...kalau aku pegang gitar...baru pegang gitar, belum main lagi...pompuan kat bawah pentas semua dah cair dah...ha ha ha ha!!