Oktober 18, 2010

Berita Terbaik Yang Mampu Membuatkan Lelaki Melayu Berhijrah ke Zimbabwe

HARARE – Seorang lelaki Zimbabwe mendakwa sekumpulan tiga wanita menculik, memberinya dadah sebelum merogolnya dalam kejadian serangan seks ke atas lelaki yang berlaku buat kali kelima dalam tempoh setahun, kata seorang jurucakap polis semalam.

Lelaki berumur 26 tahun itu memberitahu polis dia ditawarkan untuk menumpang kenderaan yang dinaiki wanita berkenaan di bandar Bulawayo selatan Zimbabwe.Namun, lelaki itu kemudian tidak sedarkan diri apabila tubuhnya ditolak ke belakang manakala kepalanya ditutup dengan pakaian semasa berada di dalam kenderaan tersebut.Dia mendakwa tidak sedarkan diri selepas diberikan sejenis bahan yang rasanya seperti alkohol.“Selepas dia terjaga, lelaki itu berada dalam keadaan bogel dan wanita-wanita itu merogolnya bergilir-gilir dan menderanya,” kata jurucakap polis itu, Wayne Bvudzijena.

Lelaki itu memberitahu polis, dia tidak sedarkan diri selepas serangan itu tetapi kumpulan wanita tersebut kemudian bertindak meninggalkannya.“Wanita-wanita itu mengambil wang sebanyak AS$300 (RM929.25) dan telefon bimbit,” kata jurucakap polis tersebut.

Kejadian yang berlaku pada Jumaat itu merupakan serangan kali yang kelima dilaporkan pernah berlaku di beberapa tempat di negara ini melibatkan sekumpulan wanita pelbagai saiz badan.“Ia mungkin satu kumpulan atau lebih yang melakukan kejadian itu. Dalam semua kes, si mangsa tidak sedarkan diri dan mereka diberikan dadah supaya berasa pening,” kata jurucakap tersebut.

Serangan seks yang dilakukan oleh sekumpulan wanita ke atas seorang lelaki dilaporkan buat kali pertama pada November tahun lalu.Menurut akhbar Herald, dalam serangan itu, tiga wanita menculik seorang lelaki berumur 18 tahun.

Pada Februari lalu, empat wanita memaksa seorang lelaki berumur 25 tahun untuk melakukan hubungan seks dengan mereka.Bulan lalu, seorang lelaki berumur 44 tahun yang dipaksa memakai kondom menjadi mangsa rogol dua wanita.Seramai tiga wanita turut merogol seorang lelaki berumur 30 tahun yang telah diberikan dadah.

Berdasarkan undang-undang Zimbabwe, dakwaan merogol hanya dikenakan terhadap lelaki. – AFP
Link 

30 ulasan:

Pieka berkata...

huh? >>_<< unbelievable..wanita bernafsu apekah ini....

Tanpa Nama berkata...

hahaha..mmg patut lah lelaki kt malaysia ni berhijrah ke zizbabwe

Nerzhul berkata...

pelik juga wanita rogol lelaki. mungkin deberi viagra kepada mangsa. :P

macamcilanat berkata...

hahaha. mcm cilanat. haktui!

basikal berkata...

bro,jom pndah zimbabwe

GR33N berkata...

klau jd kat sini cam mana ek..

nk buat report polis pun bole kene gelak satu balai...

pastu nak inform gf " I bukan teruna lg, bkn atas kerelaan..

mesti trauma abis...

PutraRocker berkata...

jom ke zimbabwe..hahah

mat karung guni berkata...

Damn..baru ingat nak gi danok..

gary berkata...

Melayu berhijrah ke Zimbabwe? Tsk tsk tsk.

Check balik facts. Kemungkinan besar takkan kena culik sebab saiz tidak menepati tahap piawai.

Setakat saiz Melayu ni memang kena gelak. Just imagine, lelaki Melayu kena culik then nak kena rogol. End up kena gelak ramai-ramai and tangkap gambar.

On the bright side, he might have survive the gang bang. Polis Zimbabwe pun for sure akan gelak jugak. Pity.

Tanpa Nama berkata...

taknak pindah.......hitam.

Tanpa Nama berkata...

anon October 18, 2010 3:38:00 PM ..

kau nie putih sangat ka?

Tanpa Nama berkata...

aku tak putih, tapi mantot putih

d_uzid berkata...

marketable kah kita...hahaha ;p

Tanpa Nama berkata...

ni la sebabnya lelaki zimbabwe pindah malaysia. bersepah tuh!... tak tahan kena rogol. mai malaysia rogol wanita meleis haha!

Abdul Latif bin Mokhtar berkata...

This day everything is possible!! haha

ladymiss berkata...

yucks

Ck berkata...

masalah nyer selera ker lelaki melayu ...kalau kena rogol dgn diorang...nama pun rogol..bukan boleh pilih2 lawa ke idak...hadap jer lah mana yg datang...hahaha...

Tanpa Nama berkata...

zimbabwe??
klu dirogol dan dibayar pun, aku tolak!!!

haha

Tanpa Nama berkata...

suka sangat ke di rogol sampai sanggup nk pindah ke zimbabwe??
xfaham laki2 melayu skrg..

Yan berkata...

perempuan melayu jer yg tergila2kan negro nih.... hitam legam, bibir tebal, lubang hidung serombong kapal camtu diaorang sanggup.. tak paham aku... tang 'tu' besar kot...

Tanpa Nama berkata...

kalau pompuan zimbabwe semua stok mcm bik mama, aku rela mati le dari dirogol...hahahah

rekbing berkata...

kalau pakse, boleh "naek" ke?
musykil2...

Tanpa Nama berkata...

Kepada yang allergic dengan Zimbabwe..you all dah tak de choice..sebab kerajaan lakirosmah bininajib memang akrab dengan zimbabwe..

1) Ibu Pejabat Projek Pusat Komuniti DHRRA-ERA, Petaling Jaya telah menerima penghormatan apabila dikunjungi oleh delegasi dari Zimbabwe, yang diketuai oleh Timbalan Perdana Menterinya, Thakozani Khupe pada 22 Februari 2010 yang lalu.

Delegasi tersebut turut disertai oleh beberapa tokoh, termasuk Pengarah Eksekutif Institut Demokratik Africa (ADI), Tashinga Mtindike dan pegawai-pegawai dari Kedutaan Zimbabwe.

2) Baru2 nie, Persidangan (sampai) KEMUNCAK Bik Mama Sedunia pon dihadiri oleh isteri Presiden2 Negara Afrika.. (duit sapa la agaknya diguna untuk sidang sampai kemuncak nie..)


dan yang terbaru 19 Oct(siap bagi nasihat kat UMNO lagik)..


KUALA LUMPUR: Tokoh politik antarabangsa menyifatkan media baru bukan saja berperanan membantu perkembangan politik sesebuah negara, malah pada masa sama menjadi ancaman yang perlu ditangani secara bijak oleh kebanyakan parti pemerintah.

Ahli Parlimen Mutare dari Zimbabwe, Monica Mutsangwa, berkata parti politik juga perlu berusaha lebih bagi mengemaskini laman web bagi memastikan ia mampu menjadi jambatan penghubung antara masyarakat dan kerajaan.


“Melaluinya, masyarakat dapat terus menyuarakan pandangan dan cadangan kepada parti pemerintah untuk terus memastikan keterbukaan dan ketelusan,” katanya pada forum antarabangsa Pembentukan Warga Global: Liberalisasi Media dan Realiti Politik Baru, di sini semalam.

Tanpa Nama berkata...

Seramai 16 Wanita Pertama mengesahkan kehadiran pada Sidang Kemuncak Wanita-Wanita Pertama 2010 di Kuala Lumpur. Mereka adalah wanita pertama dari Albania (121), Congo (31), Gambia (75), Ghana (122), Jamaica (120), Kiribati (-), Laos (40), Mali (78), Mauritius (150), Mozambique (69), Nigeria (14), Paraguay (106), Seychelles (115), Sierra Leone (28), Sri Lanka (25) dan Zambia (56).

Sumber: Berita Harian

Angka dalam kurungan bukan merujuk kepada berat badan Wanita Pertama negara tersebut, tetapi adalah kedudukan negara itu dalam Indeks Negara Gagal.

Negara yang mendapat nombor satu pastinya negara paling gagal di dunia (tahniah negara lanun Somalia!).

Untuk makluman Malaysia berada pada kedudukan ke-110, jika berdasarkan pada 16 negara yang hadir maka Bik Mama kita berada di antara Wanita Pertama Paraguay dan Seychelles.

Punk Princess berkata...

Mantot, jwb ar..kalau benda tu dipaksa n dirogol, boleh keras & naik ke??hahaha..

Mantot berkata...

aaa..peluang untuk threesome bukannya selalu ada,heheheh

Edward Haste berkata...

hahahahahah HAHJHAHAHAHAHAHAHAHAHHAH .....lawak la ko tot...hahahahahahahah HHAHAHHAAH

Kayusatu berkata...

Korang pompuan Melayu jangan ketawa.
Cerita ni Mantot bawakan supaya jadi pengajaran.

Kalau tak nak lelaki Melayu pindah ke Zimbabwe pompuan melayu mestilah menawan memikat hati. kalau tidak korang dapat Jamal Abdilah je sorang.

Larat ke dia.

Paling tidak pun maksud Mantot korang patut sedia main kayu satu kongsi tiga orang.. hah itu kan maksud ko Mantot...hehe

plain83 berkata...

hmm..agknya leh trauma x si Kayusatu ni kalau kna rogol dgn 3 big mommas berpenyakit sifilis/gonorea smpai bontot dia pon kna jolok dgn besi smpai lobos?? kalau dia suka tu x tau la pulak kan..LoL

masjayeng berkata...

Tuan punya web bangang ni orang apa hah?kalo bukan melayu pegi balik kelinglah lu cakap banyak pulak.