Ogos 29, 2010

Video Ini Adalah Salah Satu Benda Paling Lawak Dalam Dunia



9 ulasan:

~ Muhamad Nor Haqim ~ berkata...

haha..tersedak2 sambil mkn nasik :p
xde lg dah ke ah-ha?

Along berkata...

Adeh...terkencit aku dok gelak tengok video ni. Alahai, dah arwah dah pun Din Beramboi ni...tapi lawak dia memang on spot la..

How much...I love u...the rice...

Q berkata...

ah ha dah tak cukup korem
kira terkubur la tu

Ann berkata...

haha lawak tol lah....terkedu cikgu bi tu..

Other Malaysian berkata...

arwah Din Beramboi mmg ckup sinonim dgn lawak spontan, takdak dlm skrip. al-fatihah utk beliau dan jasa-jasa beliau dalam menghiburkan kita selama ini dgn lawak2nya.

:)

marina anakcikbob berkata...

a'ah..penah tgk video ni kat youtube..
sakit perut gelak..

JePh berkata...

along : hg kena pi spital tu. bahaya oo kalau gelak sambil terkincit..

ngeh! ngeh!

It4Ch1 berkata...

ooh joanna bessey!

typo berkata...

3 days to EURO 2004...pergh dah 10 tahun dah...damn