Jun 02, 2014

Dilema Melayu Dalam Bentuk Komik 01


9 ulasan:

Shamsiah Abdul Rahman berkata...

Deep..

Tanpa Nama berkata...

waalaikumsalam saudara sesama Islam :)

Cerita Goreng berkata...

Lebih islam dari yang dah lama islam

air gunung berkata...

Melayu ni faham ke beza melayu dgn islam.
Keratapi Tanah Melayu tu Islam lah yer.

Muhammad Syahmi berkata...

Belum apa-apa lagi dah buat tohmahan. Sian dia...

Tanpa Nama berkata...

Banyak ye backup kau cina. Korang ni mungkin belum lg kena dgn kaum ni. Di alam pekerjaan misalnya. Org melayu di layan macam najis. Backup la lagi. Ini bukan soal politik. Ni mmg kenyataan. Backup la lagi.

Tanpa Nama berkata...

Aku x faham knpa ada komik cemni. Adakah sebab kebencian ko seniri kpd org2 melayu? Penah ko duduk ke dlm kawasan melayu. Aku rasa selama aku idop ni x penah rasa pon cemni kat cina...ko paranoid eh..

Tanpa Nama berkata...

So ko patut bersyukukr sbb ko x dikelilingi org melayu mcm dlm komik diatas. Sbb tu ko x faham kenapa adnya komik sebegini. Ko bace n paham content suda la. X yah nk menganjing penulis blog ni. Ape pn c bole

Tanpa Nama berkata...

Aku pon benci cina