Jun 12, 2014

Masa Depan Generasi Pelapis Drag Queen Melayu Nampaknya Cerah


Pada hari itu, ketika membeli belah, darah period Iqbal turun buat kali pertama.
Gambar ini diambil ketika Iqbal menunggu rakannya membelikan sanitary pad 
sambil darah keluar dari farajnya.


Salahkah kalau aku katakan yang berbaju hitam tu, jika dia memang betul2 wanita, 
dia boleh diconsider orait jugak la. Mungkin ini kerana
wajahnya mirip penyanyi kumpulan Bunkface? 

Aku rasa sebab topi dia tu kot.


Satu2 nya benda yang aku paling tak paham mengenai wannabe woman 
macam diorang ni adalah, kenapa kadang2 aku tengok perempuan punya lembut 
pun tak selembut kau semua? 

MANA ADA PEREMPUAN BERDIRI 
TERKEPIT2 KAKI DAN TANGAN CAMTU BRO (SIS?) 




21 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

kapit telur ...nanti lama lama masak boleh pecahkan

Tanpa Nama berkata...

tlg bagi link FB -- nak add buat bg ceramah kat inbox dia.

Eray Majid berkata...

nie mesti bukan negara malaysia, malaysia bagus...nie mesti negara pasir berdengung nie

Tanpa Nama berkata...

pengsan..kalah aku sbg perempuan xberapa melayu dan bukan terakhir nih..kahkahkah

Tanpa Nama berkata...

Kalau aku jumpa spesis ni, aku tarik telur dia sampai lantai, lepas.. mcm lastik. Baru ade akal hidup dia.

Tanpa Nama berkata...

aku ni pompuan, tahan kencing pun xde la bersilang bagai nak rak kaki cenggitu ha. hahahaaa

Tanpa Nama berkata...

bagi la link fb dorang tu

Tanpa Nama berkata...

dia perasan diana danille lah tu.. i nak kepit camtu jugaklah bila tangkap gambar nampak ayu sangat. memberi inspirasi! awwwwww....

ejaMaria berkata...

haaa???
*tak terkomen sudah...tarik nafassss

Khamsi Abdullah berkata...

bangun pitam bangun pitam sambil muntah

Tanpa Nama berkata...

masalahnya si iqbal tu nak nampak macam perempuan pun muka dia, macam budak2 tak cukup umur je. hampeh gila babi, jembut tak tumbuh lagi weh!

Tanpa Nama berkata...

nah amek...mohon bahan secara berjemaah..jgan pegi solo..kah3~

https://www.facebook.com/ahmediqbal.azam?fref=ts

Mantot berkata...

ARGHHHH! AKAUN FACEBOOK ITU!
MY EYES!MY EYES!

Tanpa Nama berkata...

dah kesini dah diorang ni haritu aku tengok kat KHK. :) cepat betul mantot buat kerja. *ke mantot salah sorang admin KHK? maaplah eden tak tau.

Cerita Goreng berkata...

Dia tengah tahan kencing kot

Tanpa Nama berkata...

mudah2an takdak laa dari keturunan aku yg mcm tu, amin.

Unknown berkata...

salam mantot.

kita da nak masuk ramadan ni...aku tiba2 tersedar satu benda.

aku rasa aku kena stop baca blog ko ni.

just for one reason. aku rasa aku tak larat nak tengok aib orang as much as aku tak larat nak mintak ampun atas aib aku.

entahla. kalau kau rasa posting this can make change, kau teruskan. kalau in the end just kita mengutuk ramai2, nothing changes.

mata aku x nak tengok aib sapa2. sorry la..faktor usia yg semakin bertambah.

sala

zolar berkata...

MACAM-MACAM HAL LA

Tanpa Nama berkata...

aku lagi tak ley blah kalau ada yg komen cute lah awak ni lagi lagi jantan. fuhhhh. tak beragak.

Fara Abdul berkata...

ini yg dipanggil drag queen?

tolonglah. its an insult to the real drag queens, man.

ini bukan drag, tp makhluk hibrid lelaki-perempuan.

ada beza tu.

nak tengok real drag? google Rupaul Drag Race. baru ko tau apa tu drag queen.

bukan terkepit2 mcm ni.

Tanpa Nama berkata...

https://m.facebook.com/ahmediqbal.azam?refid=46&sld=eyJzZWFyY2hfc2lkIjoiNTYyNmY4MmJiYTI0MGViNzdhOTBhOTdhNDNkNWMyODEiLCJxdWVyeSI6ImlxYmFsIGhlcmUncyIsInNlYXJjaF90eXBlIjoiU2VhcmNoIiwic2VxdWVuY2VfaWQiOjE3NjA0Mjc4MSwicGFnZV9udW1iZXIiOjEsImZpbHRlcl90eXBlIjoiU2VhcmNoIiwiZW50X2lkIjoxMDAwMDI2MTAzNDIwNDUsInBvc2l0aW9uIjowLCJyZXN1bHRfdHlwZSI6MjA0OH0%3D&fref=search