Jun 18, 2014

Oh Lord, I Am So Gay.



Waktu aku sekolah dulu, ada senior aku tala jubor junior dia waktu subuh, kena tangkap dengan warden. Malu gila dia dimalukan satu sekolah dengan berdiri depan perhimpunan. Aku tak setuju dia diperlakukan sedemikian rupa tapi aku paham kenapa pengetua aku buat sedemikian. Tapi zaman sekarang ni kalau buat camtu mesti mak bapak dia cuba pertahankan dia dengan menggunakan aspek ;

1. Kesan psikologi
2. Kenapa anak dia dijadikan contoh?
3. Itu adalah pilihan hidup dia yang terjadi secara consensual (suka sama suka)

20 tahun kemudian, golongan2 tersebut kini sudah mula berani menayangkan aksi sumbang mereka untuk tayangan ramai.

Terima kasih social media.
Sebelum ni, makanan yang kita makan hanyalah sekadar makanan.

Tapi sekarang ni, roti canai pun boleh jadi art yang perlu dikongsi untuk semua.

13 ulasan:

AfendySaid berkata...

Aku suka part roti canai tu

Tanpa Nama berkata...

dorang ni xde mak bpak or family ke yg maybe someday accidentally akan terlihat gmbar anak jantan mereka dikekah oleh makhluk sama jenis? apa akan jadi kalau kita adalah ahli keluarga salah sorang makhluk ni? muntah hijau? terkancing gigi? mati keras?

eh, aku harap, junior tu bukan kau tot... hehehe.....

Tanpa Nama berkata...

Kote mamat ni suka kat lubang taik sejenis manyak bucuk lah kawan

Tanpa Nama berkata...

Selain media sosial, terima kasih kpd blogger krn termasuk dlm golongan yg membantu repost benda2 cenggini.

Tanpa Nama berkata...

Btw, aku setuju point ko. Gambar je...

Cerita Goreng berkata...

Mata aku berdarah

Xeno berkata...

"Itu adalah pilihan hidup dia yang terjadi secara consensual (suka sama suka)"

habih tu lepas lahirkan anak, lepas tangan jela ye? takde pendidikan? tak suka la parents macam ni. Tu bukan parents tapi ATM (kasi duit poket je)

Tanpa Nama berkata...

Ade style nk cover yg mereka bukan che gayah dpn mak ayah or family, dgn cara berkahwin secara normal tetapi life che gayah still on. Kesian kat bini, anak.

Tanpa Nama berkata...

Golongan ni tak pcaya pada keujudan akhirat... Dah tentu tak beriman pada Allah.. (mohon Allah kurniakan pertujuk pada kita sume.. Amiin)

Tanpa Nama berkata...

Anon 10:43, golongan yg mcm itu la yg termasuk dlm kategori haram berkahwin dlm islam, sebb dia akn menganiayai bini dia sendiri.

Tanpa Nama berkata...

Kebetulan kes ni dibincangkan dlm asalamualaikum di tv alhijrah harini. Rupanya byk kot kes mcmni! *oksigen plssss....

Tanpa Nama berkata...

Byk yang dah bertaubat atau memang ada naluri tu tapi tak pernah buat seks dgn lelaki. Mcm aku mmg tertarik dgn lelaki yang tampan, kulit cantik, wajah manis dan badan sihat. Cara melawan? Mestilah cari bini yang lebih cun dari lelaki tersebut. Tak suka tgk perempuan selekeh. Sekarang dah anak 5 bahagia pun tak pernah main belakang. Lagi pun lelaki mcm aku ni setia, tak tengok perempuan lain. Tgk lelaki n selalu kena goda sebab lelaki tampan di gym tapi buat seks dengan bini je. Geli lah weh jolok jubur.. bukannya dpt anak pun. Naluri sukakan lelaki kacak tu semula jadi tapi jangan ikutkan nafsu. Setiap kita ni ada ujian dari Allah.

paket wisata bromo berkata...

Bingung deh,, kenapa orang ini bisa begini ya,,, :D