April 11, 2014

Ramai Yang Dah Mula Melupakan Mengenai MH370. Barangkali, Ini Dapat Refresh Ingatan Anda


Sebelum kau kata diorang ni dua orang imposter atau dua orang poyo, lelaki berumur belah kanan itu adalah seorang hakim yang bertugas di Malaysia dan dilantik oleh pemimpin kita sendiri, Mahathir Mohamad sebagai hakim kepada Kuala Lumpur War Crimes Tribunal. Dan jika kau wondering apa yang diorang borakkan sampai sejam ni...kau tengok video ni sampai habis.



Apa yang kita boleh buat adalah kita tunggu dan doakan aje la agar apa

7 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

salam,
bole tak blogger explain in malay?
nak sangat tahu tapi tak bape pandai ler omputih

Tanpa Nama berkata...

Maharaja Lawak mana leh lupa. Cerete PRamlee lgi sedap

Tanpa Nama berkata...

http://azlyrahman-illuminations.blogspot.co.uk/2014/04/why-ban-noah-in-islamic-countries.html

Tanpa Nama berkata...

http://www.pakistantoday.com.pk/2014/03/15/comment/coucil-of-islamic-ideology-declares-womens-existence-anti-islamic/

Tanpa Nama berkata...

Yang bab Pakistan ni, satire saja.
Macam portal berita the Onion.

KharizmiSG berkata...

aku skip terus tengok video bawah..so pilot tu kene laser tu terus terbakar la kan ?

rantai berkata...

mula-mula dulu rasa sedih juga sebab ramai penumpang terlibat ... sekarang tak sedih dah sebaliknya rasa marah pula sebab banyak sangat alasan, fakta tunggang langgang, sekajap itu sekejap ini .... rasa macam kena bodohkan je dan kena tipu hidup2 je .....