Ogos 06, 2013

White Spiritual Boy Raja Utusan Allah Smells Like Teen Spirits


Kenapa makin lama makin ramai orang yang pelik2 ni?
Raja Utusan Allah Akhiruzaman FASA 1?

Fasa 2 camne?

Kita dah ada ; 
1. Rasul Melayu
2. Raja Kerajaan Langit
3. Pemilik sebenar Lahad Datu
4. Raja Sebenar Langkasuka
5. Melayu Pembantu Kepada Maharaja Cina
6. Penjual 'air mineral' dari sarang anai-anai yang makan 22 juzuk Quran

Esok2 mungkin ada ; 

1. Assistant Malaikat
2. Rasul Kepada Parti DAP
3. Maharaja Malaysia
4. Penjaga Masa dan Waktu
5. Gadis Melayu penebus dosa


18 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

hahahahahahahahahahahahahahahaha...

adeh..lawak bebeno.

Tanpa Nama berkata...

Bayangan tuhan lama dah ada :P

Time Keeper eh.. ada juga mengaku sebagai malaikat huhu

Carlos Santiago berkata...

hahahahaha...

Tanpa Nama berkata...

sebab depa bangang cam lembu...sbb tu r..

Annakholat Atastokhdevishizar berkata...

rupa-rupanya byk meleis gila...

firdaus m berkata...

dear guys,

satu lagi cerita gila.

http://firdaus-9898.blogspot.com/2013/08/when-religious-guy-comments-about.html

ada org suruh rajagobal masuk islam due to recent defeat to japanese team.

selamat hari raya semua.

Tanpa Nama berkata...

sila la gelak wahai umat sekalian.itu SB ngan B4 unit la bodoh.wayang.tp bila wayang kena gelak,org yg gelak akan ditangkap.

plain83 berkata...

mereng2 pon ada pengikut tu... adess apa benda la yg ada dlm kpalahotak dorang niii...

Tanpa Nama berkata...

Boleh join Raja Lawak.

Shahada Fauzi berkata...

mampu geleng kepala je..kesian betol..sakit jiwa gamaknye ni..aduhai..

Tanpa Nama berkata...

WHITE SPIRITUAL BOY?????
what the F**K!?

kaya gila mamat ni..nak kawan laaa.

Tanpa Nama berkata...

plis laa.....rasa nak ditampar2 je muke tuu..(annoying!)

JAKA berkata...

ramai org gila akhir zaman ni. gelaran berjela2 tu sap ayg anugerah? sendiri cipta la. utk glamor. sedangkan perjuangan dlm islam masih byk boleh dibuat, kenapa nk menyusahkan org lain dan menganggu keharmonian? klau nk tahu dajjal2 kecil dan Nabi2 palsu, biasanya mereka ini akan mengujudkan imej yg pelik2 mcm hebat sgt. org yg tinggi makam dan bertaraf wali tk perlu glamor mcm tu. doa mereka sudah menjadi senjata ampuh. mulut mereka masin. pancaindera mereka dibimbing oleh Allah... bukan mcm yahudi mabuk pakai jubah ambik foto dan reka gelaran hebat2 mcm budak gila isim tk siuman. helo bro berjubah yahudi mabuk.. insaflah. mengarut budak mabuk ni la

JAKA berkata...

kalau zaman Syaidina Umar rdh dh lama kena pancung budak ni tanpa bicara. tu sebb syiah laknatullah sgt benci pada Umar rdh. sama benci mcm syaitan benci Umar rdh.

maybe budak ni agen syiah la. pakaian hitam tu dh memang favourite syiah. lepas ni sure naik pangkat jadi nabi dan rasul. lepas tu mengaku imam mahadi, lepas tu last sekali naik pangkat jadi tuhan.

kalau nk sesat pun jgnla main2kan agama. biar sesat enjoy nikmat dunia dpd permain2kan agama.

Tanpa Nama berkata...

Tgk muke pun dah takut....mcm org gila pun ada

mohd. hafidz berkata...

5. Melayu Pembantu Kepada Maharaja Cina

Siapa yang mantot kata Melayu Pembantu kepada Maharaja Cina nie...??

Aku tak tahu cite pun...

Tanpa Nama berkata...

Mantot beraya sakan...

HidzJ berkata...

Serius aku senak baca tapi aku agree memang ntah apa gamaknye tak kena ramai sangat ha manusia pelik lately. Ngeri je. Semoga seluruh muslmin dan muslimat berada di dalam lindungan Allah. Thanks bor for the update.