Jun 16, 2012

WTF?

Double U Tee Eff...

16 ulasan:

Cik Siti Fairuz berkata...

Manja? perlu dijaga? Baik anda tidak dlahirkan terus... atau bahasa ayunye..pigi mamposi
Mantot lyn metro? adakah anda jg sampah?

aslina majid berkata...

aku rela terjun bangunan dari baca cerita camni aaaaaa...

aslina majid berkata...

shahrizal ni sapa?

onlajer berkata...

Ada gua kesah dia ni siapa

Sey-jii Ha-fiz berkata...

entry sampah dari artikel sampah dari lelaki sampah dari paper sampah

Master Yoda berkata...

Hahaha...menjatuhkan IQ je baca pasal Shahrizal ni...

Elok2 IQ gua setarag Al-Biruni atau Al-Khwarizmi, jatuh sampai ke taraf Ibrahim Ali kalau baca psl si Shahrizal ni

ajib berkata...

world taekwondo federation? jgn mencarut la oii. jaga attitude sket

Tanpa Nama berkata...

WTF shahrizal la, shah jazzle la.
diri sendiri tak terjaga.
jaja pelir sana sini
tukar2 gf.
WTF.

Akira Al-Fateh berkata...

Kenapa semua orang emo ni. haha.

Mak Wardah berkata...

Salam kenal, boleh tak akhbar tak jadikan headline cerita2 yang tak ada kauliti langsung macam ni,,,

Prince of Noob berkata...

pertamanya memang dafuq... patut cakap nak pilih isteri yang boleh menjaganya dan bermanja, bukan teman wanita. ingat ada teman wanita bolehla nak bermanja2 belai rambut baring atas riba peluk2 urut2 tolong handjob sekali?

btw siapa malaon tu?

Tanpa Nama berkata...

noob,, apa kau mencarut neh

Tanpa Nama berkata...

nilai sebuah pemain hiburan,yg besnya ada yg kata jatoh sampai ketahap ibrahim ali ...wakaka.

NeoYagami berkata...

i'm gettin to like this blogger more... damn who's the guy?.. i like hang punya komen noob.. blog nie kena taruk rating 18sx.. xsesuai utk kanak2....

Sang Merah berkata...

pilih teman wanita y boleh menjaga nya....i think he's looking for sugarmummy hehehe....

Tanpa Nama berkata...

Dari layan mamat ni, baik layan hero tamil.. Mamat ni gah jer lebih, tapi IQ zero..