Jun 10, 2012

Gambaran Masa Depan Orang Melayu


"Panasnya bontot aku ini Kudin!"

"Biar Kudin kipaskan bos!" kata Kudin.

2 minggu kemudian,
Kudin jadi calon pilihanraya.

8 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

mantoppp~ haha

jawa tak berapa pure melayu berkata...

Bahagianya hidup dalam ketuanan melayu. Ini yang kita nak.

Tanpa Nama berkata...

kah kah kah

Prince of Noob berkata...

bila manusia bertuhankan kuasa dan duit macam ni lah jadinya...

wonder why berkata...

Jangan bimbang nama dah naik.Winnable candidate.Tak payah nak gosok telor dia lagi,

berkata...

refer: The Godfather (eg. 1 & 2)

Anak Pak Muin berkata...

padu! kahkah

fakeplasticlife berkata...

aku teringin nk tgk perubahanan pada malaysia..tak tahan rasanya tgk masyarakat skrg dgn mcm2 masalah..lebih2 dgn masalah sosial..risau, bimbang..
masalah ekonomi pon sama...teringin rasanya nk berada pada hidup yg lebih selesa...bukan cukup2 mkn je wlaupun berpendidikan tinggi, tp gaji masih di takuk lama..harga
brg2 semakin meningkat..mcmanalah hidup2 mereka yg berpendapatan tak seberapa tu..

tp terfikir jugak..boleh ke parti lain ambil alih? sbb pilihraya sendiri tak adil! pengundi hantu ramai! huh..