Jun 21, 2012

Nasihat Paling Berguna Untuk Semua Bapa Selangor


Sudah2 la BN.

Gi la nasihatkan dulu anak2 pemimpin tertinggi kau dulu..
sebab satu masa nanti, diorang tu la bakal Presiden UMNO.

Asyik2 pukul orang,minum arak,kaki joli,kaki pempuan, join industri hiburan.
Penyokong senyap pulak bila ada kes.

Tapi kalau hal anak Anwar Ibrahim....perghh..laju.

12 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

first!!

Prince of Noob berkata...

2nd!!

Cik Cakula Cemekut Cekelat berkata...

Laki aku pun dapat sms ni...mmg bangang aku rase...xde modal da nak tarik undi...hurmmm...dari membazik duit byr bill or beli kredit tuk bg sms hari bapa camtu kt sume org, baik dye gne wit tu untuk benda yg berfaeda...tp, jgn gne wat beli handbag kak ros plak...ni la tahap IQ BN...

Haizam Kacak berkata...

Huk aloh..apesal aku tak dapat pun sms nih?

Syakir Zainol berkata...

aku dapat... tp versi Malay nyer..

Cik Sizu berkata...

wollahh bole reply ye.bagus2, aku pun nak buat

Tanpa Nama berkata...

Mana mana ada saja Noob akal anjing ni promote blog. Semaklah

muhsin.aminudin berkata...

melawak kot.

Mummy Dot berkata...

selamat hari bapa. sayangi selangor yakini BN. desperado.

Komrad J berkata...

slowpoke

Tanpa Nama berkata...

tuhari besday bapak aku, guess what? dapat sms selamat hari lahir dr azmin ali dan pkr gombak. kakakakak... sama je BN ke PKR ke... dua2 bongok. lebih bongok org yg fanatik dok mengata parti lain walhal benda yg dia dok fanatikkan tu sama busuk je dgn org yg dia dok mengata. kakakakaka

Tanpa Nama berkata...

besday bapak aku...
hepi father day...
nampaknya ko lagi bodo dari UMNO BN...