Jun 13, 2012

Minah Bertudung Tapi Kurang Hajar Mintak Derma

Pada satu petang, aku tengah lepak dengan member aku 2 orang dan sedang tunggu order makan. Sambil borak-borak, tiba-tiba kami didatangi oleh seorang awek yang aku kategorikan sebagai "boleh tahan cutenya" sebab taste aku memang cenderung kepada awek pakai tudung tapi baju kurung dia ketat ikut bentuk body.

Minah ni pun berdiri la sebelah kitorang. "Mustahillah awek ni terkagum sangat dengan kehenseman member aku yang ada sebelah aku sampai datang terus tengok dekat-dekat?"

"Pakcik, pakcik, mintak bantuan derma untuk rumah anak yatim..." pinta awek tu.

Gadis itu berumur dalam lingkungan 24 tahun rasa...mempunyai bentuk tubuh yang agak langsing dan gaya pemakaian tipikal pelajar2 IPTA yakni...baju kurung ketat tapi bertudung.

"Cilanat apa minah ni panggil kitorang pakcik?" fikir aku sambil tangan kanan tutup uban kat tepi kepala yang makin banyak. Orang kata uban tu tanda kematangan...maknanya aku ni dah terlebih matang agaknya...tapi minah ni bukannya budak kecik. Budak kecik panggil aku pakcik, aku ok. Minah berumur 18 tahun ke atas agak tak kena.

"Takpelah...hari tu saya dah derma dah dekat depan Maybank. Saya dah bagi kat kawan awak.." kata aku sebab aku nampak dia bawak madu sebotol sebijik macam minah lain yang cuba jual kat aku dengan harga RM10 sebotol.

" Tapi itu lain pakcik...hari ni boleh derma dengan saya pulak.." jawab dia selamba.

"Takpelah...terima kasih ajelah ya.." kata member aku dengan suara ala-ala husky.

Minah tu berdiri aje kat situ, tak nak blah, terpacak aje sebelah aku. "Kita ni kalau nak berderma, tiap-tiap hari pun boleh, apa salahnya?" Macam dah mendesak pulak.

"Takpelah dik, pakcik rasa hari ni pakcik tak nak berderma lah. Terima kasih ye?" tegur member aku. Minah tu masih lagi terpacak kat situ tengok kitorang 3 orang. Aku memandang ke atas (sebab dia berdiri sebelah aku) TANG TANG TANG....aku tertengok benda lain.

"Takpelah dik. Hari tu kat Maybank saya dah derma. Kat kedai mamak hari tu pun saya dah derma...sama aje. Saya dah bagi dengan kawan awak.Saya nampak dia bawak madu sama la macam botol awak bawak," kata aku kat dia.

Minah tu tarik muka masam...stare aku tak puas hati.

" Apasal tengok saya camtu cik? " tanya aku sambil mata aku turun naik muka dia dan bawah muka dia. (Susah gila nak kontrol bila dah ada depan mata kau beberapa sentimeter jarak dia).

Dia buat muka tak puas hati. "Kita ni kan kalau nak beramal, tiap2 hari boleh. Tapi kalau dah tak nak tu, takpelah," kata minah tu tak puas hati.

Terus dia blah dari situ.

Beberapa hari berikutnya, member aku tengah lepak tempat lain, jumpa minah yang sama tengah mintak derma. Dan dia masih lagi panggil member aku pakcik. Senang sket hati aku bila tau benda tu.

Kesimpulannya;

1. Jangan panggil orang "pakcik" kalau kau nak mintak derma.

2. Kalau kau pakai tudung tapi baju kau ketat, aku akan still tertarik nak tengok.

3. Jangan ceramah orang kalau orang tu tak nak derma dengan kau

4. Kalau kau lepak Cyberjaya sekarang ni, memang macam ada satu geng sedang mintak derma guna gadis Melayu ala-ala solehah jual madu untuk rumah anak yatim. Kalau ada kau didatangi seorang minah pakai tudung baju kurung ketat muka boleh tahan, tinggi lebih kurang 165cm dan ukuran cup lebih kurang 34A...tak payah bagi. Kurang hajar minah tu. Serius shit minah tu kurang hajar.

31 ulasan:

Unknown berkata...

"Aku memandang ke atas (sebab dia berdiri sebelah aku) TANG TANG TANG....aku tertengok benda lain."

hahahaha.. ini terbaik..

Jay berkata...

Lerr..30-an pangkat Pakcik. Standard la tu.

Aslina berkata...

kalo tinggi cam aku pegi mintak derma mesti ko tak kisah nak kuar duit kan walaupun aku panggil kau pakcik?

hahaha...

Tanpa Nama berkata...

"Aku memandang ke atas (sebab dia berdiri sebelah aku) TANG TANG TANG....aku tertengok benda lain."

ko kate die pakai saiz bra 34A..camano leh nmpk timbul lak..hahaha

Xeno berkata...

"Ha, Cekgu Murni? Ooooo bagi dia masuk. Cikgu Murni nak saya derma berapa, bilang saja. Ini Haji Bakhil perihatin terhadap nasib anak-anak yatim!"

Cik Siti Fairuz berkata...

pakcik dah boleh teka size 34A.. tak kan tak boleh derma sikit? kedekut la pakcik ni.
aku suggest lelaki2 single kt cyberjaya ni boleh la bantu gadis comel tersebut.. calon tu mantot

Mooniqueen berkata...

Hahaha...macam baca story kelakar pulak...

adam berkata...

Errr mantot,

Agak2 siri novel percuma hang tu dah tamat ke?
Ke hang nak sambung lagi?

Tanpa Nama berkata...

agak2 apa noob nak komen kali ni?

Tanpa Nama berkata...

Cyberjaya? hmmm kedai mana, aku sanggup hulur 50 kalau dier bagi fellatio bawah meja..

Prince of Noob berkata...

haah la apa aku nak komen kali ni? ok aku sanggup hulur 10 kalau dier bagi blowjob bawah meja..

Tanpa Nama berkata...

sombong nyer mantot....kau tak tau kesusahan dia....mungkin baju dia ketat sbb takde duit nak beli baju baru.....sian budak tu.....

skulluv berkata...

awek aku dan kawan aku pernah kena.selagi tak bagi selagi tu r duk ceramah apa ntah. nasib baik aku dah cau awal2.haha

asyrafdamien berkata...

Aku memandang ke atas (sebab dia berdiri sebelah aku) TANG TANG TANG....aku tertengok benda lain."

hahah siot ko MANTOT...

Tanpa Nama berkata...

terasa bab berdoa...berdoakan salah satu cara berdakwah?! apehal annoying plak bile bab berdoa nih?!

Tanpa Nama berkata...

salah post

Tanpa Nama berkata...

serius aku da kena ngan org yg sama kat cyberjaya gak aku kena kat petronas..gile pe tgh2 malam pkl 12 minta derma

hanafijaafar berkata...

mungkin beliau boleh tukar nama dari "derma" jadi "wang perlindungan" atau "peras ugut". dah kalau nama derma, suka hati la nak bagi ke tak...

dulu masa aku kat shah alam, ada la selalu pakcik kudung kaki ni mintak derma kat restoren2 area seksyen 18 tu, esoknya aku balik rumah kat bangi, pergi restoren kat bangi jumpa lagi pakcik kaki kudung tu. hebat pakcik, hebat...!

Tanpa Nama berkata...

noob bangang...komen yg bangang

Tanpa Nama berkata...

"taste aku memang cenderung kepada awek pakai tudung tapi baju kurung dia ketat ikut bentuk body"

warghhhh gile fetish hahahaha

Tanpa Nama berkata...

mantot punya fetish selain baju kurung ketat ialah seluar trek kain lembut..

[DnaZz] berkata...

saya n kwn2 pnah kna jgk dan kami buknlah tua untuk dipanggil makcik, we're young, what!geram betul dgn minah tu. btw kjadian berlaku di shah alam. diskripsi minah tu sama sebijik dgn yg kami jumpa

Tanpa Nama berkata...

masyaallah tot... semalam aku bace pasal nie, ari nie betul2 berlaku kat wa, kat rtrn syed sek 7,s.alam... bdk pompuan nie muke masam mencuka.. datang2..jer mintak derma, siap panggil bini wa dan wa pakcik makcik..angin bini wa kene panggil makcik.. teringat cerita lu nie wa tak jadi derma, biar wa derm Kat masjid jer.. budak ppuan nie umo dlm 18... muke masam jerr.. bawak botol madu 2 botol.. mtk style pakse2siot tul... terima kasih tot, buat pendedahan..

Tanpa Nama berkata...

Aku pn pnh kn kt area equine serdang, rasa2 nyer minah sama. Mintak derma smbil jual madu dok rapat giler goda2 lg. Shitttt, aku x thn blk umah bini aku yg jd mangsa hehehe.

Tanpa Nama berkata...

betul la kat sh alam ada org mntak derma mcm ni.
pnas jgk dia pggil pakcik
tergamam.takda persuasion skill
agknya skrg mmg trend provokatif kot
hehe
rasa nya mcm kena paksa mintak derma je

izt

Tanpa Nama berkata...

hari tu pun saya kena macam ni juga...kat Pasar Siti Khadijah...bukan madu...tapi yasin..mula kata nak mintak derma ikhlas..saya pon bg la sikit duit nya..pastu dapat yasin...tup2..bila dah bg yasin disuruhnya bayar RM 5 .saya cakap tak nak...dipaksanya saya amek juga...rasanya budak2 tu umor 18 ke bawah kot...pastu saya tgk dah byk org kena...budak2 ni semunyi kat belakang pokok...kira duit...

khai berkata...

haha...baru td aku jumpe kat terminal bas cyberjaya. Cun jugak.

Tanpa Nama berkata...

Dia biasa dekat terminal bas Cyberjaya dengan Maybank dan CIMB. Muka masam. Panggil orang pakcik.

Tapi banyak kali aku jumpa dekat Maybank la.

Tanpa Nama berkata...

saya rasa saya kena ngan minah yang sama dekat seksyen 7. bawa madu gak.

K berkata...

dekat Sg. Ramal Kajang pon ada...grrr

Tanpa Nama berkata...

Sape minah tu?.. geram wa kalau minah camtu.. jd skandal wa pn xda hal la.. hahhaa