Disember 21, 2011

Calon PM Dari PAS Yang Latest



Punyalah ramai peminat dia.Sampai terkeluar masjid.
Ustaz Azhar Idrus for PM?
Tak salah apa kita bermimpi.

Letak nama anak Azhar Idrus pun menarik gak.
Bila mak bapak dengar cucu sampai kampung,

"Azhar Idrus dah balik!"



21 ulasan:

Zar berkata...

Fuhh..penuh tu masjid..bukan ke ustaz ni penceramah bebas? die ada kaitan dgn PAS ke?

sayazakiah berkata...

ustaz ahzar idrus the best.

Zinedine Zaiddin berkata...

dia takde kaitan dgn PAS pun....aku rasa la.

tapi kalau dia jadi PM..benda first dia bubar mst JKKK. benci bebenor dia dgn JKKK. lol

Inspector Saahab berkata...

wahhh. bagus nya. rakyat malaysia dah mula suka ceramah ceramah agama. Alhamdulillah :)

de_nataLie berkata...

niy yg kt bangi tu kn? mmg dasyat r die, n ilmu fekah die pn superb~

adikeica berkata...

dia maybe bukan AJK PAS Pusat, tapi saya yakin dia adalah ahli PAS seumur hidup..boleh cari ceramah dia di youtube yang mengatakan mengapa undi UMNO masuk neraka.

Org yg belajar ilmu agama tahu parti mana yang harus disokong.

Lagipon lebih baik dia bergerak sbgai penceramah bebas, sebab ramai msian yg allergic dgn politik. Bila ustaz cakap politik sikit je pon, habis nasihat yg lain sume dibuang.Padahal org yg menolak politik adalah sekular.

'setiap manusia itu sumbangannya lain2'

budakfah berkata...

mantot..aku ada kt gambar tu..hahahaha..kt tiang nom 2...memang ramai..dianggakrkan mlm tu 7K org dtg..luar dan dalam masjid penuh..kutipan derma utk bangunkan sekolah agama pon berjaya dikutip hampir 50k utk malam tu shj. solat isyak siap kene buat 2 kali..tak cukup space nk semayang..

Wani berkata...

ustaz ni mmg fenomena, aku suka gaya dia bersahaja..cakap terus terang & klaka..anak muda pun dah ramai suka dgr cramah die..kat youtube banyak.. :)

syabab berkata...

seramai 30pelancong dr singapore dtg tidur kt hotel bajet ak kt ats restoran aku kerja gara2 nk tgk uztaz ni kt bangi..

Tanpa Nama berkata...

agak2 kalau die bertanding pilihan raya lawan najib sapa menang eh?

Unknown berkata...

Ustaz Azhar Idrus terkenal dengan Tagline 'JKK' dalam ceramahnya. Original Branding.

k e y r i berkata...

kalau ustaz ni jadi PM aku sokong!!!

Hisham berkata...

Maghrib keesokan harinya, ustaz Azhar Idrus takde. Masjid tu tak penuh dah *sigh*

Sebahagian jemaah balik ke kariah masing-masing. Sebahagian lagi mungkin cuma bertandang ke masjid bila ada "celebrity" saja.

Anda yang mana satu? Adakah tak sama Allah pada waktu biasa dengan Allah pada maghrib ustaz Azhar Idrus?

delilah berkata...

Aku nak masukkan DSAI ke....Ustaz Azhar Idrus ke dalam penjara ni?.Peninglah kepala nak memikir.Harap ahli umno dan Bn yang berjuta2 tu,tolong bagi cadangan.

en.sarip berkata...

xsetuju ustaz azhar jd PM. susah nak cr penceramah yg remaja skrg suka nak dgr, lau UAI jd pm sape lak nak bg ceramah kat msjid t.

kisah hati berkata...

jarang nak nampak ustaz yg pndai amek gambar cam die..smoga lebih ramai lagi penceramah yg berjiwa rakyat seperti beliau..* ehh tetiba haha

mcphisto berkata...

idola anok mude ganu..
pok mang jadi timbalan pm
kikikiki-gelak jkkk

Tanpa Nama berkata...

salam

ustaz dtg jb/pasir gudang la 24 & 25 disember ni....meh la turun....
sebelum ni pun dia penah dtg masjid jamek pasir gudang jun 2011 aritu. ramai orang dtg penuh masjid (solat jumaat pun tak ramai org camneh)

http://teabug488.blogspot.com/2011/06/ustaz-azhar-idrus-di-johor.html

abumar

Papa Chang berkata...

Soalan hisham tuh boleh dikembangkan kepada:

keat Mekah jer ada Allah.. kat Malaysia takde ke? (kes pakai/tak pakai tudung) heeee

sambung lagi wehhh

Tanpa Nama berkata...

hisham

UAI boleh dijadikan catalyst utk menarik umat ke masjid. macam kita makan kat kedai, sekali masuk kedai yg best, pasti rasa nak dtg lagi.

apa2 hal pun, ni bab hidayah. sbg contoh org dr singapor boleh dtg tp yg rumah sebelah masjid kalau takda hidayah belum tentu dtg.

syukurlah kita bila Allah bg hidayah, bukan takjub sebab kita dapat hidayah. kerana hidayah (dan hati-hati manusia ni) boleh berubah-ubah. ada naik dan turun.

Abumar

Balqis Riza berkata...

ustaz ni taknak kot..dia tak kejar dunia mcm rosmah n najib