April 28, 2008

Dari CursingMalay : Pengumuman Penting!


Aku tahu dengan meletakkan gambar amoi ni akan dapat menarik perhatian orang untuk membaca.Amoi ni aku tangkap masa ada motor show dekat Cheras hari Ahad haritu dan amoi ni punye pose memang sangat manja.

Aku akan berhenti mengupdate blog ini selama 2 minggu atas sebab tertentu2 di mana aku akan menghilangkan diri untuk seketika akibat daripada tekanan hidup di Malaysia ini.

Jadi apabila pulang nanti aku akan mengupdate blog aku dengan gambar-gambar porno yang lebih hangat dan kutukan2 yang lebih pedas.

2 minggu je.Tunggu aku kembali kalau sudi nak tunggu.

7 ulasan:

Snowflake berkata...

Alamak,ke mana mantot? Geneva ke? Apa apa pun Makcik harap anak jaga lah diri baik baik ye. Carilah bahan2 yang "interesting" untuk diterapkan dekat blog anak nie. Makcik dah tua, sakit pinggang nak tulis banyak banyak.

Tanpa Nama berkata...

bye bye abang sayang~
-aj3k

Tanpa Nama berkata...

Benar, kita perjuangkan hak sama rata. Benar, kita perjuangkan kebebasan bersuara.

Tapi apa kita boleh buat dengan blog sampah macam ni? Berilah pandangan2 politik kamu. Itu hak kamu. Tetapi apabila diselitkan entri2 sampah, terus hilang selera nak membaca. Hasilnya pembaca2 yang tinggal adalah mereka yang gemarkan sampah.

Akhir sekali, tak hairanlah kalau wanita2 Malaysia menghadapi masalah mencari calon teman hidup sebab kebanyakan lelaki melayu hampas2 belaka. Good luck finding yours.

Mantot berkata...

aku nak taruk sampah ke najis ke ni blog aku

takde pulak rules kate blog politik bole letak pasal politik je.

sampah?kalau semua benda ni sampah mana datang bahan2 dia?dari gadis melayu yang berlagak macam sampah?

lagi satu,aku nak kawin dah.ok je rasenye

Mantot berkata...

lagi satu..kalo tanak bace part2 sampah tu boleh la klik kat link kat tepi tu

bole bace ikut kategori

Tanpa Nama berkata...

aku suke je sume post ko mantot..kalau ko tak bubuh maybe aku pon takkan tau pasal sume tu..

dah nak kawin?alhamdullillah..murah rezeki mantot..

Tanpa Nama berkata...

ni bkn amoi..ni bdk ipoh tp study kat kolej TAR setapakdia part timer model..nama dia sofia meerican..try la search kat facebook..haha..tetek sejambak dah tu nak terkeluar lak tu..aku hampir batal posa time shoot dia bln posa aritu.geram tgk..tp yg spoil bulu ketiak shave tak abis..tak pasal2 bnyk bnde nak kena adobe