Mei 07, 2008

CursingMalay Special : London (Introductions)


AKu akan berangkat kembali weekend ni dan akan kembali semula menghirup udara Malaysia dan kembali berpeluh kerana sepanjang aku di London ni aku tidak pernah berpeluh langsung dan aku jarang mandi,hehehhe

Tak sangka banyak kritikan yang aku terima dalam komen2 posting aku.Terime kasih kepada yang meninggalkan komen2 cume pada aku,aku menulis pandangan aku.Apa yang aku rasa.Jadi kepada yang tersinggung aku mintak maaf.Tapi aku akan teruskan jugak cara aku ni.

Mungkin ada yang menyampah sebab aku letak gambar2 blue budak Melayu tapi berapa ramai sangat yang tahu sebenarnya banyak gila blue budak Melayu.Kenapa aku letak kat sini?

Sebab kerajaan kita tak buat apa2 dekat si pelakon2 tersebut.Kalau ikut hukum Hudud ramai dah yang kena sebat

Jadi mungkin ada golongan yang memang tak menyedari betapa teruknya sebenarnya akhlak orang kita dan ada sesetengah benda mungkin kita jauh lagi advance dalam bidang porno berbanding mat saleh.

Mungkin cara penulisan aku yang agak kurang ajar dan sangat straight forward tak digemari ramai.Aku juga mungkin tidak dapat berlagak2 pandai dengan meng"quote" falsafah2 dan teori2 pakar2 politik dan sosiologi dalam penulisan aku tapi nak buat mcm mane,aku sekolah biasa,SPM pun ngam2 result.

Kepada pembaca blog aku yang setia mengikuti blog aku selama ni,dalam 2 minggu akan datang,aku akan menceritakan perjalanan aku di London,siap dengan gambar2 yang aku tangkap dan kepada penyokong Arsenal,gambar Emirates Stadium secara detail gila.

Aku akan buat update ni part by part dan aku akan try update daily.

Best London ni.Barang makan murah,travel murah,shopping pun murah.

Terime Kasihhhhh!

Mantot
Emirates Stadium
Ashburton Grove
North London

Tiada ulasan: