April 04, 2008

Perempuan Islam Berkelakuan Sundal



Kita kecoh-kecoh pasal orang Belanda hina Islam,bising-bising pasal nak boikot barang Belanda,bising-bising pasal nak mempertahankan Islam dari serangan orang luar.

Tapi pernah ke kita buat apa-apa dekat dalam negara kita sendiri?
Tak nampak ke orang Islam tu sendiri yang buat malu orang Islam?



Ni perangai perempuan Melayu?Ni perangai perempuan Islam?
Peluk pinggang,cium pipi.


Yang kakak ni sorang bangga betul dia dapat peluk Anuar Zain.Laki kat rumah mintak peluk tak bagi pulak.Sikit-sikit sakit kepala.Kalau Anuar Zain,takyah mintak2 pun,volunteer senidir nak peluk.Suami dia mana la,tak reti jaga isteri ke abang oi?

Pada aku daripada kita mintak rakyat Malaysia boikot Salman Rushdie,boikot filem Fitna,kita boikot dulu artis-artis yang macam ni.Kenapa nak boikot artis pulak macam Anuar Zain?

Sebab dia sendiri dah provoke peminat-peminat dia."Malam tu adalah malam untuk peminat Anuar,Jadi kalau nak peluk ke nak cium semua peminat boleh buat" mcm tu la ayat Anuar Zain yang sempat aku baca aritu.Jadi bila peminat2 ni dengar,huhu,terus naik nafsu shahwat dan tunggu masa je la nak ambik kesempatan nak peluk cium artis kesayangan diorang.

Boikot Anuar Zain,boikot URTV yang selalu ada poster seksi artis (2 bulan lepas poster Fasha Sandha yang tersangat2 seksi,sikit je lagi nak nampak panties) dan boikot majalah Mangga sebab selalu suruh artis perempuan posing ghairah-ghairah dan artis lelaki posing tepi swimming pool tak berbaju.

Syaitan kecik dekat luar kita nampak tapi Iblis Besar dalam rumah kita biarkan.

1 ulasan:

INDRA QIRANA berkata...

ya saya setuju sgt tu..boikot artist tak senonoh