April 08, 2012

Sebuah Lagi Projek Kerajaan Barisan Nasional

Kepada semua pendatang asing yang inginkan kewarganegaraan Malaysia, sekarang adalah waktu yang sangat sesuai untuk anda memohon taraf warganegara daripada Kerajaan Malaysia.

Tetapi harus diingatkan, warga asing yang ingin menjadi warganegara Malaysia mestilah bersetuju dengan beberapa perkara yang melibatkan hak kewarganegaraan Malaysia. Anda masih akan diberikan hak untuk mengundi memilih kerajaan tetapi anda mestilah bersetuju untuk memilih kerajaan Barisan Nasional sahaja. Ini akan dijadikan satu syarat penting sebelum anda diberikan hak kewarganegaraan Malaysia.

Peluang ini dibuka kepada semua warga asing yang mahu jadi rakyat Malaysia. Siapa cepat dia dapat. Jangan jadi seperti kacang lupakan kulit seperti sesetengah warganegara Malaysia yang menyokong pembangkang, mereka ni golongan yang mudah lupa asal-usul. Kita semua sudah sedia maklum, Malaysia ini Barisan Nasional yang punya, Abah orang  BN yang punya dan anak cucu cicit orang BN yang punya.

Ini adalah sebuah lagi projek kerajaan Barisan Nasional untuk membantu rakyat Malaysia khasnya orang Melayu.

6 ulasan:

Zinedine Zaiddin berkata...

gula gula politik..hahaha

fatinlea berkata...

rakyat digula-gulakan

Tanpa Nama berkata...

politik mengemukan - bn gemuk

Tanpa Nama berkata...

bosan

Cik Cakula Cemekut Cekelat berkata...

ari tu kwn laki aku crite, dye bwk 1 bas pnuh ngn warganegara bukan malaysia ke putrajaya..tujuannya adalah untuk mengambil MyKad..biru okeh..bukan merah mcm aaron aziz pnye...tu bru haritu je..sblm2 ni xtau la..

plain83 berkata...

OMG..ni bebetul ade ke, or picture photoshop neh? cam real siot.. 0_o