April 26, 2012

Nik Aziz Tunjuk Isyarat 1Malaysia Pakai Ibu Jari


Kelantan rakyatnya tak dapat bekalan air bersih. Kedah pulak kerajaannya kelam kabut. Selangor penuh dengan sampah sebab negeri tak diurus. Pulau Pinang semua Melayu tertindas dan habis dihalau orang Cina.

"I told you so!" kata orang UMNO."Pangkah lagi pembangkang!"

Orang Melayu mesti bangun mempertahankan Malaysia. Melayu mesti pangkah Barisan Nasional sebab dalam Pakatan, DAP memperkudakan PAS. Tapi dalam BN, UMNO yang memperkudakan MCA dan MIC. Terbaik! Itu yang kita mahukan. Melayu akan jadi lebih kuat bila mereka berjaya memperkudakan bangsa lain.


18 ulasan:

Anak Kedah berkata...

mantot aku gelak sampai senak perut hang tau dak...tajuk entry macam bagos jaa..kahkahkah nice bro...apelah TGNA pun tunjuk 1 malaysia jugak..kahkahkah

kristalbiru berkata...

saye musti piley...

mietawar berkata...

Kahkahkah, bagus hangpa tolong Iklan BERSIH. TQ

Aiman berkata...

saya pangkah kamu

anon the truth berkata...

aku lebih rela memperkudakan bangsa lain daripada bangsaku dan agamaku diperkudakan oleh DAP. tapi memang betul kelantan tu mmg kotor, air pun tak bersih. kedah huru hara sesama parti pun nak gaduh2, pulau pinang jgn cerita la, org melayu termasuk mamak2 penang habis kena tindas dan kena tekan dgn cina DAP. sekarang selangor habis busuk penuh dgn sampah sarap yg tak dikutip2. sape sokong PR tu lagi memang bangang, apa pun tak boleh.

junedesire berkata...

pr bodo

Tanpa Nama berkata...

aku rasa kalau tv3 pulak siarkan dan gosipkan pasal kes menteri bn segala skandal, segala kekurangan pada negeri bawah mereka..segalka kepincangan pimpinan mereka nescaya tv3 terpaksa buat bulletin utama sepanjang malam dari pukul 8 sampai pukul 12..punyalah banyak..skandal..xpelah rakyat x nak anwar jadi pemimpin tapi rakyat nak idea anwar untuk memimpin..

anoney berkata...

negeri bn mmg best, semua maju dan bersih. tgk je kat johor, dah nak ada legoland. kat kelantan apa ada? kotorland ada la... tu belum cerita pulau pinang lagi, cinaland...

Aiman berkata...

waa...legoland...cara...besh nyer legoland mesti free kan masok...pas ni xnak la g USS lg...p LEGOLAND free...baik nyer kerajaan JOHOR ni...BN pegang katakan...

Tanpa Nama berkata...

aku dok penang. awat, masa kocukun tadbir dulu hangpa tak kena tindas ka? melayu kena tindas lama dah sejak dahulu kala lg. nak salahkan pr pulak. bodoh.

Tanpa Nama berkata...

anoney said...
negeri bn mmg best, semua maju dan bersih. tgk je kat johor, dah nak ada legoland. kat kelantan apa ada? kotorland ada la... tu belum cerita pulau pinang lagi, cinaland...

ni la orang yang bonggok buat kenyataan..memang kenyataan bersifat benggap ..lgoland...tiket masuk rm150-170 ..mampu ke orang melayu bawak anak2 main kat situ..logoland tu bukak untuk orang singapura..bukan untuk makcik pakcik berpendatan sederhana bawak cucu main kat situ..ada otak ke kau ni..

Aiman berkata...

Anonymous 1:32:00 PM

tak la kerajaan johor bg semua orang johor masuk free wat khemah dalam tue...hahaha...

BTW pembangunan bukan faktor untuk sesebuah negara tue maju or tak...yang paling penting ilmu...
Penah terpikir LEGOLAND tue saper designer die?keta proton saper designer dia?saper cipta sistem2 dalam keta tue?saper saper saper?semua nya orang malaysia ker?waw...aku pown xtau saper...Ilmu itu penting kalau aku dok KL dah lama aku dok tido kat dataran join bebudak yg mntk pendidikan free tok anak cucu aku nanti...Biarla aku tak pandai asalkan anak cucu aku lebih bijak dari aku...

true onany berkata...

bodoh betullah hangpa ni. itula nama dia bisnes, mesti la kena caj kalau nak masuk, nak bagi ada pulangan. kalau buat lepas tu bagi masuk free baik tak payah bukak bisnes. lgpun takde sapa pun yg paksa masuk legoland tu, nak masuk, bayar, tak nak masuk sudah.

so kalau sokong pembangkang maka takkan ada org miskin dan makcik pakcik berpendapatan sederhana la? kat kelantan yg kotor tu berapa ramai org miskin? kat penang tu berapa ramai org melayu kena tindas dgn cina dan miskin? kat selangor berapa byk org merempat dan mengemis? org miskin kaya tu bukan kerana parti politik atau kerajaan, tapi ia bergantung kepada usaha dan kesabaran kau. lainlah kalau kau dah ditakdirkan lahir sebagai anak raja atau anak najib atau anak guan eng, confirm ko boleh kaya tanpa usaha.

Tanpa Nama berkata...

kita mesti sokong bn. umno jaga kita selama berpuluh tahu, orang melayu semua dah kaya ray. jom pangkah bn.

womanizer berkata...

UTK RAKYAT2 MARHAEN MCM KAU DAN AKU, KAYA ATAU MISKIN BUKAN DISEBABKAN KERAJAAN NAJIB ATAU NIK AZIZ, TAPI KERANA USAHA, KESUNGGUHAN, KEGIGIHAN DAN KESABARAN KITA. SO GROW UP!

Tanpa Nama berkata...

umno untuk semua. umno sahaja yang layak mengawal dunia!!

pakcik anon berkata...

ni sekor lagi bodoh... cakap mcm takde tuhan... nak sarcasm pun tgk2 la ayat tu sikit. yg layak mengawal dunia hanya ALLAH. yg kau nak samakan umno dgn tuhan tu apsal? BODOH

orang johor berkata...

saya orang johor. bila kawan datang johor tak tahu nak bawa pergi mana.

taman rekreasi ntah apalah yang ada. itu di johor bahru tu. ibu negeri.

bangunan tinggi2 pun banyak dijual ke orang singapore. tak rasa ke johor di anak tirikan?