April 12, 2012

Rahsia Mencari Rezeki Yang Lebih Bagi Wanita


Mahukah anda lakukan kerja yang dilakukan gadis di atas? Tahukah anda bayaran gadis2 ni dalam sehari puratanya RM150 ke RM300 untuk mempromosikan produk. Buat apa kerja kilang dan susah payah kalau anda mempunyai bentuk badan dan wajah cantik?

Jual wajah dan jual rupa dan Insya Allah dengan izin Tuhan rezeki anda makin murah. Berdoalah. Tubuh Tuhan bagi gunakan lah sepenuhnya. Kenapa nak tutup dengan uniform kilang? Sayang! Rezeki lebih murah bila anda lebih murah. Cubalah. Dah akhir zaman ni memang macam tu. Rebut peluang ini untuk hidup senang.

10 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

first

Kebab berkata...

La.. RM300 je? Ingatkan lebih. Tak jadik nak apply. :P

mr edz berkata...

aku nak pasarkan bikini sapa nak jadi model?

ck slmh berkata...

another sarcasm.
likes.

AiTotYati Mat berkata...

memang betul la tu

"rezeki lebih murah bila anda lebih murah"


hihihihi

cik wanie warniee berkata...

pedas jer ayat ehhehehe

cik aletheea: berkata...

rm300 duduk duduk dan senyum..... pose sikit bile ader press amik gambar. murah rezki.

Prince of Noob berkata...

kalau dah sanggup jual wajah dan rupa baik jual badan je... lagi banyak dapat... kan kalau dalam keadaan terdesak atau darurat leh jadi pelacur... bukan wa cakap org cakap

noob

mango berkata...

bodo punya noob, kat mana2 pun ada..dia dengan blog bodo dia, dengan komen2 bodo dia

Tanpa Nama berkata...

takkan la setakat nak kahwinkan diri sebagai bini ke-4, duk rumah tunggu nasi sj.
yang bukan muslim itu, takkan kita nak ajar depa pula?
realiti / perspektif tak sama, tak baik tegur orang lain pula apakah yang rezeki itu halal / haram. pada hal, itu antara tuhan dengan dia, tak elok jadikan diri hamba kepada tuhan dia orang.