Oktober 31, 2011

Bahagian 05 : Bapamu Bapaku Jua Tetapi Ibu Kita Berbeza-Beza


Sebagai seorang lelaki,
Yang punya nafsu serakah,
Dan akal yang boleh kira orait,
Sambil kadangkala terserong,
Kerana imaginasi yang agak crooked,
Dan agak ganjil...

Apa yang aku boleh katakan adalah..
Dalam ramai-ramai awek yang aku suka tengok,
Yang paling cantik..

Adalah perempuan Melayu bertudung.

Perempuan Melayu tak bertudung?
Hot ramai ada.
Seksi pun ramai yang ada.
Bitchy pun ada jugak yang ada.

Tapi takde satu pun yang cantik.

Apa khabar Irma Hasmie?
Dulu,aku takde rasa dia cantik langsung..
Sekarang?
Rasa macam nak kawin lagi seorang.
Ada peluang untuk dapat 2 anak dalam satu tarikh lahir dalam tahun yang sama.

Amin

ps - sapa percaya dengan gambaran di imej atas tu..dia gay.

7 ulasan:

mirul berkata...

ape reaksi bini brader agaknye ye?

keh keh keh

peep berkata...

slamber bro.. sampai 4 pon boleyyy.. hhaha :P

Cik Siti Fairuz berkata...

macho mmg macho.. setahun bole kawen 2-3 & buat 2-3 anak/year sekaligus.. pastu makan pasir? up skit la.. makan habuk kayu.
lelaki mmg.. dah la crooked, ganjil pula tu..hmm

fatinizzati berkata...

cantik itu subjektif kan. hehe

mirul berkata...

cik siti fairuz jangan la sentap sangat dengan gurauan

keh keh keh

hanafijaafar berkata...

pasal gambar tu, aku tak tau pulak betul ke gay, ntah2 tipu je. tapi yang pasal "macho" tu ada cerita di sebalik jari telunjuk pendek.

jari telunjuk lebih pendek dari jadi manis tu hasil pendedahan hormon testosteron yang ekstra semasa di dalam kandungan. benda ni bawak sampai ke bayi tu lahir dah besar jadi manusia dewasa. jadi la dia manusia dengan ekstra hormon testosteron.

ni ada artikel, http://www.viewzone.com/fingers.html

Saya Suka Baca Blog! Ninie Simmons berkata...

Nasib baik mantot ni bukan suami aku! haha